نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو اديب للاخوان:هاقلع لكم ملط فى التحرير

الاعلامى عمرو اديب قالهابصراحة ووضوح للاخوان المسلمون
لو هيحرفوا عقل المصريين هاقلع ملط واروح ميدان التحرير

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=MCYOvKYbUKM

المقال "عمرو اديب للاخوان:هاقلع لكم ملط فى التحرير" نشر بواسطة: بتاريخ:
IT Consultant
Okay as you Like

Because you crazy
يا LOL

This أوصاد This

وماعونتش هاسمعك تانى .. لان الكلمة دى لا تليق بيك لانك راجل محترم و بتفهم .. اعتقد ان الكلمة دى ملهاش اى لازمة فى الدنيا صح يا مستر عمرو؟
جدة مصرية
okay as you like

because you crazy
يا lol

this أوصاد this

وماعونتش هاسمعك تانى .. لان الكلمة دى لا تليق بيك لانك راجل محترم و بتفهم .. اعتقد ان الكلمة دى ملهاش اى لازمة فى الدنيا صح يا مستر عمرو؟
فعلا عندك حق آى تى وهى جملة غير حضارية بالمرة
تحياتى

شكرا حجاج
%u0645%u062D%u0645%u062F
ايه حكاية القلع ده ياعم عمرو روح اقلع حد حاشك ده حاجه طبيعيه ليك الظاهر انت متعود على قلة الادب
بديعه أحمد على
الاعلام و التعليم و الثقافه
من حقه يخاف عليهم
و كلامه صح
و مصر لن تكون ارهابيه
بل كانت و ستظل اسلاميه
اسلام وسطى حر نزيه اسلام حق
و الله هو الحق
mohamednesar
هى..........بتكلك علشان تقلع ملط يامنافق أروح فى مكان تانى وقلع ملط يا............................؟
كامل شرف
عمر اديب اعلن انة من مؤيدين للفكر العلمانى (او الليبرالى)
هذا فكرةومعتقدة
ولاكن عندما يبدا باتهام الناس جزافا ثم يصدر الحكم ثم يعترض
هو فية اية
هى الانتخابات خلصت وحنا ش عارفين
هما الاخوان عملو حكومة وألغوا التعليم والاعلام والثقافة واحنا نيمين
اية الاسلوب دة محدشاتكلم لا فى تعليم ولا اعلام ولا ثقافة
لماذا اثارت هذة النوعية من الفتن داخل الشعب
ولا دة نوع من الدعاية المضادة التى يتبعها هو ومن قبلة الحزب الوطنى
بعمل الفزاعة الاسلامية للشعب
هل هذة هى الليبرالية (انةهايقلع ملط)
ما شاء اللة
على كدة سنجد ان الليبرالين مستعدين لخلع ملابسهم كنوع من الاعتراض داخل المجلس

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded[/QUOte][/URL]
عبد الرحمن 2011

عمرو اديب عمرو اديب . وما ادراك ما عمرو اديب .

REBEL
الناس خايفة من الحكم الاسلامى والاخوان والسلفيين واهم خدوا الفرصة ونجحوا فى مجلس الشعب اما نشوف هيعملوا اية

انا واحد قاللى كلمة انة يتمنى فوز النور والاخوان بنسب متساوية لان النور معندهمش سياسة زى الاخوان والاخوان مش متعمقين فى الدين زى النور والاتنين هيخدموا بعض اوى

اما نشوف هيعملوا اية وهم مكتسحين اول وتانى فى كل دايرة
%u0632%u0627%u0626%u0631
بس حرام تاخد نزله برد يا عموره او يتعملك محضر فعل فاضح في الطريق العام ههههههههههههه
كامل شرف
فية حاجة انا خايف منها
ان يكون عمرو اديب انضم لحزب علياء المهدى
%u0632%u0627%u0626%u0631
عجبت لك يا زمن !! حتى المنافقين المتحولين امثال الاقرع عمرو اديب بيفردوا عضلاتهم وبيهددوا ؟؟!!! يا اسطى عمرو انت ميكانيكى بق وخايب وكداب .. انت بتتلكك علشان عاوز تروح التحرير وتقلع ملط وخلاص !! بس خلى بالك احسن حد يتحرش بيك من المندسين فى الميدان وتبقى فضيحتك اكبر من فضيحة المطاهر يوم سبوعه ... وتبقى فضيحتك بجلاجل لانه مش هايصلح غلطته لانك انت اللى قلعت هدومك لوحدك يعنى بكيفك وبحريتك اللى انت بتتشدق بيها .. وهاتدخل بقى فى قضايا اثبات نسب ونفقة وغيره ... نصيحة يا اقرع . لم نفسك شوية احسن انت متبعزق اوى وفاكر انك واد صايع ومخربش !! لكن انت فى الحقيقة عديم التربية والاخلاق زى تو تو عكشة ماتتخيرش عنه .. حمرااااااااااااا يا اقرع ...
a_hagag
يا ترى هنتخب مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
السوال دا بيتردد فى القهاوى فى الشوراع فى البيوت فى المصانع فى المدراس الكل بيسال هنتخب مين وهنختار مين وكلنا محتارين يا ترى هنتتخب الاخوان والا العلمانين ولا حزب النور والا الوسطيين والكل محتار !!!!!!!!!!واما سالت نفسى انا هانتخب مين لاقيتى مش عايزة شخص معين انا عايزة دستور يضمن كرامتى وحريتى دستور يضمن للمواطن ان مش فيه حد هيوقفه ويفتشه وممكن يضربه وبعدها ...يقوله اشتباه كنت فاكرك بتبرشم يا ياد !!!!!!!!!!!! دستور يحمى الست بتاع الفجل من ضرب بتوع المرافق وهم بيضربوها وهى كل الى هما انهم مش يخدوا بضاعتها علشان قوت عيالها وتصرخ وما حد بيقولها حتى انتى فين
دستور يحافظ على كرامة الصغير والكبير الغنى والفقير الغفير والوزير يا ترى فى بين المرشحين اللى يحقق لى طلبى ويحفظ على كرامتى ويحمنى ويحمى اخواتى من الشعب
كامل شرف
يا ترى هنتخب مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
السوال دا بيتردد فى القهاوى فى الشوراع فى البيوت فى المصانع فى المدراس الكل بيسال هنتخب مين وهنختار مين وكلنا محتارين يا ترى هنتتخب الاخوان والا العلمانين ولا حزب النور والا الوسطيين والكل محتار !!!!!!!!!!واما سالت نفسى انا هانتخب مين لاقيتى مش عايزة شخص معين انا عايزة دستور يضمن كرامتى وحريتى دستور يضمن للمواطن ان مش فيه حد هيوقفه ويفتشه وممكن يضربه وبعدها ...يقوله اشتباه كنت فاكرك بتبرشم يا ياد !!!!!!!!!!!! دستور يحمى الست بتاع الفجل من ضرب بتوع المرافق وهم بيضربوها وهى كل الى هما انهم مش يخدوا بضاعتها علشان قوت عيالها وتصرخ وما حد بيقولها حتى انتى فين
دستور يحافظ على كرامة الصغير والكبير الغنى والفقير الغفير والوزير يا ترى فى بين المرشحين اللى يحقق لى طلبى ويحفظ على كرامتى ويحمنى ويحمى اخواتى من الشعب
انا اختلف معك اخى الكريم فى هذا
جميع الدساتير التى تعاقبت على مصر كلها عدل فى مضمونها
ولاكن من الذى بيدة تنفيذ وايقاف العمل بهذة الدساتير انة(النظام)
يا اخى المادة الثانية فى الدستور المصرى لها عشرات السنوات
ومع ذالك كان اكثر الناس اهينوا واعتقلوا فى البلاد كانو الاسلاميين
يعنى وجود المادة فى الدستور لم تنصف المؤمن بها
العدل يا اخى لا يحتاج الى دستور ولا منهج
ولاكن يحتاج فقط الى حاكم يخاف الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
عمرو أديب وزوجته لميس الحديدى مش بيكرهوا الأسلامييين بس دول بيكرهوا الاسلام نفسه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمرو اديب للاخوان: مش عيب واحد منخفض الذكاء يلبسكم طرح
عمرو اديب يقول للاخوان عالهواء بلاش قلة أدب وسفالة يا خرفان
مشاهدة طرد عمرو اديب من ميدان التحرير,بالفيديو طرد المتظاهرين لعمرو اديب من ميدان التحرير