نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

استخدام حساب ادسنس لم يتم قبوله بشكل نهائي

بسم الله الرحمن الرحيم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قدمت طلب لجوجل ادسنس أمس وتم قبولي قبول مبدأي ،، فهل يمكن استخدام خاصيه مشاركه الارباح ولا مش هينفع ؟

المقال "استخدام حساب ادسنس لم يتم قبوله بشكل نهائي" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
لأ مش هينفع انا اتقبل ومعرفتش اركب اعلانات , وللأسف حسابي لسه مقفول حالأ , ان شاء الله يقبل نهائي وتركب اعلانات
kapos1995
مشكور لردك اخي الكريم وان شاء الله تفتح حساب جديد
heemhamoo
لا انتا حط كود اعلانات أدسنس فى موقعك او مدونتك لحد ما تتقبل ،، وبعد كده تقدر تشارك أرباحك ...

تحياتى
samerezz
مبروك مقدما على الحساب وبالتوفيق ويبقا كله ارباح وياريت تقولنا بعتلهم بمدونة ولا بموقع واتقبلت ازاى؟
BR@VE HE@RT
يتم القبول المبدئي للتأكد بلا اشكال
فقط عليك بعمل كود اعلاني من داخل الحساب ووضعه في مدونتك او موقعك او مواقع مشاركة ارباح
وذلك حتى يتم تفعيل الحساب بشكل نهائي

ملحوظة ستظهر الاعلانات في البداية كمساحة بيضاء لحين اعتماد الحساب نهائيا
kymo963
فى حاجة غريبة صادفتنى كنت باعت لجوجل عشان اشترك فى ادسنس عن طريق موقع دوك ستوك المهم رفضوا بعد كام يوم بفتح ادسنس بالإيميل المرفوض لقيه شغال ازاااااااااااااى؟ ياترى الحساب كدا شغال تمام ولا دا هيتقفل ولا ايه بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
anamasrey
أعتقد انه لا ينفع أن تضع اعلاناتك في المنتدي الا بعد الموافقة النهائية ....
kapos1995
انا قدمت بإسم شبكه ومنتديات ترايدنت ، فهل لازم احط الكود فيها عشان يقبلوه ولا إ النظام
kapos1995
طيب اعمل الكود الاعلاني من داخل الحساب ازاي ؟ معلش لو استفساراتي كتيره

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيفية حساب ارباح المشتركين فى حساب ادسنس واحد لمنتديات نجوم مصرية ومنتديات ال (vbulletin) بشكل عام
عمل حساب ادسنس بتفعيل نهائي....وبدون اي مقابل مادي.....احصل علي حسابك الان....هنا
رفض ادسنس لطلب أشتراكى بعد ان تم قبوله
طريقه الغاء حساب ادسنس اذا كان به مشكله وعمل حساب جديد