نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول فيديو وصور داخل غرفة ملابس نادى الاهلى وسط الاموات

نزل اليوم جماهير نادى المصرى البورسعيدى الى ارض الملعب عقب انتهاء المباراة لضرب لاعبى وجماهير نادى الاهلى بالرغم من فوز فريقهم بثلاثه اهداف مقابل هدف وحيد لنادى الاهلى منما ادى الى قتل العشرات وأصابه المئات حتى الان والاعداد فى تزايد مستمر
وحتى الان العدد اللذى اعلنت وزارة الصحه 40 قتيل من مشجعى نادى الاهلى وأصابتهم كسر فى الجمجمه نتيجه الضرب
صور لجثث الاحداث المؤسفه اليوم فى مباراة الاهلى والمصرى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "اول فيديو وصور داخل غرفة ملابس نادى الاهلى وسط الاموات" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل اية ذنب الناس اللى بيموتوا
Ngk_khater
ان لله وان اليه راجعون
البقاء لله وحده
وحسبى الله ونعم الوكيل
NOURA 18
لا اله الا الله .. لا اله االا الله !!

اول صورة تخوف اوي .. ربنا يرحمهم يا رب
Romiell
على فكره الاولى مش حقيقه وهى صوره لطفل يمني خلال أحداث الثورة اليمينة وليست لأحداث اليوم.. رحم الله الجميع

gehad sayed
على فكره الاولى مش حقيقه وهى صوره لطفل يمني خلال أحداث الثورة اليمينة وليست لأحداث اليوم.. رحم الله الجميع

شكرا يا مصطفى على الاضافه والنهارده كل المواقع منزلاها على انها من احداث اليوم
تم الحذف
ISLAMAZ
عشان لما نقول قانون الطوارىء و الأحكام العرفية و الضرب والردع و الضرب بيد من حديد (لا غنى عنهم فى الفترة الحالية) محدش من العيال الفاشلة اياهم يفتح بقه!!!!!!!!!!!!!
الخطير جدا
يوم اسود في تاريخ الكرة المصريه 73 حالة وفاة رسميا ::

http://masrstars.com/vb/showthread.php?p=1351716
L!ON HE@RT
شكرا علي التغطية المتميزة
حسبي الله ونعم الوكيل
خطة ممنهجة لضرب مصر
جزائري حزين..
يا شباب مصر أتقو الله في بلدكم الغالي.....قمتم بثورة أعجبت العالم بسلميتها و ووعي شبابها لا تتركون البلطجية يفسدون مذاق ثورة لم تكتمل و يريد لها المفسدون من بقايا النفايات آلة مبارك الهمجية كي تعم الفوضى و يسود الاعتقاد بان عهد مبارك كان أفضل....لا تعطوهم الفرصة لتغيير وجهة ومطالبكم الشرعية باستكمال مسار الثورة و لكي يبعدوكم عن محاكمة البارك و زمرته.............هذه خطة جهنمية لإغراق أم الدنيا في مستنقع الفوضى الخلاقة......من قلب أخ جزائري حائر و حزين عن مستقبل العرب و العروبة........استيقظوا يا عمالقة الأهرامات من سباتكم فالثورة التي فجرها شعب بأكمله يمكن أن تهدمها شلة و حثالة من المجتمع......اسمعوا وعوا...................
المصدر
MIDOMAS
يا نهار اسود
الله يحرق اللي عمل كدة
ايه ده هي دي الكورة
هي الكورة دي ايه يا رجالة مش لعب و تشجيع و كدة
ولا حرب و قلة ادب
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان ماحدث اليوم في احداث مباراة الاهلي والمصري يؤكد حقيقة واحدة هو ان الشعوب لاتعطى حرية مفتوحة بل ان الثواب والعقاب هو افضل السبل للحفاظ على الروح البشرية والا فشريعة الغاب سوف تكون السائدة
محبة الخير
يا مصريين حرام عليكم الي بتعملوه في بلدكم لازم الأمن يمسك البلد بيد من حديد لمصلحتكم وبلاش كلام فاضي
جدة مصرية
مذبحة وكارثة ومصيبة ومش لاقية وصف تانى اقوله

البقاء لله

ولا حول ولا قوة الا بالله

شباب زى الورد هدرت دمائهم بدون داعى

قلبى بيتقطع عليهم وربنا يصبر اهاليهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا غاوز اعيش فى اسرائيل احسن ولا امريكا هكون مطمن على نفسى وعلى اولادى
مفيش غير الحديد والنار مع اشكال زى دى
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله عليكم دول ناس مش مصريين دول وحوش ده حرام الناس الى متات وبور سعيد الى مرتشيين معندكمش رحمه
خالد ابراهيم البسيوني
والله بسمع الكلام في التليفزيون وبستغرب لحد امتى حنتحط قدام المجهول كل ما تحصل مصيبه يتقال ناس مندسه يا بورسعيديه اجرمتم وعملتوا رجاله اتحملوا المسؤوليه
عاوز اي واحد سمع هتافات البورسعيديه وهمه بيقولوا (يا اولاد .............. منتوش مروحين) يقولي مش جمهور المصري اللي عمل ده
عاوز اي واحد يخالفني الرأي تفوقتم على الجزائريين
خالد ابراهيم البسيوني
محدش يقول الشرطه فين احنا اللي عملنا كده مع الشرطه احنا اللي كسرناهم واظن اسلوبهم صح مع شوية الصيع اللي موجودين في الاستاد
لا والمصيبه الكبيره عاوزين يكرروا نفس الكلام على الجيش
رايحين ببلدي فين يا حسالة مصر
%u0632%u0627%u0626%u0631
لاء ازاى لازم نحرق اكثر ونموت اكثر عشان 6 ابريل تعيش افرحوا يا شباب الثوره وقفتوا التحرير و حرقتوا البلد ووقعتوا الشرطه ووراها الجيش ووقفين تشتموا عند مسبيرو اه الشطاره ده
%u0632%u0627%u0626%u0631
ما دخل الجزائريين يا اخ خالد
لا حول و لا قوة الا بالله ..رحم الله متوى المسلمين
hos.hos
بجد ايه االي بيحصل في ايه ياااااااااااا نااااااااااااااااااااااس

حسبي الله ونعم الووووووووووووووووووووكيل

يا رب استرهاا يا رب

ربنا يرحمهم و يرحمنااااااااااااا
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان لله وان الية راجعون مهما كانت الاسباب دم الانسان على اخوة الانسان حرام ايها القائمين لادارة البلاد اتقوا الله فينا دة مصر غالية عالينا وحسبنا الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يسترها ...ويرحمنا من العسكرى الى خرب البلد .ومش عايز يسبها غير لما يطمن على ولى نعمته
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكرة كل دى من الاعلام الاعلامين قدو ينفخو فى الكورة فى مصر لحد مافرقعت فى وش الشعب ارجوكو كفاية كورة وخلى بلبا من مصر شوية
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا لله وانا اليه راجعوووووون.الله يرحمهم.
خالد علي ديجا من السويس
الحرب قامت يا ناس وشعب بورسعيد من غير احساس اختوا الفلوس وبعتو النفوس مدحوك عليكوا يا شعب الجاسوس الحبايب زاهبون في التراب يدفنون في جنات الخلد يلتقون --- الله يرحمهم جميعا ويصبر اهاليهم ويصبرنا ويسكنهم اعلي الجنات يارب العالمين--- حرام حرام حرام والله مش مصدق ولا حد مصدق والله بجد ربنا يسطر علي البلد دي لان ربنا هيحسبنا كلنا وهيسالنا ليه ما حفظناش علي مصر ردوا بقي يا رموز الفساد انا عايز اقول يا حماعه الناس الا عملوا كده لازم الاعدام لان كل ام وكل اب منهارين والله حاسين كلنا اكيد بيهم وبجد من رايي انا اعدام بجد حرام شباب زي الورد يضيعوا وعيب اوي لو مجبناش حقوقهم كامله بجد حرام والله يرحمهم يارب ويرحم شهداء الثوره سامحينا يامصر بس علي ايه والا ايه بجد سمحينا وحقك علينا حسبنا الله ونعم الوكيل في كل ظالم وكل ظالم ليه نهايه(السويس)
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو حتى وخدين فلوس عشان تخربو متعرفش ان البتموتو دى يبقى مصرى زيك حزب اللة ونعمة الوكيل فى كل ايد شركة فى المذبحة دى واللة ربنا مبيسيب والى عمل كدة هيتعمل فى ققرب الناس لى عشان يحس معن ان اخ اوام او اب يجى خبر ابنهم انو مات مات فين فى مطش كورة وفين فى بور سعيد على ارض مصريو وعلى ايدى اخوية ومصرية منكم للة
امانى يوسف
حسبى الله ونعم الوكيل فى الى كان السبب
%u0632%u0627%u0626%u0631
بالطريقة اثبتم ان الثورات كلام فارغ - والشعب العربى حتى الآن لم يصلح لدمقراطية ولا يعرف لها سبيل - وانه وجب ان نظل نحكم بقوانين الطوارئ والتسلط العسكرى وانه والله أفضل بكثير من ان نترك أمننا يخضع الى تصرفات صبيانية غير مسؤولة - نرجوا من بقية الدول التى ينوى شعبها اللحاق بالدمار العربى ان تتعظ وتترك الحال على ما هو حتى عقود اخرى نتاكد من اننا عرفنا معنى الدمقراطية وسيادة القانون .. اذا كان شعب مصر ام الدنيا اكثر شعب كنا نحسبه يحيب بلده بهذه الطريقة فما بالك بالآخرين . من حقكم ان تندموا على زوال نظام مبارك ولا عزاء للثوار
منار الزائرة :)
يا مصريين حرام عليكم الي بتعملوه في بلدكم لازم الأمن يمسك البلد بيد من حديد لمصلحتكم وبلاش كلام فاضي
[COLOR="Purple"]انا مكنتش ناوية ارد على المواضيع الخاصة بالاحداث دى بس هرد لانى لازم ارد
المصريين مش ماسكين الامن وبيقولوله ماتقومش بدورك علشان نسيبهم
لو حضرتك كنتى شفتى الماتش كنتى هتشوفى بعنيكى الامن وهو واقف بيتفرج على الناس اللى نازلة تدبح بعضها
والعساكر واقفين يحموا نفسهم وبس
عيل منهم فضل يجرى بالشمروخ بعرض الملعب كله محدش عرف يلحقه
وفى الاساس الامن سايبهم يدخوا بشوم وصواريخ واسلحة بيضاء
دول شويه بلطجية لا ليهم فى الكورة ولا تهمه النتيجة كانوا جاييين يقضوا مصلحة وخلاص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
[صور] إبن الفنان عمرو دياب - عبدالله - من داخل غرفة تبديل ملابس فريق نادي تشيلسي الأنجليزي .عبدالله مع نجوم تشيلسي
صور داخل غرفة الملابس لشهداء مجزرة بورسعيد - صور شهداء الاهلى
فيديوهات وصور من داخل غرفة لاعبين الاهلي وسط الموتي وتغطية شاملة للاحداث
شاهد بالفيديو : صراخ وبكاء واغماءات في غرفة خلع ملابس نادي الزمالك