نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي النادي الأهلي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احداث مباراة الاهلى والمصرى اليوم

حسبي الله ونعم الوكيل فيكو يا جمهور بورسعيد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "احداث مباراة الاهلى والمصرى اليوم" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
اولتراس زمالكوى " وايت نايتس " يحرق البانر الخاص له تضماناً مع جماهير الاهلى
بلاش التضامن دا البلد مش ناقصة خراب ابدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
وصل حالات الوفاة حتى الأن الى 53 قتيل فى مباراة الاهلى والكلاب
اللة يرحمهم
وارجو منكم قراءة الفاتحة لهم
ايتن

الفاتحة يا مصريين على ارواح الناس اللى ماتت

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (1).
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (2) الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (3) مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ (4) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (5) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ (6) صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ (
Mohamed Zalata
صورة لأحد مصابي النادي الأهلي داخل غرفة خلع الملابس

eslammessi10
حسبن الله نعم الوكيل....

مشأقدر أقول غير كده
%u0632%u0627%u0626%u0631
الجمهور المصري ده جمهور زبالة وطبعا السيد المحافظ مشترك في الجريمة دي بدليل غيابه ولازم الجيش يتدخل عشان ينقذو الناس دي
eslammessi10
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (1).
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ (2) الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ (3) مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ (4) إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ (5) اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ (6) صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ (7)
Mohamed Zalata
صورة لأحد المتوفيين

ان لله و ان اليه راجعون

Mohamed Zalata
ايهاب على طبيب فريق نادى الاهلى : الذى حدث تم الترتيب له قبل المباراة وهذه ليست افعال جماهير كرة قدم
Mohamed Zalata
صورة لجثث القتلى ..

Mohamed Zalata
جماهير الأهلي الآن في وسط الملعب

ايتن

طب أنا عايز أعرف هما ماتوا إزاى ؟؟

لو ماتوا بأسحلة بيضا ، الأسلحة دى دخلت إزاى ؟؟

فين الداخلية والجيش ؟؟ والإسعاف كان فين ؟؟

إزاى مايكونش فى إستعداد لمواجهة أى شغب؟؟

ولا هى المواجهة بتكون ضد المظاهرات السلمية وبس ؟؟

وهل فعلا التعصب عندنا بقى بالبشاعة دى ؟؟

ايتن
حسبي الله ونعم الوكييييل
اعتصام ايه اللي تعملوه ادام النادي اتلهو واقعدو محدش خرب البلد دي غير الشباب الصابع الضايع ويقولو عملو ثورة ثؤرة تاخد اجلكم
مهما عملتو خلاص في النهاية شباب همجي
Mohamed Zalata
فعلا مدبرة !!!!!!!!!!!!!!!!!

لو جاي ع بورسعيد .. اكتب لأمك وصية !!

egypt sport
حسبى الله ونعم الوكيل..نفسى افهم كل دا ليه ولا لمين ... وفين مدير الامن ؟؟ مين المسئول
الراجل دة لى افتكر نفسة هكلاص هيداف عن الاهلى ويقوم بسب النادى المصرى الطاهر واشرف من النادى الاهلى والرضة طاهرة متستغل الفرصة وتشتم الناس والارض لانى معترض عليك وياريت متكونش معلق لرياضى تانى لان المعلق الرياضى يمتاز بادبة واحترامة
Mohamed Zalata
عاجل - وزارة الصحة المصرية : ارتفاع عدد القتلى الى 73
الجزيرة مباشر
ايتن
اللهم احفظ مصرنا
هو موضة الاقتحام آخر حاجه بعد الاعتصام .. طيب لو لغينا الدوري علشان اقتحموا الملعب .. يصح برضه نلغي مجلس الشعب علشان حيقتحموه .. مطلوب وقفة جادة من كل المصريين الحريصين على امن مصر وسلامتها .. لم يعد ثمة شك في ان هذا البلد مستهدف من الفوضويين ومدعيي الحريات والاصلاح والتحرر .. والرصه اياها اللي بيتشدقوا بيها في كل مكان ووقت .. اللهم ارحم المتوفين وحسبنا الله ونعم الوكيل
زهير ابراهيم
عمليه مدبره للترحم على ايام المخلوع
وكل الدولة مسؤولة عن الجريمة دي
من اول مجلس الزفت للوزارة
ده درس للناس عشان يلعنو الثورة والثوار اللي بيطالبو الغاء قانون الطؤارى ويطالبو المجلس انه يسب الحكم
اتهم المجلس الاعلى بهذه الجريمة الشنعاء التي ترتكب ضد ليس جمهور الاهلي وانما ضد الشعب المصري كله
egypt sport
دا جزء من خطة : محمد سيف ايه البلطجة دى
Mohamed Zalata
عن أبي هريرة ، قال : قال النبي صلى الله عليه وسلم : " والذي نفسي بيده ليأتين على الناس زمان لا يدري القاتل في أي شيء قتل , ولا يدري المقتول على أي شيء قُتل
Mohamed Zalata
صفحة نادى الترجــى التونســى تعلن الحداد ثلاثة ايام ترحمنا على أرواح مشجعى الأهلى الذين قتلوا فى بورسعيــد

Ahmed556677
اصابات بالجملة و15 حالة وفاة يا جماعة في بورسعيد محمد بركات وعماد متعب وجدو وجميع لاعبي يقولون مش هنلعب كورة تاني مصر خربت يا جماعة خلاص والله العظيم مصر خربت وعمرنا ماهنرجع تاني زي الاول وانا بقا هقلها من قلبي لاول مرة فين ايامك يا مبارك والله من قلبي علي أد مانا لو شفت مبارك هحط علية علي اد منا نفسي ترجع ايام مبارك بجد مصر خربت بجد يا جماعة حسوا بقي احنا تعبنا اوي عشان الثورة وفي الاخر جزائنا نعيش في رعب ودمار ودم وقتل (البقاء لله في مصر)

-------------------------------------------------
كان نفسي اشوفك يا بلدي احسن دولة في عينيا *لكن يا خسارة يا بلدي هيدمروكي وانتي قوية
ريـــــــــــــــم نور
حسبى الله ونعم الوكيل

والله حرااااااااام اللى بيحصل ده

ربنا على كل ظالم
Mohamed Zalata
إصابات جماهير الأهلى فى الملعب الأن

Mohamed Zalata
لا اله الا الله محمد رسول الله .. انا لله وانا اليه راجعون

Mohamed Zalata
مجلس الشعب يقرر إجتماع الغد بسبب أحداث بورسعيد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور احداث مباراة الاهلي والمصري في بورسعيد
فيديو احداث مباراة الاهلى والمصرى اليوم الاربعاء 1/2/2012 وضرب لاعبى الاهلى والالتراس
صور واسماء شهداء احداث مباراة الاهلى والمصرى اليوم
مشاهدة المؤتمر الصحفى للنادى الاهلى بخصوص احداث مباراة الاهلى والمصرى
احداث مباراة الاهلى والمصرى