نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حد ينجدنى الارشفة مش شغالة والزوار اختفت

بسم الله الرحم الرحيم
اخوانى عندى مدونتى الزوار انخفضت بنسبة 80% والارشفة وقفة من 4 ايام للموضيع الجديدة ومش عارف اعمل اية حد يقولى الحل اية

رابط المدونة

يريت حد يقولى المدونة اتبندت من الارشفة ولا الارشفة والزوار راحو ف
ين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "حد ينجدنى الارشفة مش شغالة والزوار اختفت" نشر بواسطة: بتاريخ:
L!ON HE@RT
في مشاكل حاليا في جوجل
ودة بيحصل لما تكون جوجل قربت تحدث البيج رانك للمواقع
wait
storbeadz
في مشاكل حاليا في جوجل
ودة بيحصل لما تكون جوجل قربت تحدث البيج رانك للمواقع
wait
يرب يكون كلمك صح بس انا عندى مدونة تانية هناااا مجرد ما بكتب الموضع بيتارشف اشمعنى دية مش بتتارشف من ارباع ايام والزوار انهارت جدا
seoexpert
انا ايضا اخى الكريم ارشفة موقعى توقفت اليوم منذ ساعات
storbeadz
انا ايضا اخى الكريم ارشفة موقعى توقفت اليوم منذ ساعات
مدونة ولا دومين والحل اية للمشاكل دية ووقف الحال
seoexpert
لقد تأكدت من مواقع اخرى توقفت فيها الارشفة ايضا و جميعها تابعة لبلوجر بدومين مدفوع و اخرى بدومين مجانى
انا اعلم جيدا يا اخى الكريم مدى الضرر الذى يصيب اى موقع ن توقف الارشفة و لكن هذه ليست مشكلة جديدة بل حدثت سابقا و يقال انها تاتى مع اقتراب تحديث البيج رنك لذلك كل ما علينا هو الانتظار ولا اعرف متى ستنتهى بالتحديد و اتمنى ان تنتهى قريبا
احمد الله ان هذه المشكلة مشكلة عامة و ليست خاصة لانها لو كانت خاصة بموقعك فانك كنت ستعانى كثيرا من عناء البحث عن حل هذه المشكلة
storbeadz
لقد تأكدت من مواقع اخرى توقفت فيها الارشفة ايضا و جميعها تابعة لبلوجر بدومين مدفوع و اخرى بدومين مجانى
انا اعلم جيدا يا اخى الكريم مدى الضرر الذى يصيب اى موقع ن توقف الارشفة و لكن هذه ليست مشكلة جديدة بل حدثت سابقا و يقال انها تاتى مع اقتراب تحديث البيج رنك لذلك كل ما علينا هو الانتظار ولا اعرف متى ستنتهى بالتحديد و اتمنى ان تنتهى قريبا
احمد الله ان هذه المشكلة مشكلة عامة و ليست خاصة لانها لو كانت خاصة بموقعك فانك كنت ستعانى كثيرا من عناء البحث عن حل هذه المشكلة
شكرا ليك وربناء يريح بالك زى ما ريحتنى

ويرب المشكلة تخلص قريبا
seoexpert
اعتقد ان المشكلة فعلا هى البيج رنك لان البيج رنك لموقعى تغيير اليوم و لذلك اتوقع حل مشكلة الارشفة قريبا جدااا
storbeadz
اعتقد ان المشكلة فعلا هى البيج رنك لان البيج رنك لموقعى تغيير اليوم و لذلك اتوقع حل مشكلة الارشفة قريبا جدااا

فعلا هوة السبب الارشفة رجعت تانى الحمد لله
seoexpert
فعلا هوة السبب الارشفة رجعت تانى الحمد لله
مبروك اخى حل المشكلة و اتمنى ان تنتهى عندى قريبا لان ارشفة موقعى مازالت متوقفة
storbeadz
مبروك اخى حل المشكلة و اتمنى ان تنتهى عندى قريبا لان ارشفة موقعى مازالت متوقفة
طيب يريت تعرفنى لو رجعت عندك لان للاسسف عملت موضع ومنزلش فى جوجل يظهر الموضيع القديمة اترشفت النهاردة بعد يومين او رجعوها تانى ووقفت
seoexpert
الى الان الارشفة لم تعود بعد يوجد اربعة موضوعات فى موقعى لم تتم ارشفتهم بعد
kiscope
السلام عليكم انا عندي مدونتين بلوجر و الارشفة توقفت من 6 ايام و انا باستعمل بلوجر عندي عامين و للاسف كل شهرين يحصل التوقف و افكر اغير المدونة للوردبرس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شغل البيت تقيل عليكى وعاوزة شغالة تعالى اقولك سيدنا محمد قال اية للى عاوزة شغالة