نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل رسائل جوال - مسجات موبايل للاعياد والمناسبات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

50 رساله مجانيه من Gmail يوميا (ولله حقيقه) رجاء التثبيت

رغم وجود مواقع اجنبية تقدم مثل هذه الخدمة , إلا أنها لا تقارن بخدمة جوجل حيث أن تلك المواقع تتيح إرسال رسالة واحدة مجانية في اليوم وبعدها يتوجب عليك الاشتراك وشراء الرسائل برسوم , اما خدمة جوجل تتيح لك 50 رسالة مجانية

[ALT="50 رساله مجانيه"]http://im19.gulfup.com/9XMc2.png[/ALT]

طبعا معظمكم تم الضحك عليه و جعله الدخول علي رابط مليئ بالاعلانات من اجل ارسال رساله و في الاخر يطلع لا يوجد ارسال رساله ولا زفت انما هو من يستفاد منك من اجل الحصول علي مشهدات اعلي لاعلانته لكن اليوم اتي لكم بموقع ليس ملكي او ملك غيري انهو ملك شركه جوجل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

موقع Gmail يعلن عن عرض يجعلك ترسل 50 رساله يوميه الي معظم دول العالم و مصر لأول مره تكون موجوده بس موبنيل بس

طبعا اكيد لازم تبقي عندك اميل و لو معندكش ممكن تبحث فطريقه سهله جدا

و بعد ذلك نفذ البصوره الخطوات بسيطه جدا جدا

رقم 1- اول ما هتكتب رقم الموبيل بأذن الله هتلاقي نزلت قيمه فيها sand sms

دوس عليها هيطلعلك القائمه الثانيه التي سوف تكتب فيها الرساله و عدد الرسائل المتبقي من ال 50 رساله

انا ارسلت اول رساله و وربنا وصلت و بقت 49 رساله صوره اثبات

رجاء اليستفيد من الموضوع يحكي تجربتو

المقال "50 رساله مجانيه من Gmail يوميا (ولله حقيقه) رجاء التثبيت" نشر بواسطة: بتاريخ:
Golen Tycoon
مشكووووووووووووووووووووور يا غالي بس تنبيه الخدمة مش موجودة الا لعملاء موبينيل بس في مصر
نكت-حشيشا
مشكووووووووووووووووووووور يا غالي بس تنبيه الخدمة مش موجودة الا لعملاء موبينيل بس في مصر
العفو يا جميل بس انا موضح هنا اهوه

موقع Gmail يعلن عن عرض يجعلك ترسل 50 رساله يوميه الي معظم دول العالم و مصر لأول مره تكون موجوده بس موبنيل بس
%u0632%u0627%u0626%u0631
شكرا جدا اخي و قمت بأرسال 5 رسائل و اكتشفت ان الغه العربيه غير مدعومه الانجليزي بس عشان كدا ببعت الرسايل فرانكو
نكت-حشيشا
شكرا جدا اخي و قمت بأرسال 5 رسائل و اكتشفت ان الغه العربيه غير مدعومه الانجليزي بس عشان كدا ببعت الرسايل فرانكو
مبروك عليك ال 50 رساله اليوميه اولا
ثانيا
فعلا" كلامك صح الغه العربيه غير مدعومه و انا كمان ببعت فرانكو و شكرا علي الرد اخي :d

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
1000 رساله مجانيه من مصراوى
500 رساله مجانيه من فودافون حتى 19سبتمبر
عرض 500 رساله مجانيه من موبينيل
50 رساله مجانيه من فودافون للعيد
عرض الجمعه من موبينيل : 100 دقيقه فيديو كول هديه مجانيه