نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ياريت الناس اللي بتفهم يخشو هنا انا عاوز مساعدة صغيرة

بسم الله الرحمن الرحيم

انا دا اول موضوع ليا في المنتدي الراااااائع دا واتمني حد يلاقيلي اي حل للموضوع بتاعي

(انا اسمي عمر وعندي 17 سنه في اولي ثانوي عام , وعندي مشكله مع البنات هيا متعتبرش مشكله بس تسمي يعني آدب زيادة عن اللزوم حبتين مخليني ابعد عن اي واحدة او مقدرش ابصلها او حاجه زي كدا ودي طبعن حاجه كويسيه بس الحاجه دي أثرت فيا جامد بعد كدا , انا شوفت واحدة اول ما شفتها مش عارف ايه اللي حصلي ودي اول مرة ابص فيها لواحدة بس بجد مش عارف انا لما شوفتها ايه اللي حصلي يعني حبتها وحبتها جامد اؤي وحبتها بجد ولقيت نفسي بقيت بخلص ليها بطريقه جنونيه وهيا اصلن متعرفش اني بحبها او اي حاجه وانا اهوت بحبها بقالي اربع سنين ومش لاقي اي فرصه او اي طريقه اقولها فيها عن مشاعري مع العلم اني عمري ما كلمتها او كلمت اي بنت قبل كدا بس كل لما اشوفها معرفش ايه بيحصلي بجد , وفي المرة اللي قررت اقولها واكلمها جيت لما شوفتها تنحت ومقدرتش افكر او اعمل اي حاجه مع اني كان قدامي فرصه بس ضيعتها وانا خايف اكلمها لاتكون بتحب واحد تاني وتقوم تكسفني او اضيعها مني فا انا بقول ان انا اعد افكر في ان هيا بتحبني ولا لا افضل من اني اكلمها بس بجد انا مش قادر استحمل اني اخبي اكتر من كدا ومش عارف اكلمها ولا لا واعمل ايه علشان احسسها حتي اني معجب بيها بلاش بحبها بس ازاي احسسها بكدا وانا يعني برضو مش بقدر ابصلها لأني بخاف ربنا جدن بس بجد انا محتار ومش عارف اعمل اييييييييه ياريت اللي يعرف اي حل او اي حاجه اعملها ياريت يقوووووول وشكرآ وآسف علي الاطاله

المقال "ياريت الناس اللي بتفهم يخشو هنا انا عاوز مساعدة صغيرة" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نوارة نجم لمحمد حسان : فين الفلوس اللى لمتها ..ياعينى على شقا الناس اللى راح
شقتك عندنا لو عاوز شقة مساحه صغيرة او كبيرة
اللى عاوز يضحك يقراء نص الحوار اللى نشرته الشروق اليهوديه اللى بتقول مع كوفى كوجيا لا