نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نداااااااء الى طلبة الانتساب جميع الفرق

ايه الظلم ده احنا يعنى اللى هنعدى الطلبة فى الجامعة ازاى يعنى انتظام تحضر والانتساب يعد فى اليبت , يعنى المحاسبة هتتشرح ازاى من النت او الستالايت , كام واحد عندو نت وستالايت وكام الف واحد مش عندو , العالم ديه لازم تشوفلها حل فى حضور الانتساب لازم نحضر باى طريقة وشكل , يعاملونا زى انتظام ويقسمو المجموعة لنصين , احنا كدة هنكره كل الانتظام وكفاية ان ليهم سكاشن واحنا لا ما يبقاش ليهم كل حاجه واحنا ولا اى حاجه ده اكبر ظلم وعدم تخطيط , يعنى طالب سنة رابعة انتساب واخر سنة ليه هيعد فى البيت يشوف محاضراته وازاى هيفهم والدوشة فى البيت كبيرة واخته عاوزة المسلسل ومامته عاوزة تتفرج على الفيلم , ده لو عندو ستالايت اصلا , ولو عندو نت هيفتح الميل ولا هيشوف المحاضرة مش هيبقى فيه تركيز بالمرة , مش كفاية مفيش سكاشن وبندفع اكتر فى المصاريف نعمل ايه تانى , وكأن احنا يعنى اللى هننشر المرض فى الكلية ديه حاجة تقرف من ادارة الكلية اللى اعدة على الكراسى ومش حاسة بالطلبة خالص , والله كدة مستقبلنا هيضيع والاولوية فى اى شغل بعد كدة لطلبة الانتظام.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

على ادارة الكلية المبجلة انها تقسم مجموعات الانتساب زى الانتظام او مش هنحضر الامتحانات ونعمل مشكلة عشان ديه مش طريقة وقاية خالص وغير كدة مش كل طلبة الانتساب بتحضر اصلا يعنى العملية هتبقى مستريحة فى تقسيم مجموعات الانتساب اكتر من انتظام نفسها , والله فى ناس بتحضر وبتذاكر وبتجيب تقدير اكبر من ناس كتير فى انتظام , ياريت يراعو انهم يساو بينا فى الكلية عشان مستقبلنا ما يضعش.
ولا انتو رأيكم ايه يا طلبة انتساب جميع الفرق ياريت تقولو رأيكم عشان يعرفو اننا خايفين على مستقبلنا

المقال "نداااااااء الى طلبة الانتساب جميع الفرق" نشر بواسطة: بتاريخ:
starmody
على فكره يا باشا روح احضر عادى محدش بيشوف انت انتظام او انتساب وانا تجاره طنطا وانتساب انا كنت خايف انى اروح ولكن رحت حضرت انهارده ومفيش اى حاجه
اسماعيل سعيد
بسم الله الرحمن الرحيم
انا اكاد اشك ان ادارة الكلية غير واعية لهذا القرار فلو قامت بإلغاء الانتساب فهذا سوف يحدث كارثة لان من الطبيعي طالب الانتساب عايز يحضر علشان يفهم المواد العملية ودا شيء طبيعي فب سوف يختار عشوائية مجموعة انتظام ويحضر معاها وذلك بدوره سيكون كارثة لان الجامعة مش هتقدر تسيطر علي العدد دا في المجاميع الانتظام ولا كمان هتقدر تحكم وتراقب علي اذا كان الطلاب انتساب او انتظام فانا انصح ادارة الكلية العاقلة والواعية ان تسمع الي النداء بان تضع جدول للانتساب مماثل لانتظام حتي لا تحدث الكارثة حقا وشكرا وانشر يا عم
ادريانو الاسكندرانى
يا باشا دى فعلا كوووووووووووووسة وانا بوجة كلامى للادارة مع العلم انى فى الفرقة الاولى لسة بس

خلاص كدة كدة مش فارقة ( حرااااااااااااااام عليكم الراجل دة بيتكلم صح 100% وحنا المفروض اللى

مفروض نحضر مش انتظام دة لو انتم اصلا بتفهموا لان احنا اللى فى سنة اولى بندفع 460 طب ثالثة

ورابعة بقى بيدفعوا كام انتوا اللى عايزينة الفلوس وبس ومش مهم نحضر ولا لاء ننجح ولا لاء )

شكرا يا جماعة والسلام عليكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جدول امتحانات كلية الحقوق جامعه حلوان جميع الفرق انتظام وانتساب- الترم الثانى 2013وجدول التخلفات لجميع الفرق
جدول محاضرات كليه الاداب جميع الاقسام .. جميع الفرق 2012
قرار الغاء الانتساب الموجه ورفع الانتساب العادى الى 5000 جنية
هام لكل طلاب الانتساب حملة لا لقرار منع محاضرات الانتساب