نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية تامر عاشور - انت اخترت

كلمات انت اخترت
راجع ليه من تانى عايز ايه انسانى اللى بتتكلم عنو ماضى وعدى وزمن اهو راح حب ده ايه بكفايه حبك مات جوايا ونسيت قلبك ونسيتك وخلاص منك قلبي ارتاح انت اخترت طريق ومشيته بعت هوايا وقلبي نسيته واما خسرت في بعدى راجعلى في بعدى راجعلى بتفكرنى بحب زمان هو انت بتكدب وتصدق كان من امتى بتعرف تعشق ابعد عنى خلاص وياريتك لو تتعود عالحرمان انا ضحيت بالدنيا عشانك ولا يوم قلبي باعك ولا خانك ضحيت انت بأيه على شانى بعت غرامى وفيا جرحت وياك ضاع العمر عليا عمرى ما شوفت معاك حنية يبقي ازاى ارجعلك ولا اسامحك مهما عملت ...
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

راجع ليه من تانى عايز ايه انسانى اللى بتتكلم عنو ماضى وعدى وزمن اهو راح حب ده ايه بكفايه حبك مات جوايا ونسيت قلبك ونسيتك وخلاص منك قلبي ارتاح انت اخترت طريق ومشيته بعت هوايا وقلبي نسيته واما خسرت في بعدى راجعلى في بعدى راجعلى بتفكرنى بحب زمان هو انت بتكدب وتصدق كان من امتى بتعرف تعشق ابعد عنى خلاص وياريتك لو تتعود عالحرمان انا ضحيت بالدنيا عشانك ولا يوم قلبي باعك ولا خانك ضحيت انت بأيه على شانى بعت غرامى وفيا جرحت وياك ضاع العمر عليا عمرى ما شوفت معاك حنية يبقي ازاى ارجعلك ولا اسامحك مهما عملت

المقال "كلمات اغنية تامر عاشور - انت اخترت" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنيه (انت اخترت)للمبدع تامر عاشور
كلمات اغنية تامر عاشور - زي كل مرة
كلمات اغنية تامر عاشور من الالبوم الجديد 2010 كلمات اغنية عشان الحب
كلمات اغنية انت اخترت لتامر عاشور