نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين الادب والشعر منتدى القصص والروايات



تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل




فتاة الاتوستوب-ابدعاتي

 

جميلة اوى يا كروانة كمليها بسرعة اوك






المقال "فتاة الاتوستوب-ابدعاتي" نشر بواسطة: بتاريخ:
أميرة الورد
منار ابتدت بتحس احاسيس غريبه اول مره تحس فيها تجاه اي شخص ..تعرفت علىولاد
كثير ارتاحت لبعضهم.. والبعض كرهتهم... يمكن البعض منهم حبوها بصدق...واكيد البعض
كانوا يكذبوا عليها....من ناحيتها ما كانت تعتبر المكالمات غير تسليه وتضيع وقت
ومايهمها اذا في شخص بيحبها وهي بتخدعه...المهم انها كانت عايزة تتسلى وبس...ومكانش هاممها تترك جرح في حياه حد من الشباب اليكلمتهم ....بس بعد ما ظهر عماد ف حياتها...حست باحاسيس متلخبطة ...ومتعرفش هي حقد والاتملك يمكن علشان مش حسسها انه عايزها او عينو منها ودي اول مره واحد يطنشها....حست المفروض تتملكه.... بس الكلام الي قالته لنادر مش بيدل غير على (حب)
منار فكرت تشغل نفسها ومش تفكر نفسي فيه...وقالت مع نفسها ان اهم حاجة عندها والدها يحرمها منها ....اما موضوع عماد هتخليه للايام للايام....وهي كفيله انها تنسيها في عماد ...اول ماقالت الكلمة دي حست الم في قلبها....هنا بقى جيه على بالها الف سؤال وسؤال" ليه لما افكر اني انساه احس اني مقدرش" ...نزلت دمعه من عينها ...كانت خايفه من الي هيحصل ...خافت تطور مشاعرها بسرعة وتتعلق بيه اكتر واكتر ....فتحت التي في يمكن تقدر تنسىاسمه...ولقيت اغنيه اليسا (حكايتي معاك ) وافتكرت عماد وابتدت انغام الموسيقى تملى الغرفه وحست بالحنين والشوق ليه مع انغام
الاغنية الرومنسيه وابتدت اليسا تغني...بس منار حست انها هي اللي بتغنيلعماد لانها
حست الكلمات كانها تطلع من قلبها
((في اول الحكايات حكايتي معاك...بقى لي زمان واخدني هواك...وجوى في قلبي ليك ايام
مابتتنسيش))

وافتكرت اول مرة التقت بعماد ...الاحاسيس الي حست فيها صح انها كانت مجرد اعجاب
بس ليه دلوقتي ابتدت تطور وهما مش بينهم اي حاجة ولو حصلت حاجة ايه الي ممكن يحصلها
((واخر الحكايات حكايتي معاك خلاص حبيت وانا اتحبيت وعايشه معاك كاني اول مره
اعيش))
تخيلت نفسها في الزفه تنزف في يوم عرسها عليه....غمضت عيونها وسرحت مع الاغنية
ونامت لحد الصبح ..........


تستنو الباقي يا اصدقائي .

يتبع ...........
hebaahmed
حلو ياحنون
بس عاوزة اطلب منك طلب
انا سعات بتوة فى الكلام مش بعرف مين الى قالة
فحاولى تعملى فواصل او تقولى صاحب عماد قال
كدة يعنى بس القصة سخنت
أميرة الورد
حاضر يا قمر هحاول
titanic
والله قصة احلى من اللى انا بكتبها 00 1 مرة
وبجد الكلام رومانسى والاحاسيس جامدة
بجد تسلم ايدك والله
ويارب تكمل على خير
أميرة الورد
ان شاء الله هتكمل على خير
albanota
هاااااااااااااااااايلة يا كروانة
كمليها بسرعة
تسلم ايديك
أميرة الورد
ان شاء الله هكملها اهووووووووووووووو
sollyamar
جميله يا حنون تسلم ايدك
أميرة الورد
تسلمي يا قمرررررررري
مانجة


ودى تقديرا منى لاسلوبك الجميل
وقصتك المتميزة
أميرة الورد
يا حبيبتيييييييييييييييييييي

ميرسي على الوردة حلوة موووووووووووووووت
أميرة الورد
انا جيت من تاني

بعدما سرحت منار في كلمات حكايتي معاك ...نامت وهي على الحال دة للصبح..وفجاة صحيت عل صوت خدامتهم في البيت وهي بتسالها فيه ايه؟ ...بصت على الموبايل بايدها واخدتو منها لانو كان بيرن ......وبقالو فترة طويلة ...وافتكرت انها لما رجعت من برا انها نسيت موبايلها في الصالة ...لقيتو من اخوها الي واجعلها دماغها اها تسيسال عن حبيبتو كل شوية لان اخوها مشدد الحراسة عليها ، ونفضت وقالت بعدين بقى .............


الاختبارات مفضلش عليها الا 3 اسابيع وتنتهي سنه من الدراسه
منار كانت في المستوى الرابع يعني اخر سنة وتكون خلصت المشوار ...وترتاح من الجامعه وقرف المذاكرة ...واكيدمش هتشتغل ..لان ابوها غني ومش هيقصر معاها في حاجة.......كانت جالسه بغرفتها تتصفح مجله خاصة بالموضة ، ورن موبايلها.ولقيتها سمر صحبتها الي حست من كلامها انها ملت من المكالمات مع الولاد وتجامل دة وتوقع دة ، واتفقو على خروج باليل ........واتنهدت ومسكت في ايديها ورقة وقلم ..وابتدت ترسم عيون وتحت العيون كلام شعر :rolleyes

وصلت الساعة 7 ونزلت عل معادها مع سمر ....زوشالت بايدها الورقة الي كانت بترسم فيها وكتبت عليها شعر .....اول ما وصلت عند سمر الي لقيت معاها مي لمحت في ايديها الورقة ... والفضول اكل سمر وعايزة تعرف ايه الي فيها ........قالتلها منار استني ناخد مكان نقعد فيه ونوريكم الورقة ....واخدو مكان وفتحت الورقة ..واندهشت سمر من الي شافتو ...ومي هتموت على العيون الي شافتها وبتسال لمين العيون دي ...سمر باندهاش منار دي عيون ...لحقتها منار قبل ما تكمل وقالتلها اه دي عيونو ...:........وطلعت العيون عيون عماد.......والكلام كلام حب لعماد طبعا ........سمر قالتلها انها رسمتهم جامدين وكانها شايفة عيونو الحلوين قدامها .....ومي وسمر بيتغامزو عليها ...وقفشتهم ......وقالتلهم مش عارفة فيه ايه طول الوقت بفكر فيه ومحستش بنفسي غير وانا بيطلع مني الكلام دة وبرسم عيونو .اتنهدت وهما بيبصو عليها وسبحان مبدل الاحوال ..وقالتلهم خلاص سيبونا من كل دة يلا نكمل سهرتنا باحلى سهرة .

وطبعا مين يكسر كلام مانو ........وكملو السهرة بضحك وهزار ........


وانا هكملكم بعدين بردو .........

يتبع ..........
مانجة
يالهوى عليكى
يابت انتى هتشلينى
خلصى بئاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
أميرة الورد


بعد سهرة منار الجميلة مع صحباتها ...رجعت البيت وهي مشغولة بحواديت اخاوتها الي واحد بيحب وحبيبتو مش عارف مالها واخوها مانهعها من الخروج...واخواتها الصغيرين الي عايزنها تلعب معاهم ...وفجاة رن الموبايل .ايه دة مالها سمر اجننت اكيد باعتة الرسالة دي بالغلط لحد ...لقيت رسالة من سمر بتقول "مانو انا هقفل موبايلي وبكره مش هروح للجامعه.......بصراحه خايفه منك ......المهم انتظري اتصال هيجيلك كمان شوية "

منار اندهشت وقالت مالها دي عمالة تقول كلام مش مفهوم هتصل اشوف مالها .......اتصلت ولقيت الموبايل مقفول وزادت حيرتها اكتر ......وقالت ماشي يا سمر عمالة بتشتغليني طيييييب هتشوفي هعمل فيكي ايه؟؟؟؟؟؟ ودخلت تنام لانو كان تقريبا قرب الفجر ........

بس لقيت موبايلها عليه نور لانها وهي نايمة بتعملو صايلنص...ولقيت انو مسجبس من رقم غريب ...وكاتب "صباح الخير منار
انا اسف اني بازعجك الوقت دة بس حبيت اشكرك على العيون والكلام بصراحه
روعه تسلم ايدك (عماد)"

انصعقت منار شويه.....لاشعوريا راحت بتركض تدور على الورقة في كل مكان ومش لقيتها .......
على طول اتصلت على سمر موبايلها مقفول..... اتصلت على مي ....والحمدلله موبايلها مفتوح
فضل يرن يرن ومحد ش بيرد..... بعتت رساله لمي
"لو سمحتي مي ردي عايزاكي ضروري"
ردت عليها مي برسالة
"مانو انا مليش دخل سمورة هي صاحبه الفكره ....... اذا عندك كلام كلمي سموره...انا كنت
رافضه بس هي الي اصرتمانو وربنا انا مالي دخل "

منار مش فاهمه فيه ايه؟؟؟.......وعمادكيف عرف رقمها......... وايه حكاية الورقة الي عرف بيها
وقالت ان سمورة ما تعملها فيها ........ عماااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فكرت تبعت رسالة للرقم الي بعتلها مسج وسالتو مين انت؟؟؟ رد عليها "ليه كم عماد بتعرفي ؟؟ وكم عماد رسمتي عيونه؟؟؟ شكلهم كثير!!!!".......كانت هتعيط وقالت دة اكيد مقلب .....وبعتتلو رسالة تانية
"ايه الحكاااااااية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"
رد عليها
"ممكن اكلمك لاني مبحبش المسجات؟؟ لو انتي فاضيه"
منار خافت وحست الموضوع جدي......لو ماكان هومش هتجرأ يقول لها انه بيتصل
اكيد ساعتها هتكتشف انه مقلب.... بس الي يرسل المسجات واثق من نفسه
بعتتلو له"انا فاضيه".....ومستنتش كتير ورن نفس الرقم ....... كان قلب منار هيوقف من الخوف.....معقوله عماد هيكلها ؟؟؟؟؟؟؟

ردت عليه .....................


بكرة اكملكم قالو في الفون ايه .................

يتبع .........
مانجة
بكره فى عينك
بقولك ايه انا هموووت وانام
ومستنية الجزء اللى بعديه
فاخلصى قبل مااخلص منك انا احسن انا بدات اهنج
albanota
بارعة يا كروانة
والقصة روووووووووووووووووعة
تسلم ايديك يا قمر
أميرة الورد
والله ما قادرة اكلمها ناو بكرة يا قمريات معلش

ميرسي يابنوتة تسلمي لزوقك الاحلى
sollyamar
يلا كروانه يا قمر بقى بقينا بكره ارجوكى تكمليها عشان النت عندى بايز فى البيت عاوزه اقرها قبل ما روح
دقات قلب
ياااه قصة تحفة

جميلة اوووووي

مستنيين الباقي
أميرة الورد
فكرت تبعت رسالة للرقم الي بعتلها مسج وسالتو مين انت؟؟؟ رد عليها "ليه كم عماد بتعرفي ؟؟ وكم عماد رسمتي عيونه؟؟؟ شكلهم كثير!!!!".......كانت هتعيط وقالت دة اكيد مقلب .....وبعتتلو رسالة تانية
"ايه الحكاااااااية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"
رد عليها
"ممكن اكلمك لاني مبحبش المسجات؟؟ لو انتي فاضيه"
منار خافت وحست الموضوع جدي......لو ماكان هومش هتجرأ يقول لها انه بيتصل
اكيد ساعتها هتكتشف انه مقلب.... بس الي يرسل المسجات واثق من نفسه
بعتتلو له"انا فاضيه".....ومستنتش كتير ورن نفس الرقم ....... كان قلب منار هيوقف من الخوف.....معقوله عماد هيكلها ؟؟؟؟؟؟؟

ردت عليه .............. الو..........عماد بيرد صباح الخير
ساعتها هي عرفت انو هو على طول لان محدش عندو الصوت العذب الا عماد الي عذبها بيه
وهي ترد عليه بقى بنعوووووووومة :صباح النور...........عماد بقى يكلم :ليه مش نمتي وعندك بكره جامعه؟؟؟........منار اممممم كنت هنام..بس رسايلك مش خلتني انام
هنا بقى خيم الصمت على المكالمة وسكتو هما الاتنين بس منار سالتو هتسكت كتير؟؟؟؟؟؟؟
ورد عليها برخامة وليه انتي مش تكلمي ؟؟؟؟؟؟
منار قالتلو انو هو الي عندو كلام مش هي ..وهي عايزة تعرف ايه حكاية الورقة ؟؟؟؟؟
عماد كان فاكرها عارفة وقالها ليه انتي متعرفيش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ......حلفتلو انه ماعندهاش خبر وان سمورة بعتتلها رسالة غريبة وقفلت عليها موبايلها..ومي مش راضيه ترد عليها
عماد يرد بكل ادب اول حاجه انا اسف اني ازعجك الوقت دة ..انا عارف ان عندك جامعة بكرةالساعه 9
منار انصدمت وقطعت كلامو وهي بتسالو ايه الي عرفك؟؟؟؟
وكان ردو بخبث انو مش بيصعب عليه حاجة خصوصا لو كانت عنها
واكسفت منار وبلعت ريقها بصعوبة
طلبت منو انو يحكيلها على الي حصل وازاي الوقة وصلتلو فحكالها ان سمر اتصلت بصاحبو لانها سبق زمان واخد رقمها بس مكانتش تعرف انو صديقي وبالصدفة شافتنا احنا الاتنين اتصلت وقالتلو عايزة اكلم صاحبك الي هو عماد يعني فكلمتو واتفقو انهم يشوفو بعض علشان في حاجة ليه عندها ودة الي حصل قابلتو واداتو الورقة وقالتلو انها من منار ودة علشانو ....


وابتدى عماد بقى يكلمها ولاول مرة بنعومة ولطافة ويتغزل فيها وهي وشها يحمر من الكسوف ويدلعها كماان

كانت الكلمة منو حتى لو كانت عادية تحسسها انها طااااايرة من الفرح ومحلقة في سابع سما وشكرت سمر على جميلها الي هتشيلو ليا طول العمر

ومن المكالمة دي ابتدت علاقتهم .. وحبهم لبعض ..كانت تحس انو خايف عليها عايزها تذاكر وتنجح .. بيستناها بالعربية جمب البيت ويوصلها للجامعة وياخدها من الجامعة ويوصلها للبيت وبطلت تكلم شباب لانها وعدوتو بدة ...وفعلا وفت بوعدها وعاشت ايام حلوة قوووي معاشتهاش مع حد ..حست فيها بالحب والحنان الي فقدتو في بيتها ..حست بمشاعرلا يمكنن تتوصف بس تتحس ..كان هو شايلها في عيونو سيل ..تؤمر وهو ينفذ ..

ومرت الايام على الحال دة ابتدت تحلم وتخطط لعش الزوجية ..لحد ما جيه اليوم المشؤووم

اليوم الي اتدمرت حياتها وشافت ذل عمرها ما شافتو

استنوني في الجزء الي بعدو ..........

يتبع ............
مانجة
انا طبعا مبسوطة ان يكون ليا الشرف
وارد عليكى اول واحدة
بجد جميلة اوىىى
انا عنيا دمعت والله وانا بقرأها
يلا متتاخريش علينا
albanota
حلقة جميلة جدا يا قمر
والقصة هااااايلة
تسلم ايديك
sollyamar
والله يا بنتى انتى فنانه وخساره نسيبك كده
ههههههههههههه
القصه روعه يا كوكو ومستنين الباقى
أميرة الورد
ان شاء الله يا قمريات الي منوريني على طوووول
هنزلهالكم قريب
hebaahmed
جميل ياحنان
يالة مستنية اشوف اية
الى حصل
أميرة الورد
اوكي يا قمر

انا هنزلها ان شاء الله ناو
titanic
طب ليه كده مانتى كنتى ماشية كويس
ليه تقفليها كده
عموما انا مستنى الجزء اللى بعدوا على نار
أميرة الورد
[color="royalblue"]
كان عماد غير في منار حجات كتيرة لدرجة انها تقول اسفة الي ماتعودت تقولها وحب ما شافت زيو منو وهو كان كل دنيتها

مرت الايام على الحال دة ابتدت تحلم وتخطط لعش الزوجية ..لحد ما جيه اليوم المشؤووم

اليوم الي اتدمرت حياتها وشافت ذل عمرها ما شافتو


يوم الاثنين كان موعد رحله منار الساعه 11 بالليل ... كانت مسافرة تزور خالاتها
اللي ساكنين في مدينة تانية ... وطبعا وبعد مااقنعت عماد انه يخليها تروح...لانها كانت بتاخد رايو في الطالة والنزلة ... وافق بس بشرط انه يسافر معاها بنفس الطياره
ويطمن عليها و يرجع بنفس اليوم....صحت الساعه 2 الضهر...منصدمه....ايه كرم الاخلاق الي نزلت على عماد الي كان على طول مصحيها من النجمة...خلاها تنام.......لحد الساعه 2 الضهر...بالعاده الساعه 12 يصحيها غصب......جابت موبايلها مش لقيت ولا اتصال منه.... رنتلو عليه مارد ...قررت تاخد شاور وتنزل تفطر او تتغداء.....انتهت من الغداء بحدود 4 العصر ...تدور على موبايلهاافتكرت انها نسيته بالغرفه ...وخافت ان عماد يكون كلمها وماردتش عليه....طلعت لغرفتها جري....استغربت مااتصلش بيها ...قالت اكيد انو رجع من الشغل تعبان ونام....

كانت الساعه 8 وعمادلسة ماتصلش ولا رن حتى والرحله فاضل عليها 3 ساعات ولازم تكون
ف المطار بعد ساعتين....كلمت على سمر وقالتلها انها خايفة لان عماد ما اتصلش بيها خالص طلبت منها رقم صاحبو الي بتعرفو سمر وكلمتو واكد انو مش شافو بقالو يومين ولا يعرف عنو حاجة
طلبت منو انو يسال عليه....يمكن لاسمح الله يكون تعبان ومش قادر يقوم
فضلت مستنية لحد الساعه 10 وابوها بيستعجلها تلحق الطياره...قالت لابوها انها
مش هتسافر وهتاجلها لبكرة لانها حاسة بتعب........

وصلت الساعه 5 الفجر وعمادمش باين وهي ماقدرتش تنام من الخوف...كلمتو كتير تقريبا 100 مرة ... ومستغربة منو الي كان بيتصل كل ساعتين يغيب يوم كلو
كلمت صاحبو تاني الي كان نايم وترجته يروح مره ثانيه يمكن يكون رجع للبيت
وقالها انه مش بالبيت وان اهله قلقانين عليه....ساعتها انجننت خلاص واتصلت ع البيت رد عليها الشغالة وتقول انو مش في البيت...........
وقعدت تعيط وتعيط .....سالت عنو في كل المستشفيات ....و كل اقسام الشرطة...وملوش اي اثر ...

وصلت الساعه 5 العصر من اليوم الثاني لاختفاء عماد طبعا بقالها يومين مش نامتمن غير ماتحس بالارهاق..ونامت فجاة ....

وصحيت على صوت موبايلها بيرن ..... اخيرا رن عماد بس مش من موبايله...كان بيرن من البيت
لما اكلمت لقيتها الشغالة ....الي بتقولها انو تعبان وميقدرش يكلمها...وانو عايز يشوفها ...طلبت منها تديه الموبايل يكلمها رفضت وقالتلو اهلو كلهم عندو وهو عايز يشوفك هيبعتلك السواق يجي ياخدك ...ضروري ....

راحت منار تلبس وراحت مستنيه السواق
اول ماوصل السواق ركبت معاه ومش عارفه رايحه فين اهم حا
انها تطمن عليه..نست موضوع سفرها ....ونست كل الناس
[/color]يتبع .............
titanic
بالله عليكى لانتى كاتبة جزء دلوقتى
انا مش قادر اصبر لحد بكرة



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فضيحة المعارضة التركية .. تعرض صورة فتاة مصرية تم تعريتها على انها فتاة تركية
تطورات قضية فتاة النائب السلفي : حبس فتاة الفعل الفاضح + اعترافات الفناة المتناقضة + تصريحات والدها
لكل فتاة تحلم بالطموح و تتمنى ان تصل له نقدم لك اروع 25 نصيحةلكل فتاة طموحة:
فتاة تركية تتدخل موسوعة جينس اقصر فتاة فى العالم

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية