نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو تسجيل خطير تم تسريبه لممدوح حمزة يخطط لهدم مصر

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انتشر فيديو خطير مساء اليوم على شاشات الانترنت يوضح تسجيل لممدوح حمزة واجتماع سري لضرب مصالح مصر حيث قبل بدء الكلام قال لمن يتحدث معها شيلى كل التليفونات دى علشان الموضوع فى غاية الخطورة والاهمية وهنطلع كلنا على السجن حيث تحدث عن العصيان المدنى سيكون اضراب شامل لمدة يوم ولا يتم ان احنا نجيب نتيجة الا بثلاث اشياء هما ان يكون الاضراب شامل حيث يشمل النقل العام اللى هو السكة الحديد والشىء الثانى المطارات والثالث الموانى حيث كان تسجيل خطير جدا جدا واليكم التسجيل كاملا كما نشرته وسائل الاعلام على موقع التواصل الاجتماعى اليوتيوب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد بالفيديو تسجيل خطير تم تسريبه لممدوح حمزة يخطط لهدم مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
سهم--
[b]على رأي عاصم عبد الماجد، من يقل إنه لا يوجد طرف ثالث فهو مغفل.

ممدوح حمزة كان مشكوك فيه، زي محمد البرادعي وأسماء محفوظ وإسراء عبد الفتاح، كلهم هينكشفو ان شاء الله.

والغريب ان شبكة التآمر فيها أعضاء كتير، الناس بيكتشفوهم منهم لنفسهم كده لما بيسمعو كلام زي كلام اللي اسمه ممدوح حمزة ده. /b]
جدة مصرية
انا اتصدمت فى الراجل ده
وواضح ان البقية كثيرون سنكتشفهم

ربنا كبير ونهايتهم قريبة ان شاء الله
الحقوا البلد
ربنا يشل مفصلك انت واهلك واللى وراكم , يخونة يولاد ال....... عوزين تحرقوا البلد وتدوها فى دية .

يامجلس ياعسكرى , ويامجلس الشعب , بلاش الطبطبة , دول مش هيجبوها لبر , دول بيخططوا لتحولها فوضة وخراب .

الناس ديه المفروض ينقبض عليهم وانتوا عارفنهم ومصر كلها عرفهم منهم بيطلعوا فى التلفزيون , وبيكتبوا على النت وفى الصحف وبيعملوا احزاب وبترشحوا !!!

ياريت نبطل دحك على نفسنا ونضرب بايد من حديد على الخونة وعملاء اليهود , والا البلد هتضيع بلا رجعة الحقوا البلد الحقوا البلد !!
حمادة السندباد
حسبى الله ونعمة الوكيل ولازم يتم محاسبته على الكلام اللى قاله
ابوأياد
ياترى هترد تقول ايه على ده يا دوحه انت ومؤيدينك من المنافقين والمخربين
REBEL
وهى شالت كل التليفونات ونسيت تشيل المايكات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميس نامى
فعلاكلام خطير يجب ان يؤخذ بماخذ الجد ويتم التحقيق فيه لازالة كثير من علامات الاستفهام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0627%u062D%u0645%u062F
اهون يا اخ بعض من المعلقيين بيشكك في الموضوع لانة اساسا مش عوز يصدق الا نفسة
زهير ابراهيم
غريب من اعترض على كلام ممدوح حمزه واتهمه بالخيانه
دول ناس اعلنت امام الملئ بانها ستقوم باضراب عام ةومش بس ده
طالبت بعصيان مدني
وطالبت من الشعب كله ان يشترك بهذا الاضراب العام
واكيد كانو هيجتمعو لتخطيط لهذا الاضراب
عايز اعرف ايه الجديد اللي في التسجيل ....؟
هما يعني قالو هيخرجو مظاهره تائيد للمجلس العسكري وبالاجتماع ده قالو خلاف ذلك
الكلام ده معلن ونشرته كل الصحف واذاعته كل محطات التلفزيون المصريه والعالميه
واعلنت اكتر من جهه مشاركتها بهذا الاضراب
مش عارف الناس تحاول ان تفسر الامور وهي متفسره جاهز ليه
كمن قال بعد جهد طويل فسر الماب بالماء
وكانهم اكتشفو سر خطير
يعني ناس بتقول احنا ضد المجلس العسكري ولازم المجلس يسيب السلطه
ههههههههههههههههه
غريبه والله
عقبال لما نكتشف القنبله الذريه
هانى المر
شلة عصابات هم دول البلطجة ومتخفين فى ثوب الوطنية دول ماينفعش معاهم الحوار دول عايزين يد من حديدتلمهم كلهم فى سلة واحدةوربنا يسترها عليكى يابلدى من اولادك الفاسدين
ss ass
أنا من الاول قلت ممدوح جزمه خائن وعميل و يجب أن يعتقل فورا أو أن يقوم الشعب بالواجب معاه
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل فيك واللى فى معاك...ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين...اهو انكشفت ياخاين..انا من الاول مش مرتحلك..وابقى تيجى تقبلنى فى التربه اما تبقى رئيس مجلس الوزراء...ال مجلس وزراء ال... ايه هنريس علينا عميل وخاين واخر دعائى عليك انت واللى معاكك..."اللهم اكفنيهم بما شئت، وكيف شئت"
eng_alasakik
ممدوح حمزة : التسجيل مفبرك وسارفع قضية

ياريت قبل مانلقى الاتهامات نتروى شويه وبلاش نظام التخوين والتسرع اللى اصبح كتير قوى اليومين دول
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مش هصدقه.. اصدق اذنى اللى سمعت وميقولش فبركه يشوف اول كلمه فى اللقاء قال ايه..وبعدين نفسى اعرف هو فى انجلترا بيعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخ زهير بيقول الكلام مفيهوش جديد ودي حاجة هما اعلنوها في كل الصحف واضح انه مسمعش الحوار او مكملوش للاخر الجديد يا اخ زهير لما قال في النهاية احنا عاوزينها تبقى دم كل رصاصة بدم مواني دم مطارات دم سكة حديد دم وده موجود في التسجيلات اللي على الفيس بوك ... بس للامانة التسجيل فيه تقطيع كتير يعني فيه مجال للطعن عليه بانه عملية مونتاج
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا اخ زاهر مع احترامى ليك اضراب عصيان احتاج اعتقد انه مش محتاج تحريض اللى عايز يعمل عصيان او اعتصام فرد او جماعة مش محتاج حد يقوله يعمل ايه التسجيل فيه اماكن معينة هو يستهدفها (مطار - سكه حديد ...) والله العظيم انا بحترم الراجل ده لكن ده ميمنعش اننا لازم نتأكد ويارب يرفع قضيه لاثبات انه مش صوته او انه متفبرك او العكس يوجهه له اتهام والقانون هو اللى يقول هذا التسجيل ينسب له او فبركة بس انا ملاحظ حاجة كل ما تولع ملقيش حد من الناس اللى بتسخنا نولها كلهم فى لندن يا امريكا او فى احد الفضئيات الناس ديه حتى لم تصب بطوبة وحدة يعنى يسخنونا ننزل وهما فص ملح وداب
%u0645%u0635%u0631%u0649
( يا أيها الذين ءامنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين )قال رسول الله: ( إن المفلس من أمتي يأتي يوم القيامة بصلاة وصيام وزكاة، ويأتي قد شتم هذا، وقذف هذا، وأكل مال هذا، وسفك دم هذا، وضرب هذا، فيعطى هذا من حسناته، وهذا من حسناته، فإن فنيت حسناته قبل أن يقضى ما عليه أخذ من خطاياهم فطرحت عليه، ثم طرح في النار! ) صحيح مسلم (2581)

اما من يستشهد عاصم عبد الماجد، ان لم تعرف انه سجن لانه قتل 9 من ابناء الشعب المصرى اى قتل النفس الذى حرمها الله والان بيتكلم وبيقتل مره اخرى لاجل المجلس العسكرى اتقوا الله فى ثوار مصر الذى بفضلهم شاهدنا ناس مثل عاصم عبد الماجد، وغيره من المنافقين ومن احتلوا مناصب على جثث الثوار
%u0632%u0627%u0626%u0631
و دة يعلمنا ان اننا منصدقش اى حد كدة و خلاص حتى و لو بان انة وطنى حتى النخاع و اكبر دليل على كدة رأفت الهجان بالنسبة لاسرائيل شوفتو كانو شايفينو ازاى كانو بيعتبروة بطل من ابطال اسرأيل لآ و كمان كانوا هيعينوة فى الكنيست و اتصدمو بعد كدة انة عميل ههههههههههههههههههه بس الشعب المصرى اذكى من كدة و ان شاء الله ربنا هيكشف كل خاين و ياريت نعقل الامور و بلاش نمشى ورا كل واحد من غير مانفكر فى مصلحة بلدنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عاوز اللي يعرف الكلام دة مش المجلس العسكري ولا النيابة انا عاوز اللي يعرفة الشباب الغلبان اللي مش فاهم حاجة وعمال يقول امين علي حاجة هو مش فهمها ياريت الشباب اللي بتنساق تفكر في اللي الكلام اللي بيتقلها قبل ماتنفزة وقبل ماتخرب مصر وهما مش وخدين بلهم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو طريق فيل ابرهه الحبشي الذي جاء لهدم الكعبة المشرفة وتعرف على المحافظات الحالية اللتى يقع فيها هذا الطريق
شاهد بالفيديو حجارة سجيل اللتى رمى بها الطير جيش ابرهة اللتى جاء لهدم الكعبة وشاهد الرسومات الموجودة عليه وكيف عثر عليها
بالفيديو :تصريحات خطيرة جدا لممدوح حمزة بعد عودته لمصر
صور لممدوح حمزة يدخن شيشه مع المعتصمين بالميدان