نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول مرة اطلب منكو ممكن مساعدة بخصوص الاشتراك فى الادسنس

السلام عليكم
انا عندى مشكلة انا عندى مدونة بس عايزة اشترك فى ادسنس اول مافتحلى الصفحة ظهرتلى مستطيلة زى تحذير ومكتوب جواه
The account you tried to sign in to is associated with an incomplete AdSense application. In order for us to review your application, you must complete all required steps and accept the AdSense Terms & Conditions. If you don't accept the Terms & Conditions, your application won't be submitted for review.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ودى ترجمتها
ويرتبط الحساب الذي حاول تسجيل الدخول إلى برنامج AdSense مع تطبيق غير مكتملة. من أجل أن يراجعوا التطبيق الخاص بك، يجب عليك إتمام جميع الخطوات المطلوبة وقبول بنود AdSense والشروط. إذا كنت لا توافق على البنود والشروط، لن تقدم طلبك للمراجعة.

والخانة الى مفروض اكتب فيها اسم الموقع مش موجودة
وقبلها فتحت قالى فتح حساب جوجل جديد ولانفس الحساب ياريت تساعدونى انا مش فاهمة حاجة

المقال "اول مرة اطلب منكو ممكن مساعدة بخصوص الاشتراك فى الادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
واضح انك قدمتي قبل كدا بالموقع او المدونه نفسها
كان الرد ايه؟
yaserlove16
انسي الحساب ده خالص واعملي اكونت جديد وبينات جديدة سجلي فيه عن طريق اليوتيوب
هتعملي اكونت علي اليوتيوب وترفعي فديو واحد فقط وتدخلي علي اعدادات اليوتيوب وبعدها اختاري
تحقيق الدخل في تحت كلمة اسمها كيف استلم دفعاتي هيجيلك صفحة اشتراك فيها عن طريق الادسيتس سجلي
المواقة اكيده في خلال 24 ساعة ومجرب بس هيبقا حساب مستضاف وبيشتغل علي البلوجر عادي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ممكن مساعدة لو سمحتم بخصوص موقع flixya ضروري
مشكله كيفية تفعيل حساب الادسنس الاشتراك في فليكسا
مساعدة عاجلة : حسابي الادسنس الخاص بهذا المنتدى لم يفعل بعد