نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالصور : اختراق الموقع الرسمى لقناة الفراعين

فعلا زى ماقال الخ او الخت العزيزة؟انا معك؟
والله الراجل ده لو ماكنش بيتكلم صح مكنش حرق دمكم اوى كده واكبر دليل هو كلامكم عليه لو انتوا مش بيتحبو تسمعوله مكنتش علقتم على كلامه لكن كلامكم ده دليل انكم متابعين القناه كويس اوى ووقت البلانامج كمان اعقلوا بقى واعرفوا الخراب جاى منين بالظبط حرام عليكوا سيبوا كلمه الحق تتقال ولو مره واحده.

المقال "بالصور : اختراق الموقع الرسمى لقناة الفراعين" نشر بواسطة: بتاريخ:
SAD.HEART
حبيت ادخل موقع قناة الفراعين وجدتها مغلقة ( الموقع تحت الصيانة السنوية)
)))999
دمعه حزن
ربنا يحميك يا دكتور عكاشة ولا يهمك من كلام اى حد مش بيحبك وبيجرح فيك خليك على الطريق اللى انت ماشى فية كفاية اننا بنعرف الحقيقة منك واية كمان بمستند رسمى عنى مش بتجيب كلام من عندك ربنا يحمك والله فى ناس كتير بتحبك ربنا يوفقك ياااااااااااارب
صباح الخير يا مصر
فله ..... والله أنتم عيال فله ؟
أيوه فله أنا معجب جدا بالردود اللى يتهاجم الدكتور توفيق عكاشه ..... ليه ؟ عشان عشنا وشوفنا عيال بله هدومهاالداخليه وعايشه فى دور أصحاب القرار .............. هههههههههههههه جرى أيه يا بغل منك له ؟ هو كل عيل تربية أمه بغباوة أهله يقى صاحب رأى ؟ هههههههههههههه روح ياله منك له شوف للك حاجه ألعب بيها ولا شوف لك حد يلعب فيك على فكره أنا زعلان جدا من أنخفاض عدد اللى ماتوا منكم فى التحرير وغيره من شوارع مصر والله أنا أقيم الأفراح كلما زاد عدد قتلاكم ورينا يزيد ويبارك أنتم عيال صيص مالكمش لازمه ياريت تغوروا فى داهيه ونخلص منكم يا بقر ............... ثوره ؟ ههههههههههههههههههههه ثورة أيه يا بقر شوية بنات عوانس موش لاقيين اللى يبص فى خلقتهم على شوية عبال حشاشه عايشين فى الدور وقاعديين فى الشارع ؟ روح ياله منك له شوف لك شغله تاكل منها عيش على الأقل يبقى شكلك محترم وسيب السياسه لأهلها ولا عاجبك أن أمك تصرف عليك يا بغل ؟ على فكره أنا يشرفنى أننى عشت عصر السيد الرئيس محمد حسنى مبارك رئيس جمهورية مصر العربيه السابق وبرضه ياريتنى كنت من الفول هههههههههههههههه أقصد الفلول روح يله منك له خلى أهلك يعلموك الأدب وأزاى تتكلم عن الكبار وسيب السياسه لأهلها وباى باى يا ترباس منك له
%u0632%u0627%u0626%u0631
كل التعليقات التافهه دليل على نجاحه فى القناة وانه لمس نقطة ضعفكم علشان كده بتهجموه كل مصر معك يادكتو رواحنافى انتظار كشف حقيقتهم على برنامجك الممتع ويريت ينزلو ذيلهم يوم25يناير علشان نقطعها لهم ليكونو عبره لغيرهم
بديعه أحمد على
البط بيدخل المنتدى باسم زائر
و المشرفين مصررين يخلوا قله الادب و الشتايم
مع ان كلمه منتدى باللغه العربيه الفصحى تعنى
مكان يجتمع فيه اصحاب الفكر لتبادل الافكار و و جهات النظر
مش الشتايم و قله الادب
بالاضافه الى انهم كلهم لازم يكونوا بنى ادمين
مش بط
و تحيا مصر و ثوره مصر و شعبها العظيم
محب عكاشة
الاخوة معندهمش عيون بتشوف والااذن بتسمع انتم حزب الشياطين لا ارى لا اسمع لاكن اتكلم من غير مفهمانتم الذى تقسمون البلد انتم الى خربتو البيت وكبتو الزيت وهو عارف العبكم وزعلنين علشان كاشف العبكم ومصر كلها برجلتها المحترمين وراء الدكتور المحترم توفيق عكاشة
ابن المنوفيه
ايها الحمقى الدكتور توفيق لايستحق منكم االى بتقلوه عليه كفايه انه بيكشف الفساد الزى مازال متبقى وعرفنه منه الكثير للاسف انتم الاغبياء وعلى فكره هتنيكم متخلفين
moamen0010
هههههههههه وربنا مش خسارة في توفيق عكاشة
ashrafez
يا جماعة الدكتور توفيق عكاشة مزعل الخونة والعملاء والمرتشين اللي بيركبو الموجة مع الأخوان علي امل يمكن ينولو الرضا السامي ويقدرويوصلو .... الراجل ده يا جماعة ما بيجبش حاجة من غير دليل مادي ليه مش عايزين تصدقو كل كلامة بالور والفيديوهات التي تؤكد كلامة عايزين ايه تاني ولا علشان بيكشف حقيقه الأخوان المخزية اما الشعب كفاكم ظلم وجهل وتخلف
سولوم
هههههههه
واالله يجدع ينعل ابو توفيق عكاشه هيه ناقصه جنان ولا المشرحه ناقصه متخلفين
دا راجل اهبل والى معاه هبل والى يصدقه اهبل
Alex_Virus
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بعد التحيه أخوتى الكرام ....

انا قولت ادخل ارد علشان شوفت ردود تافه كتير اووووى

بالله عليكم فين الادلة اللى هو بيقول عليها ؟؟؟؟
مش هو كان شاهد على حسنى مبارك وجه فى المحكمة وقال ده اجتهاد شخصى !!!!!!! مفيش دليل
هو مش جاب نتائج الانتخابات اللى كان كاتبها بإيده اللى إن شاء الله هاتتقطع وقالك إن الإخوان مزورين مع إنه هو اللى كان معدل فى الورق بالكوليكتور !!!! يبقى مين اللى مزور ؟؟؟؟؟
حد فيكم شاف دليل لحد النهاردة من اللى هو بيقول عليه ؟؟؟؟
واحد قبل الثورة كان بيقولك ع الحزب الوطنى دول احسن ناس ... بعد الثورة ... اتقلب عليهم (
وهاتلاقولوا فيديوهات كتير ع اليوتيوب
اللى بيقول ع اللى فى التحرير خونه وعملاء لأمريكا واسرائيل
مديرة القناه عنده اللى اسمها ( نهاوند ) دى من عرب 48 يعنى مكانها فى اسرائيل
والديليل على كده انه قدم وثيقة مرسلة من إسرائيل للأمم المتحدة وقال انه بيتحدى المخابرات العامة المصرية انها تكون معها الوثيقة دى
الوثيقة دى بتضم طلب من اسرائيل للأمم المتحدة حماية اسرائيل عندما يتولى الإخوان السلطة فى مصر ......
قولولى بقى لما هو بيتحدى المخابرات يبقى حصل عليها ازاى ..؟؟؟
مش عارف اقول ايه ولا ايه
كفاية كده علشان انا بزهق منه ومن هبله الراجل ده
وعلى فكرة انا بطلت اتفرج على تليفزيون اصلا بسببه
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا أدري إن كان تلفيق عفاشة و أتباعه المعجبين بغباؤه و كذبه حيقدروا يفهوا كلامي و لا إبه ؟ عموما ً لا أدري الراجل ده عايز إيه لما شتم المجلس العسكري و تقريبا ً المجلس هزأه طلع تاني يوم و اعتذر و آل إيه كان زعلان شوية ، و لما شتم القضاة و تقريبا ً هزؤوه طلع تاني يوم يقول لا أنا بقول على إن فيه قضاة لها ميول يعني مش تزوير فسرها إنته و لما شتم سيده و رئيسنا آل بيستقبل كلينتون ربنا فضحه و في نفس اليوم استقبل طنطاوي كلينتون طيب مشتمشي ليه طنطاوي و لا المرض الحاقد و الفلوس المطر من أسياده حتقف ؟؟؟
محمد فريد محمد زكريا
الثــأر ..... لــقـد قـتــلوا الشــهيـد / عـمــر سـليـمــان بطل المخابرات العامة بنفس الطريقة
وطبق الأصل لقتلهم لشاه إيران / رضا بهلوى في مستشفي المعادى ؟؟؟؟!!!!!
لقد قتلوا الشهيد / عمر سليمان بطل المخابرات العامة !!! ...... والصندوق الأسود للأسرار الرهيبة لأغلب دول العالم وأجهزة مخابراتها !!! ...... والرجل الذي وصفه العالم طوال 20 عاماً بالذكاء الحاد ولقبوه بالرجل الثعلب !!.. هذا الرجل المتدين الذي يخشي الله ..الوطني الذي قاتل بشراسة في حرب 56 وحرب اليمن وحرب 67 والاستنزاف وحرب أكتوبر الخالدة .. وتقلد أعلي المناصب العسكرية .. هذا الرجل الذي عرفناه في حجم أمة..القوى في الحق.. واللين مع الضعفاء.. والوحيد الذي كان يصلي في طائرة المخلوع مبارك!! وبرغم هذا فقد أخطأ خطأين تاريخيين عندما ترك جهاز أبطال المخابرات العامة!!وأنحازلقائده الأعلى وتولي منصب نائب رئيس الجمهورية وتحمل التركة الرهيبة !! .. وعندما سافرأمريكا للعلاج !! .. ولقد ظل طوال عمره قلبه وعقله مع مصر وعينه ودهائه نحوالقدس والأقصى فاحضروه بحجة العلاج وقتلوه وأنهوا حياة شهيد الأمة!!.
عقدت الأمانة العامة لحزب الأحرار اجتماعاً بحضور هيئة مكتب لجنة الدفاع والأمن القومي برئاسة السيد / محمد فريد زكريا رئيس الحزب والأمين العام لتجمع ائتلاف الثوار الأحرار لكشف أسرار وخفايا مقتل واستشهاد اللواء / عمر سليمان بطل المخابرات العامة .. وأصدروا البيان : ــ
1ــ أن المصالح الأمريكية والصهيونية ومخطط تقسيم المنطقة ونهاية النظام المصري السابق وبداية العهد والنظام الجديد يستدعي التخلص من رموزه السابقين وأبرز قياداته الوطنية
2ــ أن اللواء الشهيد / عمر سليمان كان صندوق الأسرار الخطيرة والرهيبة التي تهدد الكثير من القادة العرب العملاء !! .. والمخططات الأمريكية والصهيونية في المنطقة لذا لابد من حتمية قتله والتخلص منه لأنه يعلم الكثير الذي يهدد مصالحهم .. كما أكد لي سيادته اثناء مرضه .
3ــ أن القانون الأمريكي يعطي حق الاغتيال ل c . I . A في حالة وجود شخصيات تتعارض مع المصالح الأمريكية وتعلم اسرار خطيره جداً يمكن إفشائها ـ فيجب اغتيالها فورا !!! ـ لهذا قتلوا الشهيد/ عمر سليمان بنفس طريقه وطبق الاصل لقتل/ شاه إيران بمستشفى المعادى!!.
4ــ هناك سجل طويل ومشابه لقيام أل c . I . A بعمليات اغتيال وخاصة عندما قرروا إنهاء عهود حكم أسرة الشاهن شاه / رضا بهلوي في إيران فقاموا بقتله!..لأنه يعلم أسرار خطيرة عن الأمريكان والصهاينة .. فاستغلوا وجود ورم في الطحال وقاموا بإرسال جراح أمريكي يهودي لاستئصال الطحال فقطع الوريد الموصل بين الكبد والقلب!!..مع دهشة من أطباء مستشفي المعادى الذين تم إسكاتهم بالقوة عقب اغتيال الشاه ونهاية عهده وإسراره التي دفنت في القاهرة.
5ــ تعودت الإدارات الأمريكية عند تخلصها من أي نظام ــ أخذت منه كل ما يملك ــ أن تتخلص من أدهي وأخطر رجاله الوطنيين للبدء مع النظام الجديد بآليات هيمنة جديدة .
6ــ لقد سبق وأصدرت الإدارات الأمريكية أمراً لل c . I . A باغتيال الشهيد الملك / فيصل والشهيد الرئيس/ السادات والشهيد الرئيس / صدام حسين والشهيد العقيد / معمر القذافي .. ثم أمراً بالتعاون مع الموساد لقتل الشهيد/ ياسر عرفات !! .. الذي لا يمكن أن تجرؤ الموساد على اغتياله دون موافقة ومباركة أمريكية !!! .
7ــ لقد قتلوا الشهيد / عمر سليمان بسبب رفضه لمخطط الإدارة الأمريكية والصهيونية بتوطين 750 ألف فلسطيني في سيناء لحل مشكلة غزة وفلسطينى الشتات وهو مخطط تم الاتفاق عليه كما ابلغني!!.. لهذا يطالب الحزب الشعب المصري والرئيس / محمد مرسي والمشير / حسين طنطاوي والوزير/ مراد موافي بتشكيل لجنة من كبار أساتذة الطب الشرعي لكشف ملابسات مقتل اللواء/ عمر سليمان وكشف الحقائق أمام الشعب ثم تكريمه بما يتناسب مع بطولاته ..... وعاشت مصر حرة أبية بأبطالها ترفرف عليها رايات البطولة والرفاهية .. (فانشروا للبطل) حـــزب الأحــــــرار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احدث تردد قناة الفراعين «2013» التردد الجديد لقناة الفراعين- بعد اعادة فتحها بعد محاكمة عكاشة
بالصور : تفاصيل اختراق قناة الفراعين.....و توفيق عكاشة راسب الثانوية العامة
عاجل..اختراق الموقع الرسمي لفودافون في مصر من مجموعة هاكرز