نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية



غرفة السياحة : فتوى تحطيم الاهرامات وابو الهول دمرت السياحة بمصر

 

في اتصال هاتفي مع عضو الاتحاد المصري للغرف السياحية الاستاذ عادل عبد الرازق في برنامج العاشرة مساءا مع الاعلامي وائل الابراشي رفض عادل عبد الرزاق الدعوي التي دعت اليها أحد قيادات السلفية الجهادية بضرورة هدم أهرامات الجيزة وتمثال ابو الهول لانهم أصنام علي حد تعبيرهم وهذا ما يخالف الشريعة الاسلامية بأنها سوف تأثر سلبا علي السياحة في مصر خلال الفترة القادمة وذلك بعدما نشرت الخبر العديد من الصحف الاجنبية واولها الصحف الالمانية
وأضاف عادل عبد الرزاق ان تلك الفتوي تعد تخلفا وعودة للخلف كما ذكر في الصحف الاجنبية وأضاف ان الصحابي عمرو ابن العاص عندما دخل مصر لم يقم بهدم الاهرامات او ابو الهول فكيف لهم اليوم بهدمهم
وجميعنا يعرف مدي أهمية السياحة في مصر حيث تعد السياحة في مصر من أهم مصادر الدخل القومي ومن أشهر الاماكن السياحيه في مصر هي أهرامات الجيزة التي احدي عجائب الدنيا السبع

فيديو : قيادى سلفى سنحطم أبو الهول كما حطمنا تمثال بوذا















المقال "غرفة السياحة : فتوى تحطيم الاهرامات وابو الهول دمرت السياحة بمصر" نشر بواسطة: Google Plus   بتاريخ:
wanne
يا جهله ولماذا لم يحطمها الولاه فى صدر الاسلام
mannon
الله يسامحكم ... حالنا وقف ... والله العظيم كل الناس الى كانت معايا فى سياحة وفنادق نصهم شغال فى اعمال تانية والنص التانى هاجر وساب البلد
mrmoha
الفتوى دى فبركتها جريدة صدى البلد وبدل ما تهجموا راجل ميت لم يصدر منه شىء هاجموا الجريدة والإعلام القذر اللى عايز الخراب لمصر


شاهد فضيحة الصحيفة مفبركة الخبر اللى بتنقل منها وإتقوا الله فيما تنشرون :

http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
mhmoudkhlawy
الله يعللن الرجا لامعفن الاعلامى القذر وائل الابراشى هو الى ديما يجيب ناس عامله ضجه تأثر بالبلد حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياوائل الابراشى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
كل شوية يجيب ناس محدش بيهتم بيها وتقعد تحى وتضر الناس زنبها أيه الناس الى بتشتغل فى السياحة حلها يتوقف وميلقيش فلوس يصرف فيها على أولاده كل ده سببه وائلل الابراشى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
يجيب أصوات مش مؤثرة تعمل ضجه وتضر الناس وتثير الفتنه احنا ملنا بالسلفية الجهادية خليهم فى سيناء والجيش يخلصنا من شرهم .
دى مش أول قضية ولا آخر قضية تافه حقيره يثرها وائل الابراشى كله عشان الفلوس .
زهير ابراهيم
الله يعللن الرجا لامعفن الاعلامى القذر وائل الابراشى هو الى ديما يجيب ناس عامله ضجه تأثر بالبلد حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياوائل الابراشى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
كل شوية يجيب ناس محدش بيهتم بيها وتقعد تحى وتضر الناس زنبها أيه الناس الى بتشتغل فى السياحة حلها يتوقف وميلقيش فلوس يصرف فيها على أولاده كل ده سببه وائلل الابراشى حسبى الله ونعم الوكيل فيك
يجيب أصوات مش مؤثرة تعمل ضجه وتضر الناس وتثير الفتنه احنا ملنا بالسلفية الجهادية خليهم فى سيناء والجيش يخلصنا من شرهم .
دى مش أول قضية ولا آخر قضية تافه حقيره يثرها وائل الابراشى كله عشان الفلوس .
سبت الحمار ومسكت بالبردعه
ماشفتش راي ينطبق عليه المثل ده زي ردك مع كل الاحترام لك
gehad sayed
الفتوى دى فبركتها جريدة صدى البلد وبدل ما تهجموا راجل ميت لم يصدر منه شىء هاجموا الجريدة والإعلام القذر اللى عايز الخراب لمصر


شاهد فضيحة الصحيفة مفبركة الخبر اللى بتنقل منها وإتقوا الله فيما تنشرون :

http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
ادي الفيديو علشان حضرتك متتهمناش بالباطل





اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
السياحة في دبي 2014 كل ماتريد معرفتة عن السياحة في دبي ملف كامل الاماكن السياحية و الصور و الاسعار
صاحب فتوى تحطيم تحطيم الاهرامات يؤكد العاملون بالسياحة يحرضون على الفسق والدعارة
سلفي جهادي سنحطم الاهرامات وابو الهول في مصر مثلما حطمنا تماثيل بوذا في افغانستان لانهم اصنام ووثن تعبد من غير الله
عاجل جدا اليابان تستنسخ الاهرامات وابو الهول
هل توافق علي تعديل المادة الثالثة من الدستور من السيادة للشعب الي السيادة لله ؟


Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية