نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ما رايك فى برنامج ارباح وشرحة بالختصار وهل هو مخالف لادسنس

طبعا كلنا سمعنا عن برنامج ارباح الذى قام بعملة ادارة منتدى ترانديت والذى يسعى الى تقديم خدمة زوار رائع للعرب بدلا من الاعتماد على جوجل ومواقع تبادل الزوار والحقيقة البرنامج رائع وبكل اختصار تقدر تعمل حملة لشهرة منتداك 5 الاف زائر ب 50 ريال دة اقل شىء وكل ما تدفع اكثر يجيلك زوار اكثر وانت طبعا الى بتتحكم بالزوار يعنى عايز ال 5 الاف زائر فى يوم واحد مفيش مشكلة عايزهم فى 5 ايام كحد اقصى مفيش مشكلة المهم لازم كل يوم 1000 زائر اقل شىء اما لو عايز تبقى ناشر فالمكسب من اختصار الروابط . كانت هذة مقدمة لمعرفة البرنامج باختصار فيمكن لاى منتدى الاستفاد بة وكسب الاف الزوار بكل سهولة ولكن فى بعض المنتديات والمواقع عندها جوجل ادسنس وعايزة تطمن دة مخالف ولا لا الحقيقة انا سالت احد المشرفين قالى مش مخالف نهائى ولكن انا عشان عايز اطمن عملت الموضوع دة فى ترانديت كرسالة لادارة ترانديت كالاتى

اعتقد ان ادارة ترانديت لها صلة مباشرة باعضاء من شركة جوجل وتقدر بكل سهولة لو ارسلت رسالة الى دعم الفنى تسئلة هل برنامج ارباحى مخالف لجوجل ادسنس سواء فى النشر باختصار الروابط او للمعلن الى فى موقعة اعلانات جوجل ادسنس ؟ وبالطبع بمجرد رد دعم جوجل تقدر تعمل موضوع مخصوص بان شركة جوجل ادسنس تؤكد ان برنامج ارباحى غير مخالف لادسنس وساعتها كلة هيشترك ولو طلع مخالف ساعتها نشيل اعلانات ادسنس من الموقع ونشترك فى العرض ايضا . وانا اوعد ادارة ترانديت لو قدمت لنا هذا الاثبات سوف اقوم بجلب حملات فى برنامج ارباحى تصل الى 10 الاف ريال طبعا مش عن طريقى لوحدى ولكن عن طريق ناس كثير تبعى والحمد لله الناس عارفة انى بحافظ جدا على قواعد ادسنس وفى النهاية تقبلوا تحياتى .
والان انا فى انتظار الرد من الادارة طبعا فى ناس بترد ومصممة انة مش مخالف لادسنس نهائى

المقال "ما رايك فى برنامج ارباح وشرحة بالختصار وهل هو مخالف لادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
sniperads
احسن زوار ادسنس هم الزوار المستهدفين اللي بيستعمول محركات البحث للشراء دول بتحب جوجل المواقع اللدي وصلت اليها عبر محركها جوجل..........

كدال لا اضن ان اللدي تكلمت عنه مخالف و لا يجب ان نتعمد على جوجل فقط هناك شركات جيدة ممكن استهدافها...

شكرا لك على الموضوع.
ahmed hakam
اناا اظن ان البرنامج ده مخالف لادسنس
Dr.web
اخى الكريم برنامج ارباحى مجرد لعبة من ترايدنت لانه منتدى شهير
ولكن لن يستطيع اعطائك ما تطلب وهو موافقة ادسنس الرسمية على هذا الموضوع
الشخص الوحيد الذى استطاع اجراء مثل الذى تطلبه واتى بموافقة ادسنس الرسمية
على موقع اختصار روابط شاب مصرى اسمه " م/ يوسف شريف " صاحب مدرسة ادسنس
اكتب فى جوجل مدرسة ادسنس وهتلاقى مدونته
او ابحث عن كلمة adsense باللغة الانجليزية وهتلاقيه اول مدون عربية بعد جوجل ادسنس الرسمى

ولو عايز تشوف موافقة جوجل ادسنس الرسمية على اختصار الروابط شاهد الفيديو ده على اليوتيوب
youtube.com/watch?v=P6cZAoB0MFg
%u0632%u0627%u0626%u0631
شكرا اخى http://sa.ae/5650551/

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كل ما هو مخالف لادسنس
هل عمل اعلان بوب اب بموقعى مخالف لادسنس
البث المباشر مخالف لادسنس
هل نقل موضوع مع ذكر المصدر مخالف لادسنس