نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى السوق والتجارة وظائف خالية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وظائف هيئة الطاقه الذريه

وظائف هيئة الطاقه الذريه مجمعه
مهندس

المؤهل/كالوريوس هندسة تخصصات ( هندسة كيميائية – نووية – ميكانيكا قوى - ميكانيكا إنتاج - كهرباء قوى – مدني – اتصالات وإلكترونيات – فلزات – بترول وتعدين – سيارات )

2-اخصائى علوم
المؤهل/بكالوريوس علوم تخصصات ( كيمياء – كيمياء حيوية - فيزياء – ميكروبيولوجى – رياضة - بيولوجي - فيزياء حيوية – كيمياء / حيوان )
...
3-اخصائى زراعة/
المؤهل/بكالوريوس زراعة تخصصات ( بساتين – محاصيل – أراضى – ميكروبيولجى – صناعات غذائية – حشرات - كيمياء حيوي – شعبة عامة )

4-اخصائى فنون
المؤهل/بكالوريوس تعليم صناعى

5-اخصائى شئون مالية
المؤهل/بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة

6-اخصائى شئون ادارية
المؤهل/ليسانس حقوق – ليسانس آداب– ب تجارة إدارة أعمال – خدمة اجتماعية - ب العلوم السياسية ( إدارة عامة) ب 0 دراسات سياحية وفندقية )

7-اخصائى الاحصاء والرياضيات
المؤهل/بكالوريوس نظم ومعلومات-ذكر وانثى

8-اخصائى امن(ذكر)
المؤهل/بكالوريوس تجارة شعبة محاسبة – ليسانس حقوق – خدمة اجتماعية – تربية رياضية

9-فنى هندسة مساعدة
المؤهل/مؤهل فني متوسط آو فوق المتوسط تخصصات ( إلكترونيات – إصلاح وصيانة –تركيبات ميكانيكية - كهرباء – نجاره – جرارات زراعية – أعمال صحية - تشكيل ولحام – مشغل لاسلكي – تبريد وتكييف - خراطة وبرادة – معادن – سيارات - تشغيل ماكينات)

10-فنى زراعة
المؤهل/مؤهل فني زراعي متوسط آو فوق المتوسط تخصصات ( إنتاج حيواني – محاصيل - تصنيع زراعي - شعبة عامة {استصلاح أراضى} )

11-فنى تمريض(انثى)
المؤهل/دبلوم تمريض

12-كاتب
المؤهل/مؤهل متوسط او فوق المتوسط مناسب

13-افراد امن
المؤهل/مؤهل متوسط او فوق المتوسط مناسب

14-سائق(ذكر)
المؤهل/محو الامية او الابتدائية
(حامل رخصة مهنية درجة اولى او تانية)

15-ميكانيكى سيارات(ذكر)

16-عامل زراعة(ذكر)

17-عامل دوكو(ذكر)

18-عامل كاوتش(ذكر)

19-سمكرى(ذكر)
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

20-عامل(ذكر)
المؤهل/الاعدادية

شروط عامة:-
1-جهة العمل هيئة الطاقة الذرية
2-يفضل من له خبرة بالعمل بهيئة الطاقة الذرية
3-يشترط موافقة المخابرات العامة ( هيئة الآمن القومي )
4-اجتياز الاختبارات المقررة لشغل الوظيفة
5-يفضل من له أكثر من ثلاث سنوات خبرة
6-التقدير مقبول فأعلى
7-لا يزيد السن عن 35 عاما

تاريخ بداية الاعلان/8/1/2012
تاريخ نهاية الاعلان14/1/2012

العنوان/التسليم شخصي باليد مع استيفاء رسم الدمغه وقدره واحد جنيه على النموذج المعد لذلك بمقر الهيئة الكائن في :- 3 ش احمد الزمر – حي الزهور – الحي الثامن – مدينة نصر

المستندات المطلوبة:-
1 – صورة بطاقة الرقم القومي
2 – صورة المؤهل
3- صورة شهادة الميلاد
4 – الموقف من التجنيد ( أدى الخدمة العسكرية أو أعفي منها )

المقال "وظائف هيئة الطاقه الذريه" نشر بواسطة: بتاريخ:
متولى العربى
قدمت أوراقى فى الموعد المحدد متى مقابلة الحاصلين على بكالوريوس هندسة قسم كهرباء أرجو الافادة
skr2000
لكى تتاكد من الميعاد عليك الذهاب الى مقر الهيئة الكائن في :- 3 ش احمد الزمر – حي الزهور – الحي الثامن – مدينة نصر

وبالتوفيق ان شاء الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل سوف تظهر نتيجة التعين على النت
skr2000
ليس عندى معلومات عن ظهور النتيجة على النت لو حد من الاعضاء عندو معلومات ياريت يبلغنا بها وانا افضل الذهاب مباشرة الى مقر الهيئة
%u0632%u0627%u0626%u0631
عاوز اعرف ميعاد اختبارات اخصائى علوم
%u0627%u062D%u0645%u062F
طيب تخصص ميكرو بيولوجى/كيمياء مطلوب ولا لا
%u0632%u0627%u0626%u0631
ممكن اعرف ميعاد ظهور المقبولين من بكالريوس التجاره امتى والاسماء الى اختيرت هتنزل على النت ولا لاء ارجو الرد فى اسرع وقت شكرا
زائر55
يا شباب هو فيه نتائج ظهرت ؟؟؟؟؟؟؟؟وهل الاعلان دا كان تثبت موظفين ولا اعلان موظفين جدد؟ انا قدمت في وظيفة اخصائي شئون ادارية ، ومش لاقي اي حاجه تخص النتيجة خصوصا اني من محافظة تانية ومش عارف اعرف ازاي النتيجة ولا اعرف ازاي دا اعلان وهمي ولا حقيقي
skr2000
ياريت الى يعرف معلومات عن النتيجة يعمل مشاركة ويبلغنا
hemmsh
هل باب التقديم مازال مفتوحا؟؟؟؟؟؟
باسم حفور
انا عرفت انهم طلبين 12 الف ادارى على مستوى الجمهوريه و2000 مهندس و1247 علوم و8000 دبلوم وحجات كتير اوى كده ومعاياا ورق النتيجه للاستفسار اخوكم باسم حفور 01203686822
eng sabah
يا جماعه من فضلكو الا يعرف اي حاجه عن ميعاد الاختبارات الخاص بمهندسين الاتصالات يا ريت ما يبخلش علينا ويقول لنا

ويا ريت لو نعرف احنا هنمتحن في ايه اصلا
ويا رب يكون بجد
بالتوفيق للجميع
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياجماعة النتيجة ظهرت ولا اى الدنيا انا مش عارفة اى حاجة اروح اسأل ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسم حفور
اسف يا شباب الفيل مجليش لسه اول ميجى هيكون على المنتدى هنا انشاء الله
باسم حفور
انا عرفت انهم طلبين 12 الف ادارى على مستوى الجمهوريه و2000 مهندس و1247 علوم و8000 دبلوم وحجات كتير اوى كده ومعاياا ورق النتيجه للاستفسار اخوكم باسم حفور 01203686822
مفيش نتيجه ظهرت لسه النتيجه لسه مجتش بس انا سمعت انهم طلبين عدد كتير اول ما النتيجه متيجى هرفعها على المنتدى يا شباب
باسم حفور
النتيجه لسه مظهرتش اصحابى اشتغلونى
%u0632%u0627%u0626%u0631
قدمت فى التنظيم والادارة فى مشروع اوائل الخريجين وعندما ذهبت لاستلام خطابى وجدت انهم قاموا بارسالى الى هيئة الطاقة الذرية وذهبت وقدمت اوراقى وانتظر النتيجة الان فهل هذا يعتبر تكليف ارجوا الرد
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عرفت ان امتحان الهيئة لمهندسين البترول والتعدين والفلزات والكيميائية يوم الاتنين 20\2\2012 كنت عاوز اعرف كل اللى قدم هيمتحن ولا هما اختاروا ناس معينة هتمتحن ولو اختارو اعرف ازاى اذا كان اسمى موجود ولا لا
وشكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا من اوائل الخريجين وتم ترشيحى للعمل بالهيئه وقدمت جواب ترشيحى للهيئه ولكن منتظر موافقه الامن على العلم اننى قدمت الحواب للهيئه يو05/02/2012 وهل بالنسبه لاوائل الخرجين يوجد امتحان مثل الموقتين ام ماذا ومتى سيتم تعينى اسمى احمد صلاح الدين محمد وظيفه اخصائى زراعه ارجوالافاده
%u0632%u0627%u0626%u0631
امتحان الكيمياءهيكون عن ايه ياريت حد يرد
%u0632%u0627%u0626%u0631
بالنسبة لاوائل الخريجين ليس لهم امتحان حيث اننى ذهبت فى الموعد المخصص للامتحان وعندما ابلغتهم اننى من اوائل الخريجين افادونى اننى ليس لى امتحان وان انتظر مدة شهرين الى ان يرد تقرير الامن
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز اعرف الامتحانات شفهي ولا تحريري وامتحانات هندسه ميكانيكا باور عبارة عن ايه؟
اوائل الخريجين مش بتكون مكتوبه علي الشهاده يبئي ايه اللي يثبت اني من اوائل الخريجين علي العلم اني العاشر علي الدفعه. أرجو الرد سريعا
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم ,انا كنت عايزة اعرف يا تري هيفتحوا باب الوظايف تاني ولا لأ ولو الموضوع ليه مواعيد محددة ,ارجو الافادة افادنا وافادكم الله ,انا علوم عين شمس كيمياء ونبات وبحضر دراسات وبدور كمان علي مكان اعمل فيه رسلتي
%u0632%u0627%u0626%u0631
الوظائف دى هتفتح تانى بتاريخ 1/7/2012 والتسجيل فيها هيكون عن طريق النت وليس الذهاب وتقديم الورق فى مقر الهيئة هذا هو الكلام اللى قالوهلنا واحنا بنمتحن هناك لان احنا كنا بنسألهم هل ينفع زمايلنا يجو يقدموا دلوقتى فقالولنا الكلام اللى أنا كتبه ده فالناس تستعد وتعمل حسابها وتجهز ورقها
%u0632%u0627%u0626%u0631
نتيجة اختبارات هيئة الطاقة الذرية
%u0623%u062D%u0645%u062F
نتيجة الاختبارات ظهرت يوم 11 - 4 - 2012 علي موقع الهيئة . والواضح كدة ان كل الناجحين في الاختبارات ابناء المهندسين والدكاترة اللي في الهيئة , مفيش فايدة ف البلد دي قولنا ثورة قالوا ماشي . قولنا لا للمحسوبيات والكوسة قالوا دة بعينكم .. انتوا اعملوا ثورة واحنا هنعمل اللي احنا عاوزينة .. تحيا المحسوبيات يا بلد ماشيا بالــ.......
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة معلش أنا عايز أسأل سؤال هى ايه مميزات الهيئة دى أصل أنا ملاحظ ان الناس زعلانه أوى انها منجحتش فيها وشكرا
skr2000
يعنى لسة مقياس الاخيار الاى الان هى الوسطة وليس الكفأءة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اعلان وظائف هيئة قناة السويس 12/1/2014 اعلان رقم 1 لسنة 2014 - وظائف هيئة قناة السويس
اعلان وظائف اعضاء هيئة التدريس 14/1/2013 - وظائف السعودية
اعلان هيئة الطاقه الذرية