نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجوكم ساعدوني

السلام عليكم

قبل لا تغلقو الموضوع ارجوكم ساعدوني انا محرجة كثير كثير انا لم كنت في سن 11 امارس العادة السرية لكن ما كنت ادخل اصبعي او جسم صلب كنت بس اعمل احتكاك خارجي بالمخده و ما كنت اعرف ايش هي العادة السرية او ان اللي اسويه خطأ لان ما في اي احد كان يوعيني و يفهمني و تقريبا المده اللي استمريت فيها سنة ونص و لم كنت اتصفح الانترنت قرأت موضوع عن العادة السرية و فهمت ايش كنت اللي اسويه واضراره النفسية و الجسدية و الحين بكمل 14 و اقلعت عن العادة لكني اشعر بالرعب لان عندي شفره اطول من الثانية و لونها مختلف جاي ادكن و اخاف اني فقدت عذريتي و هل الشفره بترجع مثل ما كانت بعد فتره بما اني اقلعت عن العادة ارجوكم انصحوني في كل منتدى قرأت فيه آراء مختلفة اريد اعرف الشي الصح ارجوكم انا خايفة وطبعا ما اقدر اروح عند طبيبة و لا بيدي اسوي شي ارجوكم ساعدوني ارجوكم انا مثل اختكم الصغيرة ساعدوني انا مالي ذنب ما كنت اعرف شي اتمنى انكم تردو علي لاني ساعات افكر انتحر من خوفي و رعبي

المقال "ارجوكم ساعدوني" نشر بواسطة: بتاريخ:
عشق الروح
لا ولا تنتحرى ولا حاجة وماتقلقيش
انتى بس اتجهى لربنا واطلبى منه التوبة وانه يغفرلك
وربنا هيساعدك اكيد
ولو عايزة تتأكدى روحى لدكتور بس انتى مش محتاجة
ان شاء الله
مفيش انسان مابيغلطش
اتجهى لربك وهو احسن مننا كلنا وماتخفيش
ربنا يصلح الحال ان شاء الله
جون مصر
لا انتى ما فقدتيش عذريتك
ومافيهاش اى شى خالص
خالص
ما تقلقيش بس انتى روحى للدكتور
انا شوفت بنات كتير كدة وعادى ما تقلقيش روحى انتى بس للدكتور علشان تطمنى
وبعدين انتى لسة صغيرة اووووووووووووووووووووووى على الحاجات دى
بس برضو روحى للدكتورة وشوفى الحوار اية
عبق الزهور
شكرا على كلامكم لكن ما اقدر اروح للدكتور هذا شي مستحيل اخاف من اهلي
لكن ايش بالنسبة لتغير حجم شفرة من الشفرتين لدي هل هذا طبيعي او لا؟
وايش العلاج اذا هو غير طبيعي؟
و هل ترجع الشفرة على طبيعتها بالابتعاد عن العادة؟
ارجوكم تردو علي وتساعدوني
جون مصر
هى اكيد زيادة فى الهرمونات عادى والله مافيهاش مشكلة
بس هو انتى يعنى بسم الله ما شاء الله
يعنى هو والله عادى فى فى حاجة يعنى بس انا اسف يعنى
هو دة كدة يعنى يبقى انتى العضو عندك كبير شوية
بس انتى لو روحتى للدكتور عادى والله
او كلمى ولدتك بس ما تقوليش لها السبب
يعنى قولى لها علىالحوار دة من غير هوار العادة السرية والكلام الاومليت دة
وبعدين لو خايفة تروحى للدكتور علشان خاطر اهلك
روحى للدكتورة
وبعدين بصى
انتى عارفة يعنى فقدتى عذريتك واية اللى يحصل لو حصل كدة
يعنى فى حاجة بتحصل لو انتى فقدتى عذريتك بتحصل فى ساعتها
يعنى بيكون فى شوية دم كدة نزلو
لو كان حصل دة معاكى
يبقى انا اسف
لكن لو ما حصلش يبقى خلاص
بس ريحى نفسك وروحى للدكتورة
بس انتى لسة صغيرة اوووووووووووووووى
يعنى مش معقول اللى انتى بتقولية دة
عشق الروح
اه ممكن اهلك مايرضوش وكدا يعنى
ومامتك طبعا هتسألك دكتورة لية وعشان اية
لا ماتقلقيش انتى ان شاء الله ماعندكيش حاجة
دى وسوسة من اللى كنتى بتعملية
انا قولتلك لو اتجهتى لربك وطلبتى التوبة ربنا هيرحمك
فأنتى حاولى تنسى الموضوع دا وعيشى حياتك
%u0632%u0627%u0626%u0631
ليس بكي شئ انشاللة
اما بالنسبة لحجم الشفرين فهي مسالة شكلية لا اكثر وهي وراثية على الاغلب علما ان فقدان العذرية يسبب بعض الالم في وقتة
احب ان اطمانكي ان لاشيئ فيكي وانتي سليمة ولا داعي للدكتورة
استعيني دائما بالقراءة والصلاة لسد وقت الفراغ
بالاضافة الى ممارسة الرياضة من اجل تخفيف الضغوط
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا طالب فى كلية الحقوق جامعة المنصورة انا معايا زميلة فى الكلية بحبها ومعجب بيها وكلمتها مرتين فى الكلية ازاى اعمل معاها علاقة بس انا ناوى جد صدقونى يا جماعة
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا طالب فى كلية الحقوق جامعة المنصورة انا معى زميلة فى الكلية حبتها واعجبت بيها وكلمتها مرتين ساعدونى ماذا افعل حتى تتعلق بى واتعلق بيها
%u0627%u064A%u0645%u0646
ساعدوني لاشارك في الفسبوك فانا لا افهم جيدا ماذا افعل
زهير ابراهيم
السلام عليكم

قبل لا تغلقو الموضوع ارجوكم ساعدوني انا محرجة كثير كثير انا لم كنت في سن 11 امارس العادة السرية لكن ما كنت ادخل اصبعي او جسم صلب كنت بس اعمل احتكاك خارجي بالمخده و ما كنت اعرف ايش هي العادة السرية او ان اللي اسويه خطأ لان ما في اي احد كان يوعيني و يفهمني و تقريبا المده اللي استمريت فيها سنة ونص و لم كنت اتصفح الانترنت قرأت موضوع عن العادة السرية و فهمت ايش كنت اللي اسويه واضراره النفسية و الجسدية و الحين بكمل 14 و اقلعت عن العادة لكني اشعر بالرعب لان عندي شفره اطول من الثانية و لونها مختلف جاي ادكن و اخاف اني فقدت عذريتي و هل الشفره بترجع مثل ما كانت بعد فتره بما اني اقلعت عن العادة ارجوكم انصحوني في كل منتدى قرأت فيه آراء مختلفة اريد اعرف الشي الصح ارجوكم انا خايفة وطبعا ما اقدر اروح عند طبيبة و لا بيدي اسوي شي ارجوكم ساعدوني ارجوكم انا مثل اختكم الصغيرة ساعدوني انا مالي ذنب ما كنت اعرف شي اتمنى انكم تردو علي لاني ساعات افكر انتحر من خوفي و رعبي
يجب ان تعلمي امرين
الاول لامشكله بالاحجام لانها طبيعيه عند البشر
الامر الاهم انه لو حصل اي فتق للغشاء فقد لاتشعري بالمه حينها لاسباب معروفه
ولكن خروج الدماء امر اكيد
فاذا لن تشاهدي الدماء فانتي مازلتي عذراء
بالمناسبه من الممكن مراجعه دكتوره بعلم اهلك والطلب منها الكشف عليكي دون اخبار اهلك بالنتائج او انك جئتي لزيارتها لهذا السبب
فامراض النساء كثيره ومن الممكن ان تتحججي باي عله تشعرين بها
ولو باعتقادي الحل الامثل وهو الحل الطبيعي ان تشرحي لوالدتك كل الموضوع ومن المؤكد ان والدتك خير صديق لك
ميس محمد
ساااااااااااااااااااااعدونىىىىىىىى ...... انا تعبانة اوى نفسى اعرف لمشكلتى حل نفسى ارتاح انا مدمنة للولاد وببقى عايزة اتكلم معاهم علطول اعمل اية ارجوكم سعدونى انا عملت حاجات وحشة كتير اى حاجة تتخيلوها عملتها ومحدش يعرف اى حاجة غيرى وبس انا تعبت داة كلة فى قلبى فكرت كتير فى الانتحار لان لو اهلى عرفوا حاجة واحدة ممكن يموتوا لتنهم عمرهم ما يتوقعوا لان انا بالنسبلهم ملاك ما يعرفش حاجة وهم اصلا شداد اوى وبسبب كدة انا بقيت كدة قلولى اعمل ايييييييييية انا حاسة انى هموت من التعب والحمل داة ارجوكم اى حل هينفعنى انا هعملة من غير ما افكر انا عندى 16 سنة ارجوكم
karam fox
ساااااااااااااااااااااعدونىىىىىىىى ...... انا تعبانة اوى نفسى اعرف لمشكلتى حل نفسى ارتاح انا مدمنة للولاد وببقى عايزة اتكلم معاهم علطول اعمل اية ارجوكم سعدونى انا عملت حاجات وحشة كتير اى حاجة تتخيلوها عملتها ومحدش يعرف اى حاجة غيرى وبس انا تعبت داة كلة فى قلبى فكرت كتير فى الانتحار لان لو اهلى عرفوا حاجة واحدة ممكن يموتوا لتنهم عمرهم ما يتوقعوا لان انا بالنسبلهم ملاك ما يعرفش حاجة وهم اصلا شداد اوى وبسبب كدة انا بقيت كدة قلولى اعمل ايييييييييية انا حاسة انى هموت من التعب والحمل داة ارجوكم اى حل هينفعنى انا هعملة من غير ما افكر انا عندى 16 سنة ارجوكم
كلمي ربنا وادعيه, وقاومي ادمانك ده, ابدأي بتقليل مدة كلامك, مش لازم كل يوم, وحاولي تشغلي نفسك بحاجة مفيدة مع بنات يكونوا عارفين ربنا عشان يشجعوكي علي ترك الغلط وعمل الصح, صدقيني مفيش حاجة بتنفع اكتر من صديق صالح والبنات المحترمات كتير اوي
اتمنى الموت
الله يخليكم ساعدوني بسرررعة دحيين !

انا لما كان عمري 12 تعرفت على واحد في دردشات الفيس وكتبت لة مااكلم اولاد وقام يقول والله لاعلم اخوك وقام يهددني لما كلمتة
وستمريت معة في التكلم . وجلس يهددني اني ارسلة صوري او اندم وخفت
وارسلت لة صوري ><
وصوري حلف مايمسحها
ودحين لو مااسمع كلامة يقول برسل الصور لبانات خالتك
انا سعودية وهو يمني
وانا دحين عمري 13 سنة ومااعرف كييف اتصرف يقول ابغاك تصوري صدرك ولو ماصورتية والله لترسل صورك وحلف وصار يكلم بنات خالتي بالله سااعدوني قبل مايقلهمم يقول لك يوم واحد فقط ورقم امي الجوال يعرفة يعني لو عرفت امي عنة والله لمووت بالله سااعدووني
هذي انا على الفيس كلموني ارجكم او قولولي شو الحل . [email protected]
اتمنى الموت ^^
الله يخليكم ساعدوني بسرررعة دحيين !

انا لما كان عمري 12 تعرفت على واحد في دردشات الفيس وكتبت لة مااكلم اولاد وقام يقول والله لاعلم اخوك وقام يهددني لما كلمتة
وستمريت معة في التكلم . وجلس يهددني اني ارسلة صوري او اندم وخفت
وارسلت لة صوري ><
وصوري حلف مايمسحها
ودحين لو مااسمع كلامة يقول برسل الصور لبانات خالتك
انا سعودية وهو يمني
وانا دحين عمري 13 سنة ومااعرف كييف اتصرف يقول ابغاك تصوري صدرك ولو ماصورتية والله لترسل صورك وحلف وصار يكلم بنات خالتي بالله سااعدوني قبل مايقلهمم يقول لك يوم واحد فقط ورقم امي الجوال يعرفة يعني لو عرفت امي عنة والله لمووت بالله سااعدووني
هذي انا على الفيس كلموني ارجكم او قولولي شو الحل . [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الخجل الشديد -ارجوكم ساعدوني
انا بموت ارجوكم ساعدوني....
اريد الحل ارجوكم ساعدوني.....