نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هخس يعني ..... هخس

بصوا يابنات وياستات أنا الوحيدة في الدنيا اللى كانت بتسخر، من أي واحدة بتدخل على المنتديات و تقول باركولى انا كان وزني 85 و بقيت 79 و لسه و هكمل و كنت دائما بقول يا إما البنت دي بتعمل إعلان او بتشتغلنا !!!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لغاية ما كنا في قاعدة ستاتي و أخت زوجي لقيتها بتبلبع في أقراص قبل الأكل .. و طبعا في الطبيعي مش بيوافقوا يقولولى على اي حاجة .. انتم عارفين بقى شغل السلايف اللهم احفظنا..هههههههههه

المهم طبعا فضولي هيموتنى و نفسي اعرف بتاخد إيه و على علمي أنها ما شاء الله مابتشتكيش من أي أمراض .. الموضوع له علاقة بالأكل .. و بعد ما حطت العلبه في الدرج فتحته علشان اعرف ده إيه بالضبط .لقيتها اقراص لونها اخضر و مكتوب عليها أقراص الشاي الأخضر
دخلت بسرعة على الانترنت فعرفت ان الأقراص دي فيها الخلاصة و قرصين منها قبل الأكل بيساعد على حرق الكثير من الدهون فى الجسم و فعلا بدأت أخدها من أربع أيام بصراحه حاسة بفرق كبير .. ادعولى نفسي يجيب المرة دى نتيجة .

المقال "هخس يعني ..... هخس" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
دعوي قضائيه ضد عبد المعز و دعوي اخري لرفع الحصانه القضائيه عنه
يعنى ايه كوك زيرو ... يعنى تبقى واقف فى اللجنه الشعبيه بتحشش و يجى البوكس تقوم مفتشه
عمر جمال يعود من ألمانيا ويدخل مراحل العلاج النهائية .. واللاعب لن يعود للملاعب قبل....!