نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اريد مساعده....... اتوسل اليكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو من كل اللى يدخل يقرأ الموضوع ويفيد اذا كان يستطيع , والله الموضوع جد جد جدا

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بحب بنت عمتى جدا جدا حب لا يوصف , كنت دائماً اذهب هناك واتكلم معها وكانت بستثناء كل الموجودين تنصت لكلامى وتحب جدا النقاش والحوار معى وحاجات كثير اثبتت انها تبادلنى نفس الشعور
لكن لم يكن عندى الجرأة لاخبرها بحبى فجعلت وسيطنا وهو ابن خالتها وابن عمتى فى نفس الوقت لكن عمه اخرى غير امها ....المهم بعد ما اخبرها بدأت ان تبتعتد عنى ولا تكلمنى واتصل عليها لا ترد فعرفت انها كرهت الموضوع بسبب الوسيط لانها متدينه الى حد ما وما عرفته مؤخرا انها كانت تريد الموضوع متغطي ولا تريد احدا ان يعرف الى ان يشاء الله واتقدم رسميا هذا ما عرفته من اخيها مؤخرا جدا انها رفضت الموضع بسبب الوسيط لان الوسيط هذا هى لا ترتاح معه ولا تحبه اصلا وانا لم اكن اعرف هذا من قبل واخوها عرف الموضوع واخواتها البنات ايضا ولكن قدر الله وما شاء الله فعل ..ويعاملوننى عادى جدا لكن انا بداخلى متحطم جدا والله
المهم فضلت مروحشى عند عمتى بعد ما حصل كده ما يقارب من 5 او 6 اشهر ولا حتى اراها

الموضوع ده من سنه تقريبا الى الان تنظر واشعر انها تريد العوده ولكن بعد ما اذا افعل او كيف اتأكد انها مازالت تحبنى... وعرفت من بنت عمى انها فتحت معها الموضوع وتخبرها اننى لو كنت تقدمت رسميا كان افضل ولكن انا محتاااااااار والله يا جماااااعه انا لو حكيت ليكم على اللى كانت بتعمله معايا او حتى الكلام اللى كانت بتقوله ليا هتقولوا انها بتحبنى مووووووت لكن انا مش معارف دلوقتى انا اعمل ايه

ارجوكم قولولى اعمل ايه ,مش عارف اعمل ايه؟؟؟؟

المقال "اريد مساعده....... اتوسل اليكم" نشر بواسطة: بتاريخ:
lella land
يمكن لازم تتقدملها رسمي بجد عشان تثبت لكل الي حوليها انك صادق ومحترم بجد وساعتها محدش يقدر يلومها لو قالت انها بتحبك وف نفس الوقت هتكبر ف عين الكل عشان اثبت ليها حبك بالفعل والكل هيعرف انك قد كلمتك (بحبك) وده طبعا ماشي مع الدين ف مستحيل هتتضايق وده احسن ما تقعد تلف وتدور وتقولها بحبك من ورا الناس لاء لو بتحبها بجد بجد لازم تتقدملها وصدقني هيه ساعتها هتنسا اي حاجه وحشه حصلت وبس طولت اوي انا ربنا يوفقك وتقدر توصلها
EL GENERAL
بص الراجل لازم يكون جرئ واللى يتكسف من بنت عمته ميجبش منها عيال

والاعتراف بالخطأ اكبر رجوله

روحلها واتكلم معاها وابدء كلامك بانك كنت غلطان لما دخلت حد بينك وبينها

وقولها اللى حصل حصل وقدر الله وما شاء فعل وانا راجع تانى اعرض عليكى الموضوع من جديد

لو وفقتى هيكون اسعد يوم فى عمرى ولو رفضتى صدقينى انا مش هزعل منك ومن دلوقتى انتى اختى

بس ومات الكلام على كده

ونصيحه منى ليك بلاش تردد وتاخد خطوه صدقنى لو ضاعت منك هتفضل تندم طول عمرك

وهيجى يوم وتقول ياريتنى روحت وقولتلها بحبك ورفضتنى بدل ما انا بتعذب دلوقتى

love is only way to live
بص الراجل لازم يكون جرئ واللى يتكسف من بنت عمته ميجبش منها عيال

والاعتراف بالخطأ اكبر رجوله

روحلها واتكلم معاها وابدء كلامك بانك كنت غلطان لما دخلت حد بينك وبينها

وقولها اللى حصل حصل وقدر الله وما شاء فعل وانا راجع تانى اعرض عليكى الموضوع من جديد

لو وفقتى هيكون اسعد يوم فى عمرى ولو رفضتى صدقينى انا مش هزعل منك ومن دلوقتى انتى اختى

بس ومات الكلام على كده

ونصيحه منى ليك بلاش تردد وتاخد خطوه صدقنى لو ضاعت منك هتفضل تندم طول عمرك

وهيجى يوم وتقول ياريتنى روحت وقولتلها بحبك ورفضتنى بدل ما انا بتعذب دلوقتى

بجد شكرا ليك ......هو ده المفروض اللى يحصل عندك حق

بس فى سؤال اخير .....ليها اخ صاحبى جدا وابن عمتى ودائما مع بعض اقوله ولا لا ؟؟؟؟
love is only way to live
يمكن لازم تتقدملها رسمي بجد عشان تثبت لكل الي حوليها انك صادق ومحترم بجد وساعتها محدش يقدر يلومها لو قالت انها بتحبك وف نفس الوقت هتكبر ف عين الكل عشان اثبت ليها حبك بالفعل والكل هيعرف انك قد كلمتك (بحبك) وده طبعا ماشي مع الدين ف مستحيل هتتضايق وده احسن ما تقعد تلف وتدور وتقولها بحبك من ورا الناس لاء لو بتحبها بجد بجد لازم تتقدملها وصدقني هيه ساعتها هتنسا اي حاجه وحشه حصلت وبس طولت اوي انا ربنا يوفقك وتقدر توصلها

بصى انت قريبه من تفكرها بالظبط وده كلام مظبوط بس انتى عارف ايه اللى فى نيتى
انا كنت هعرف مشاعرها الاول من ناحيتى وبعدين ادخل وانا مطمن لكن مدخلشى رسمى وبعدين اترفض (وحشه صح ) والله ده اللى فى نيتى مجرد اعرف ان فى قبول وهدخل علطول رسمى ان شاء الله مجرد حجز بس (هههه) لحد ما اخلص الجامعه وهيا كمان تخلص .....

فــ ده قصدى انى اكلما الاول.... بس دلوقتى اخوها صاحبى جدا وكل يوم مع بعض وكان من ضمن الحاجات اللى زعلتها انى معرفتش اخوها كمان لكن حاليا ان مش عارف اعمل ايه وان كانت لسه بتحبنى زى الاول ولا لا انا والله محتار ؟؟؟؟

وربنا يقدم اللى فيه الخير ....على العموم شكرا ليكي
بحر الدموووع
لو بتحبك تبقى مش هاترفضك اسمع تحاول تقولها تانى انك بتحبها او لسه بتحبها وتقولها ادينى جواب يا اه يا لا وتاكد تماما انها لو بتحبك هتقولك اه ومش هاتسيبك تضيع من ايدها لو علمت اى حاجه غير كده تبقى انته غلطان وهى مش بتحبك فهمها ان دى اخر مره هاتكلمها فى الموضوع لو هى رفضت الحوار عشان تبقى فاهمه ان دى اخر فرصه ومفيش داعى للدلع ولا التقل بتاعها ده ماهى كده بتتقل وعلى فكره تفكير سليم انك تحاول تعرف ردها من غير رسميات كلمها يا عم ولا تخاف ولا تقلق يعنى هايحصل ايه ولو اى حد عرف كمان لو اى حد عادى انته هاتتقدملها عادى صدقنى اسمع كلامى وشوف مريت بكل ده تقريبا ولو شفت مواضيعى تلاقيها نفس الحوار تقريبا او قريب من كده
love is only way to live
لو بتحبك تبقى مش هاترفضك اسمع تحاول تقولها تانى انك بتحبها او لسه بتحبها وتقولها ادينى جواب يا اه يا لا وتاكد تماما انها لو بتحبك هتقولك اه ومش هاتسيبك تضيع من ايدها لو علمت اى حاجه غير كده تبقى انته غلطان وهى مش بتحبك فهمها ان دى اخر مره هاتكلمها فى الموضوع لو هى رفضت الحوار عشان تبقى فاهمه ان دى اخر فرصه ومفيش داعى للدلع ولا التقل بتاعها ده ماهى كده بتتقل وعلى فكره تفكير سليم انك تحاول تعرف ردها من غير رسميات كلمها يا عم ولا تخاف ولا تقلق يعنى هايحصل ايه ولو اى حد عرف كمان لو اى حد عادى انته هاتتقدملها عادى صدقنى اسمع كلامى وشوف مريت بكل ده تقريبا ولو شفت مواضيعى تلاقيها نفس الحوار تقريبا او قريب من كده

شكرا لكي والله بجد انتى كده جبتى من الاخر , صح كده ده المفروض اللى يحصل وان شاء الله خير

يعنى كمان مش انا اللى بمر بمواضيع زي كده وانتى باين من اسمك كمان (بحر الدموووع)

ربنا يوقفنا جميعا للخير ويختار لينا الطريق الصحيح اللهم امين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات أغنية انا حنيت ماجد المهندس وأمل العوضي 2013 انا حنيت انا انذليت ارجعلي اتوسل حيبيبي بيك انا مشتاق يكفي فراق كل ش