نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الكمبيوتر والانترنت منتدى النقاش حول مشاكل الكمبيوتر والإنترنت

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندك مشكلة بخصوص الكمبيوتر او الانترنت قولها و الرد في اقل من 24 ساعة

يا جماعة اللي عندوا اي مشكلة بخصوص الكمبيوتر او الانترنت يعني في مشكلة في جهازك في حاجات عجيبة بتحصل معاك و انت قاعد عليه و مش عارف ايه الحل اكتب مشكلتك هنا و انا هرد عليك او عاوز برنامج معين بس طبعا يكون مجانا ولا يحتاج لكراكات او سيريالات يكتبه هنا و ربنا يقدرني و انا اجيبهالوا او احل مشكلته لو كانت مشكلة تخص الكمبيوتر او الانترنت طبعا الموضوع مفتوح لكل الاشخاص سواء كانوا اعضاء او زوار سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم سبحان الله و بحمده عدد خلقه و رضاء نفسه و زنة عرشه و مداد كلماته الله اكبر كبيرا و الحمد لله كثيرا و سبحان الله بكرة و اصيلا لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم الحمد لله رب العالمين وبه نستعين

المقال "عندك مشكلة بخصوص الكمبيوتر او الانترنت قولها و الرد في اقل من 24 ساعة" نشر بواسطة: بتاريخ:
حمادة السندباد
شكرا يا sliverslive على حل المشاكل المتعلقة بالكمبيوتر
sliversliver
مشكووووووووووووووور لمرورك الكريم
نبض المغرب
السلام عليكم . مشكلتي ان اي موضوع بحمله ينزل فاضي على جهازي . ولو حملت اي برنامج ما ينزل عربي , ينزل بلغة غريبة كانها صيني مو لغة عربية . بليززززز اريد حل لمشكلتي جزاكم الله خير
sliversliver
انا مش عارف يعني ايه موضوع فاضي يعني مثلا لما تيجي تحمل حاجة من علي النت او صفحة يعني تنزل علي جهازك و تيجي تفتحها تاني علي المتصفح تلاقيها فاضية ولا انت قصدك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟ و بالنسبة للبرامج ممكن يكون البرنامج نفسه نازل بنسخة صيني او اللغة الغربية يعني او انك في بداية التسطيب مش بتختار اللغة الانجليزية لما بيطلب منك

و اخيرا ارجو التوضيح اكثر

شكراا لمرورك يا اخي
elkembo
السلام عليكم شوف يا باشا أنا سرعتى فى النت 512 ومعايا أخواتى مش تركين بس مش بيقعدوا ع النت كتير فالسرعة الصبح من الساعة 9 لحد 12 كويسة بعد كده بتقبي وحشة جدآ ولما أجى أعمل داونلود لفيلم بيبقي الدوان لود تقيييييل جدآآآآآآآآ يا ترى أعمل إيه؟؟؟؟؟ وشكرآ مقدمآ
sliversliver
بص يا باشا طالما ان النت سريع الصبح هيبقي سريع في كل وقت انت بس هتلاقي اخواتك بيدخلوا ع النت في نفس الوقت اللي بتقعد فيه انت و انت مش عارف انهم قاعدين و هقولك علي حل كويس اوي افصل النت من عندهم يوم واحد بس و شوف علي مدار اليوم النت اخباره ايه معاك و خد بالك ان 512 حلو عليها تلاتة اوي يكونوا مشتركين فيها

ياريت اكون افدتك
%u0632%u0627%u0626%u0631
لما افتح الفيسبوك من الكوكل كروما او الموزيلا لا تظهر لي صفحة الفيسبوك المعتادة وانما يظهر لي نافذة فيها الميل والباسورد
sliversliver
الفيسبوك يقوم بتعديلات كثيرة علي الصفحة الرئيسية من وقت لاخر كتغيير صورة الخلفية و اماكن وضع الايميل و الباسوورد ادخل عادي مفيش مشكلة
رد زائرعلاء مرسى
انا عندى مشكلة فى الجهاز وهى كل اما احمل حاجة واخزنها على الجهاز اما افصل الجهاز واجى اشغلة مش الاقى اى حاجة من اللى انا حملتها او خزنتها حتى لو عملت فولدر جديد بردة يتشال عايز حل للمشكلة دى بعد ازنك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشاكل الكمبيوتر ( هاردوير - سوفت وير - انترنت ) _ عندك مشكلة ادخل اكتبها وهنقولك الحل
صورة خاصة بخصوص ثورة الانترنت وتعليق كوميدي يؤكد بانا مصر اقل الدول بسرعة الانترنت
لو عندك مشكلة فى الكمبيوتر ادخل وستجد الحل
حصرى : لو عندك اى مشكلة فى الانترنت " التصفح التحميل بطئ اليويتوب" اتفضل وحل مشكلتك معانا
عندك نكتة قولها معندكش يبقى دور وقولها برضو