نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : جماهير النادي المصري تعيد اشعال الفتنة برفعها للافتات "بلد الكبريهات كلها خو......"

بالامس ومن جديد قامت قلة من جماهير النادي المصري بالاحتشاد امام النادي المصري ورفعة العديد من اللفتات المثيرة والتي تحوي العديد من السب والقذف لجماهير النادي الاهلي ولمدنية القاهرة حيث رفعوا لافتات كما بالصور مكتوب عليها " بلد الكابريهات كلها خو ....." "بلد البالة كلها رجالة عايز تشوف تعالى" كل هذا يفتح الطريق من جديد لاثارة الفاتنة بعدما تم اخمادها ولم يكتفي جماهير النادي المصري بذلك بل قاموا بتشيير ونشر العديد من صور اللافتات التي تحمل الاساءة للنادي الاهلي ولالتراس الاهلي علي الفيس بوك لتكون علي مراي ومسمع الجميع حيث نظمت الجماهير بالامس الجمعة وقفة احتجاجية امام النادي المصري بعد الصلاة مطالبين بسرعة القصاص من قتلة شهداء مجزرة بورسعيد وقاموا باضمار النيران في علم اسرائيل وحرقة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالصور : جماهير النادي المصري تعيد اشعال الفتنة برفعها للافتات "بلد الكبريهات كلها خو......"" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
مشكلة كبيرة يا باراديس مان وواضح انها بتتصاعد وربنا يستر

ولابد من حلول سريعة بأقرب وقت ولكى تهدأ الأوضاع

شكرررررااااا باراديس مان
%u0632%u0627%u0626%u0631
لازم يلموا العيال دي ويعرفو مين اللي وراهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
طيب جايبين صور الفتنة ومش جايبين صور حرق علم اسرائيل ليه ؟؟؟؟ ربنا يهديكو
د.عصام
هنقول ايه .؟ بس اللى حط اليافطه بتاعه الماتش هوا اللى حاطط اليافطه دى ووهوا الى اتسبب والمحرك الرئيسى لمهزله قصدى مذبحه بورسعيد وانا لا اقصد اشخاص ولكن اقصد كيانات
زهير ابراهيم
مش عارف لامتى جمهورية بورسعيد بخلاف مع جمهورية القاهرة
انا ادعو الامم المتحدة بمحاولة التصالح بين الجمهورتين
لان خلافهم يؤثر على دول المنطقة
عجبي يابلد
ميس نامى
خطط منظمه لاشعال حرب اهليه فى مصر كلما هدات الامور وانطفات النيران ظهر من يؤججها ....اللهم من اراد مصر بسوء فاجعل كيده فى نحره واجعل تدبيره تدميرا عليه
حمادة السندباد
الله يخرب بيوتهم اللى بيشعللوا وبيعملوا فتن فى البلد والقرار الصح كان يقبضوا على الرجل ده ويحكموه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللهم اهديهم الى ما تحبه وترضاه
%u0632%u0627%u0626%u0631
يعني انتو جايبين صور جماهير المصري وتقولو المصري يعيد اشعال الفتنه ؟؟؟
طيب انت يا صاحب نشر الخبر مشوفتش اليافطه الي كانت مرفوعه في المظاهرات بتاعت الاهلي قبل المصري بيوم الي بتقول لو بورسعيد جابت ولد يطلع بره البلد ؟؟
وبعدين تفضلو تقولو البورسعيديه والمصري بيولعو الدنيا يا اخي اتقو الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : جماهير النادى المصرى يرفعون علم اسرائيل ويكتبون عليه "حبسو أخويا وأهلي عشان النادي الأهلى "
حصريا بالصور الشخص الذي تسبب في احداث الفتنة بمباراة الاهلي والمصري...ادمن صفحة المصري " احمد عثمان"
بالصور: " فان دام " يحتفل بعيد ميلادة في القاهرة للتعرف علي الشعب المصري الذي قام بهذة الثورة
بالصور .. جماهير الاهلي تحتفل بعيد ميلاد "الاولترا" .. وتهاجم توأم الزمالك
جماهير الزمالك تهاجم الحضرى بعد الهزيمه القاسية وتنادى بـ" عبد الواحد ... عبد الواحد"