نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام فيس بوك Facebook

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اليكم كافة تعليقات المشاهير والفنانين والسياسين والنشطاء على الفيس بوك وتويتر خلال الساعات الماضية

اليكم تعليقات المشاهير من السياسين والنشطاء والفنانين خلال الساعات الماضية على مواقع التواصل الاجتماعى الفيس بوك وتويتر والتى جاءت تعليقا على احداث اليوم والاحداث التى جرت امس وشاهدتها الساحة السياسية والعامة فى مصر

نوارة نجم: بصوا حضراتكم.. انا مرتبي بيتحول على بنك ناصر الاجتماعي عشان باسدد اقساط العربية تقدروا تروحوا تسألوا على حسابي في البنك.. واحد بيقول لي لازم تردي عشان فيه ناس بتصدق.. طب اعمل ايه؟ ينشروا حسابي في بنك ناصر الاجتماعي في الجرايد وهو البنك الوحيد اللي باتعامل معاه.. بالنسبة بقى لأحمد دومة، فانا ما عنديش ميول للتشايلد ابيوز، دومة ده لو كنت اتجوزت بدري كنت خلفت قده المفروض يقولي ياطنط بس انا باكبر.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أحمد ماهر: ابو الفتوح كان جامد بصراحه مع خالد صلاح, كان مبدع فى حواره.. عجبنى اداؤه رغم انى برضه مش ميال له

أحمد العسيلي: انا مش فاهم! ابراهيم عيسى شاف ان العباسية كانت معركة انتصر فيها الجيش على السلفيين؛ طب هو شاف كده، هو لازم كل الناس تشوف حاجة واحدة؟!.. عيسى مش حيادي أساسا، واللي يقول على أي نفر دلوقتي حيادي يبقى كذاب، ماحدّش حيادي، وان كان البعض بيعرفوا يمثلوا

خالد دياب: فيه خبر مشبوه ومغرض عن استقالة جماعية من حملة أبو الفتوح مش بقول ان مرشح بعينه الي عملها بس ولاد الحلال الي بيحبو يخدمو بالحرام كتير.

بلال فضل: أصلا إنت لو وقفت في منطقة شعبية وصرخت وا مرساه الناس هتفهمك غلط وهتاخد حاجة تانية غير اللي ناديت عليها

محمد عاطف: الكتاتنى والجنزورى لازم يتعمل مسلسل كارتون للأطفال

هشام قاسم: المرشح الرئاسي الفرنسي يفوز ب 51.90٪ من الأصوات، هل لو تكررت نفس النسبة في مصر ستحدث قلاقل؟ بالطبع ستحدث، ولا يوجد خيار إلا تجاوزها

حمزة نمرة: اللي مستغرب من حالة التراشق بين المرشحين وبعضهم..ده شيء عادي جداً بس احنا اللي جداد في الكار ده. في اوروبا والدول المتقدمة بيبقى تكسير عضم

حازم عبد العظيم: هو خالد صلاح ناوي يسأل أبو الفتوح أسئلة جادة محترمة. ولا هايفضل يترقص كدة زي بديعة !عايزين أسئلة محترفة مش هانهزر!

عمرو قطامش: خارجَ بلادٍنا نحنُ باسبورٌ يمشي علي قدمين ... و أنا سُحبَ منّي الباسبور .. فصرتُ لا شيئاً لا يستطيعُ أن يمشي لأيّ مكان .. تبّاً

جابر القرموطي: بما ان امبارح ما حدش ساعدنى فى قسم شرطة العبور ..حد يساعدنى فى رخصة مرور السلام ..ههه استغلال بقى

حسين نيازي: الإخوان عاملين زي إستيفان روستي في فيلم المليونير لما لاعب إسماعيل يس سيف.. خرج من البرتيتة باللباس بس و هو ماشي قال له"إنما أنا هخرب بيتك".

عمر طاهر: فردة الجزمة مش جايه على مقاس حد و الوقت بيجرى وريحة الرجلين بدأت تنتشر بطريقة توتر الأمير اللي شكله هيهد الحفلة و يطلع ينام .

يوسف الحسيني: التريقة هي الدوا المصري الصيل اللي بيخلينا نبلع المرارة اللي مليانا

عمرو واكد: المادتين 26 و28 مواد قدسها التيار الإسلامي السياسي في الاستفتاء واليوم هي نفسها الحصار المحكم عليهم. الدنيا مواقف برده.

أيمن نور: الوطن.. ليس أنا (!!) وليس أنت (!!) الوطن هو المضمار- الذى لا يكون كذلك– إلا عندما يركض فيه أكثر من جواد

باسم كامل: وصول شخص من تيار الاسلام السياسي لمنصب الرئيس حتى وان كان معتدل سيعني بالضرورة تحويل الدولة لحزب وطني جديد في اربع سنوات - صوتي لحمدين صباحي

المقال "اليكم كافة تعليقات المشاهير والفنانين والسياسين والنشطاء على الفيس بوك وتويتر خلال الساعات الماضية" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0627%u064A%u0645%u0646
كفايه كده حرام عليكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد حصريا الصور التي كسرت الفيس بوك لـ هيفاء وهبي وهي طفلة والتي نالت علي اكبر تعليقات ولايكات علي الفيس بوك وتويتر
اليكم تعليقات المشاهير والنجوم والسياسين والنشطاء بالفيس بوك وتويتر على جنازة الشهداء وما حدث بها
اليكم كافة تعليقات المشاهير والفنانين والسياسين والنشطاء بالفيس بوك وتويتر على مجزرة سيناء
بالصور تعليقات المصريين والسياسين على احداث الامس فى التحرير على الفيسبوك وتويتر