نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو :نتيجة فرز صناديق أسيوط المطعون عليها على لسان اللجنه العامه

أعلن المستشار عمر سلامه عضو الأمانه العامه للجنه العامه المشرفه على الانتخابات الرئاسيه أن اللجنه انتهت من اعادة فرز الصناديق الأربعه المطعون عليها من جانب الفريق أحمد شفيق المرشح لرئاسة الجمهوريه .
وأوضح المستشار عمر سلامه أن الفرز جاء بحضور مندوبين من حملة الدكتور محمد مرسى والفريق أحمد شفيق وأن اللجنه قامت باعادة فرز 3 صناديق من الأربعه المطعون عليها بعد تنازل حملة شفيق عن فرز الصندوق الانتخابى الرابع من الصناديق الأربعه التى جاءت من لجنة قسم أول أسيوط وأن نتائج اعادة الفرز جاءت باضافة 28 صوت لصالح الفريق أحمد شفيق واضافة 25 صوت لصالح الدكتور محمد مرسى .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذا ومن المتوقع أن تنتهى اللجنه العامه من فحص الطعون اليوم واعلان النتائج النهائيه والرسميه يوم السبت أو على الأقصى يوم الأحد القادم لانهاء حالة اللغط التى يعيشها الشارع المصرى منذ انتهاء الانتخابات يوم الأحد الماضى ..

المقال "بالفيديو :نتيجة فرز صناديق أسيوط المطعون عليها على لسان اللجنه العامه" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

انا النهارده مش شايف توفيق عكاشه وحياة الدرديري وطلتهم البهيه على القناه بتاعتهم ههههههههه

ابويوسف الهندى
شكرا لكم على الخبر
وساعتزل المنتدى فترة طويلة من الزمن لظروف سفرى للعمل خارج مصر
ISLAMAZ

انا النهارده مش شايف توفيق عكاشه وحياة الدرديري وطلتهم البهيه على القناه بتاعتهم ههههههههه

واضح يا عبدالرحمن
انك متعود تشوفهم كل يوم (و أنا برضه بحب أشوفهم لما بأكون متضايق شوية لزوم شوية ضحك و فرفشة)
لذلك مفتقدهم النهاردة

بس أحب أنصحك و كل أحبائى
ان كتر الفرجة عليهم ضار جدا (بالعقل)!!!!!!!
عبد الرحمن 2011
واضح يا عبدالرحمن
انك متعود تشوفهم كل يوم (و أنا برضه بحب أشوفهم لما بأكون متضايق شوية لزوم شوية ضحك و فرفشة)
لذلك مفتقدهم النهاردة

بس أحب أنصحك و كل أحبائى
ان كتر الفرجة عليهم ضار جدا (بالعقل)!!!!!!!
لا والله يا عسل مش بحب اتفرج عليه ولا حتى من باب الفرفشه واقسم لك اني مش طايق حتى اسمع حاجه عنه اقصد مصدر الفتن عكاشه
لكن انا مراقبه كل ساعه لو شوفت اغاني وافلام وهو مش موجد اعرف ان مرسي نااااااجح ان شاء الله
ولو موجود وبيهبل يبقى الحاكيه فيها حكاوي ههههههه
وانا الحمد لله من امبارح مش شايفه
ISLAMAZ
لا والله يا عسل مش بحب اتفرج عليه ولا حتى من باب الفرفشه واقسم لك اني مش طايق حتى اسمع حاجه عنه اقصد مصدر الفتن عكاشه
لكن انا مراقبه كل ساعه لو شوفت اغاني وافلام وهو مش موجد اعرف ان مرسي نااااااجح ان شاء الله
ولو موجود وبيهبل يبقى الحاكيه فيها حكاوي ههههههه
وانا الحمد لله من امبارح مش شايفه

يارب الغيبة تدوم للأبد ان شاءالله
بس برضه لو د مرسى نجح رسمى و أعلنت اللجنة العامة للانتخابات ذلك
فبرضه لن (ينقطنا بسكاته) و سيخترع أى كلام من (افتكاساته الرهيبة) علشان يوضح انه كان على حق (و أنه مش منافق و انه مش بيخاف من حد و ان كل اللى يهمه مصلحة مصر)
دا أنا من يومين شايفه عامل (كشوف بخط أيده) و بيرد بيها على كتيب (المحاضر الرسمية لقضاه لجان الانتخابات) اللى منزله د محمد مرسى بيقول ان هى دى الأصوات الحقيقية و ان مفيش حد فى مصر ممكن يجيب كشوف زيها!!!!!!!!!

و الأعجب و الأغرب
انه فى أخر الحلقة بيوجه نصيحة منه (كاستاذ انتخابات) لأى حد عايز ينجح فى الانتخابات انه لابد من استخدام (الكذب و الرشاوى و الاشاعات و التزوير و تظبيط مندوبين المنافسين)!!!!!!
و انه هو شخصيا كان بيعمل كده فى الانتخابات اللى كان بينزلها والا ما كنش هيعرف يحصل على أصوات اخواته!!!!!!!!!
عبد الرحمن 2011

يارب الغيبة تدوم للأبد ان شاءالله
بس برضه لو د مرسى نجح رسمى و أعلنت اللجنة العامة للانتخابات ذلك
فبرضه لن (ينقطنا بسكاته) و سيخترع أى كلام من (افتكاساته الرهيبة) علشان يوضح انه كان على حق (و أنه مش منافق و انه مش بيخاف من حد و ان كل اللى يهمه مصلحة مصر)
دا أنا من يومين شايفه عامل (كشوف بخط أيده) و بيرد بيها على كتيب (المحاضر الرسمية لقضاه لجان الانتخابات) اللى منزله د محمد مرسى بيقول ان هى دى الأصوات الحقيقية و ان مفيش حد فى مصر ممكن يجيب كشوف زيها!!!!!!!!!
فعلا يا اخي الحشره دا عايز يشلنا وهيشل مصر كلها حسبنا الله ونعم الوكيل فيه
انا كمان متاكد لو نجح مرسي هيقول الهجوم على الاخوان كان زكاء اجتماعي ههههههههههه
تصدق انه متصل دلوقتي على القناه بتاعته بيدعو الناس الساعه الخامسه مسا للاحتشاد امام قبر الرئيس السادات الله يرحمه للتنديد بالاخوان المسلمين قتلة السادات . شوفت الفتنه يا جدع
هم الاخوان قتلو السادات ولا لهم اي صله بقتل السادات من قريب ولا من بعيد ايه دخل الجماعات الاسلاميه في الاخوان المسلمين وبعدين ايه الداعي للفتنه دي راجل مش هيستريح الا اذا ولع البلد ربنا يولع فيه وفي كل المنافقين اللي زيه
دودو مون
يعملوا اللي هما عايزينه قدر الله نافذ وانا اثق في رحمته بمصر فعلوا كل ما استطاعوا تزوير مجندين وشرطة صوتوا تلفيق جرائم وتسويد بطاقات للاخوان علشان يلزقوها فيهم بس مفيش فايدة من كل ده لو كان العالم كله ضدك والله وحده معك فانت الرابح

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة الثانويه العامه 2013 نتيجه الثانويه العامه من موقع كايرو دار
نتيجة الثانويه العامه 2013 نتيجه الثانويه العامه من موقع مصراوي برقم الجلوس 2013
نتيجة الثانويه العامه 2013 نتيجه الثانويه العامه من موقع اليوم السابع برقم الجلوس و الاسم 2013
بالصور :: صناديق مجهولة الهوية تدخل بدل صناديق الأقتراع فى انتخابات مجلس الشورى