نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أنا مدرسة لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره يا جماعه

اهلا اهلا
انا كمان تانية حقوق وبيدينى حسنين عبيد يعنى معاكى نفس المجموعة
بس مش عارفة الدكتور دة مبيجيش لية؟؟؟؟؟
اهلا بيكي يا قمر الدكتور ده غير وقت المحاضره خلها بدل ما هي يوم السبت بقيت يوم الاربعاء من الساعه 5 الي الساعه 7

المقال "أنا مدرسة لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره يا جماعه" نشر بواسطة: بتاريخ:
المطيري
هاي ياجماعة انا بدرس في كلية الحقوق سنة ثالثة ومحتاج حد يساعدني في الملغي والمهم لاني مش بحضر المحاضرات ومش عارف اتواصل الاستاذة والمحامي اللي بيدرسو المقرر وعاوز ارقام مبايلاتهم ولكم مني جزيل الشكر
المطيري
هاي يادكتورة ممكن تبعثي نمرتك لية
المطيري
ارجو ان حد يفيدني في مواعيد الامتحانات
ahmed zaki1313
بعد السلام والتحيه ليكى يادكتوره هند انا فى تالته حقوق بعيد السنه وكنت محتاج ملازم حضرتك جدا جدا عشان انا مش فاهم اى حاجه فى الليله اللى احنا فيها دى ياريت تبعتى لى رقمك على الميل مش على هنا علشان انا مش بدخل هنا خالص وانا سجلت مخصوص هنا عشان اكلم حضرتك مع محبتى [email protected]
hend tawfeek
أنا أسفه قوى يا حبيبتى كنت مشغوله قوى التيرم الأول ومعرفتش أرد عليكى يا رب تكونى حليتى كويس فى الإمتحان وخلينا على إتصال وأنا تحت أمرك فى أى وقت.
hend tawfeek
أهلاً بيك وأنا هاعملك آدد على الميل وأى حاجه تحتاجها أن تحت أمرك
hend tawfeek
أهلاً بيكوا أنتوا ألتنين ومبسوطه أنى أتعرفت عليكوا
hend tawfeek
تحت أمرك فى أى وقت راسيلنى على الميل بتاعى [email protected]
L.mohamed
Hend if your giving private lessons for the third year in all subjects, how can contact u,
شيماء حسن
يا جمااااااااااااعة بلييييييز انا عايزة جدول امتحانات الفرقة الرابعة لكلية الحقوق اللغة العربية الترم الثاني 2010 لجامعة عين شمس ... بلييييييز لو حد عارف الجدول يبعتهولي .. و لكم جزيل الشكر ..
عبدو
انا حقوق بنها ممكن اشارك معاكوا بس انا على ابواب التخرج ان شاء الله وناوى باذن الله اعمل دبلومه فى جامعة القاهره
جون مصر
كنتى فين ايام امتحاناتى دة انا كان فاضلى شوية وهيطلع لى ديل من الداكترة بتوعى
بس انا كنت عايز اسالك سؤال حضرتك يعنى
هو يا دكتور انا عموما يعنى مش بعرف احفظ انا بجيب الكتاب اقراءة كلة وادخل اكتب اللى انا فاهمة
فديما بجيب مقبول وساعات فى مواد القانون المدنى بيقولى استشهد بمثال عام او يقولى مثلا ضع حل او قانون فانا ساعات بستشهد بقانون انجليزى مش فرنسى ولا مصرى فبلاقى نفسى فى الاخر جايب يا مقبول يا اما ضعيف
فطلعت للدكتور فطردنى من المكتب فروحت لعميد الكلية فقابلنى معيد فحكيت له المشكلة اعد يضحك وقالى اكتب اللى كاتبة الدكتور فى الكتاب
ووانا مش بعرف احفظ ولو كان الموضوع حفظ اية اللى دخلنى حقوق بقى هو انا بعد ما اتخرج من الكلية همشى بفكر ونمط الدكاترة اللى فى الكلية ولا هكون بعقلى واسلوبى انا
كدة انا شايف ان الدكاترة محتكرين التعليم وفى مبداء الكسب فقط اللى هو الدكتور بيقول اللى يكتب بدماغة يبقى ما جبش الكتاب واشترى الورق يبقى يسقط احسن
وبكدة يا دكتورة فى ناس بتتظلم كتير اوووووووووووووووووووووى
انا بكون كاتب فى صميم الموضوع حتى لما بيجيب قضي انا بكتب الوقائع والحيثيات بتاعتها وبقول الحكم الدكتور عايزينى اكتب حل القضية بنفس اسلوبو هو ونفس الكلام
يعنى عايزانى اكون هرد ديسك يحفظ الكلام اللى الدكتور عايزنى احفظة واعرفة بس
ودة يا ما ينفعش ياريت حضرتك تقولى لى اعمل اية علشان انا خلاص شوية شوية وهتقلب قرد بسبب الدكاترة دى
hend tawfeek
أنا آسفه يا جماعه على فترة تغيبى اللى فاتت عن المنتدى بس الحمد لله أنا متواجده دلوقتى وتحت أمركم فى أى وقت لو حد منكم أحتاج حاجه متنياكو وهاكون مبسوطه بمعرفتكوا
hend tawfeek
u can take my private number if u need it i'll send it in a personal msg. wating 4 u
hend tawfeek
أحنا أتقلبنا قرود قبلك على فكره ومفيش حل للمشكله اللى أنت بتقولها لكن حلها فى الدبلومات لما تخلص دراسه أدخل دراسات عليا وهناك هتبقى براحتك على الآخر وكمان فى أمتحان شفوى ممكن تناقش الدكتور فى اللى أنت عايزه والأمتحان التحريرى الدكتور طبعاً بيبقى منزل كتابه لكن أنت مش مقيد بالكتاب ده ممكن قوى تذاكر من أى مرجع من المكتبه وتحل منه وممكن كمان تقول رأيك لو أنت ليك رأى تانى....ومتزعلش نفسك هو ده نظام التعليم فى مصر وقال إيه وزير التربيه والتعليم عايز يطور المناهج طيب وبالنسبه لوزير التعليم العالى مش عايز يعمل حاجه هو كمان يحل بيها أزمة التعليم العالى فى مصرز
hend tawfeek
يعنى هتبقى زميل لينا أهلاً بيك فى أى وقت
hend tawfeek
آسفه يا خالد إذا كنت أتأخرت عليك فى الرد بس والله كان عندى مشكله فى حسابى على المنتدى بس أنا دلوقتى موجوده وتحت أمرك فى أى وقت.
zegan
أنا بعثت رساله ليك عايز آخذ معاك دروس خصوصية لسنة ثانيه
ayman ebraheem447
انا فعلا محتاج درس ديه اخر سنه ليا في تانيه عيدها مرتين ده اميلي لو ينفع نحدد ميعاد درس
[email protected]
انا في انتظار رد بس ياريت بسرعه
ندى ادم
شريعة 3 ج بالنسبة لمسائلة الرد التي تحتوي علي الزوجة وكيفية حلها
فايز المحامي
مساء الخير د/ هند
أنا سعودي خريج بكالوريوس قانون من جامعة الملك سعود بالرياض وأرغب في التسجيل في دبلوم القانون التجاري الدولي أو القانون الخاص في جامعة القاهرة ...
سؤالي سعادة الدكتورة متى يبدأ التقديم ؟ وماهي الشروط والإجراءات ؟ هل تأخذ وقتاً طويلاً ؟
هذا إيميلي الخاص أتمنى تتواصلي معي fffssm @ hotmail . com
دموع تبتسم
منورة يا دكتورة
Manshy2you
بارك الله فيكي.................و نتمني التوفيق للجميع
%u0632%u0627%u0626%u0631
هو اية الفرق بين حقوق انجليزى وحقوق عربي؟ وكمان بتقبل من كام في الميه في ثانويه عامه؟
hend tawfeek
أهلاً بيكوا فى أى وقت يا بنات أنا تحت أمركم
M7med Ashrsf
لو سمحتى يا دكتوره انا عايز اعرف معاد التسجيل الالتحاق بكلية الحقوق الفرقة الاولى
M7med Ashrsf
انا كنت عايز اعرف لو سمحتى معاد تسجيل الالتحاق بالحقوق يا دكتورة
hend tawfeek
التقديم فى الكلية لسنة اولى جامعة حقوق القاهرة شغال من الساعة 9 صباحا حتى 1 ونص ظهرا وروحوا قبل الزحمة و الاوراق المطلوبه
1 - اصل شهادة الثانويه العامه.
2 - اصل شهاده الميلاد.
3 - نموذج 2 جندى ( للشباب بس ).
4 - عدد 6 صور شخصيه.
5- بطاقة الترشيح للكليه. . لو عندك حافز رياضى ادهلهم بردو معندكشى مش فارقة دة سنة أولى تقديم لكلية حقوق جامعة القاهرة

التقديم حتى 30_9 _2011
hamahmeya
ممكن ياد. هند الايميل الخاص بكى او رقم تليفون حضرتك, انا اسمى شهيره و ايميلى هو [email protected]ارجو الاهتمام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أرقام جلوس لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره
نتيجة دور أكتوبر لطلبة كلية الحقوق جامعة القاهره
مؤتمر د/ جابر جاد وكيل كلية الحقوق جامعة القاهره
التقديم فى كلية الحقوق جامعة القاهره بالنسبه لطلبة الفرقه الأولى
جدول كلية الحقوق جامعة القاهره الترم الثانى 2010