نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

¶¶ஊდ لكل الشباب اللى ناوى يتجوز : اعرف البنت من صوتها დஊ¶¶

عملوا تجارب على أصوات البنات في جميع أنحاء الجمهورية وتبين الآتي

البنت اللي صوتها ناعم موووت بس لو جات تتكلم .. كأنها في بير عميييييق .... دي تعرف على طول انها تخينة وعصبية ونفسها تتجوز ابقى دبسها في صاحب عزيز عليك وعاوز تتخلص منه ومش عارف

البنت اللي صوتها خشن زي صوت المعزة ..... دي بنت بتاعة مشاكل ومفيش حد بيعجبها.... نفضلها على طووول وقولها على فكره نسيت أقولك اني بحب سعدية بنت الجيران ومخطوبين لبعض من واحنا في اللفه

البنت اللي صوتها هادي وفيه شجن ...... دي شكلها أستغفر الله العظيم يعني وتحب تزعل من الآخر كده.... (مخها دازمة) تعملوا ايه بقى

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

البنت اللي صوتها مبحوح مش عاوز وصاية يا إبني ......دي قمر وبتحب كل الناس وأنا عن نفسي متأكد من كده

البنت اللي صوتها بيشحط (يعني شبكتها واقعة) لو جت تتكلم تقول عليها نوكيا شبشب ...... دي من حلوتها وجملها ......مش هتلاقي جمبها غير قرد متغاظ واقف قدمها بيقول دنيا حظوظ أنا أتسمى قرد وهيا بنت ... وياريت تبقى تجبلها موز وسوداني

البنت اللي صوتها مش ناعم ولا خشن نص نص يعني ..... دي تعرف انك مش هتاخد معاها لا حق ولا باطل

البنت اللي صوتها لما تسمعته تسمع معاه زنة ...... دي إوعه تقربلها لأنها زي العفريت .. أمها جابتها في ولاده قيصريه يعني عينك هتطلع معها اهرب يا ابني العمر مش بعزقه ولو بعزقه برضه بلاش منها أحسن

البنت اللي صوتها فيه دلع .... دي حنينه جامد قوي وبتحبك هتضرب نفسك بالدازمة لو سبتها , من الآخر كده تستاهل التضحية وإنك تتهبل عليها وتجوزها بس برضه مش مضمون صوتها دي إنت وحظك

البنت اللي صوتها شويه مبحوح وشويه يدي على نغمه حزينه ..... دي طبعها الهدوء وبنت عِشَرية يعني تعيش معاك العمر كله زي غساله كريازي بالظبط ههههههههههههه

البنت اللي صوتها يسمعه البعيد والقريب ..... دي إوعى تزعلها لإنها بتلعب تايكوندو وكراتيه وهتطلع عينك يا بيه

البنت اللي صوتها صغنن وضعيييف قوي .. تحب الخير وكمان رفيعه (يعني مش هتكلفك مقسات خاصة ) نصيحة اتجوزها على طووووول

تحياتي ليكم
raed

المقال "¶¶ஊდ لكل الشباب اللى ناوى يتجوز : اعرف البنت من صوتها დஊ¶¶" نشر بواسطة: بتاريخ:
etch evil
عملوا تجارب على أصوات البنات في جميع أنحاء الجمهورية وتبين الآتي

البنت اللي صوتها ناعم موووت بس لو جات تتكلم .. كأنها في بير عميييييق .... دي تعرف على طول انها تخينة وعصبية ونفسها تتجوز ابقى دبسها في صاحب عزيز عليك وعاوز تتخلص منه ومش عارف

البنت اللي صوتها خشن زي صوت المعزة ..... دي بنت بتاعة مشاكل ومفيش حد بيعجبها.... نفضلها على طووول وقولها على فكره نسيت أقولك اني بحب سعدية بنت الجيران ومخطوبين لبعض من واحنا في اللفه

البنت اللي صوتها هادي وفيه شجن ...... دي شكلها أستغفر الله العظيم يعني وتحب تزعل من الآخر كده.... (مخها دازمة) تعملوا ايه بقى

البنت اللي صوتها مبحوح مش عاوز وصاية يا إبني ......دي قمر وبتحب كل الناس وأنا عن نفسي متأكد من كده

البنت اللي صوتها بيشحط (يعني شبكتها واقعة) لو جت تتكلم تقول عليها نوكيا شبشب ...... دي من حلوتها وجملها ......مش هتلاقي جمبها غير قرد متغاظ واقف قدمها بيقول دنيا حظوظ أنا أتسمى قرد وهيا بنت ... وياريت تبقى تجبلها موز وسوداني

البنت اللي صوتها مش ناعم ولا خشن نص نص يعني ..... دي تعرف انك مش هتاخد معاها لا حق ولا باطل

البنت اللي صوتها لما تسمعته تسمع معاه زنة ...... دي إوعه تقربلها لأنها زي العفريت .. أمها جابتها في ولاده قيصريه يعني عينك هتطلع معها اهرب يا ابني العمر مش بعزقه ولو بعزقه برضه بلاش منها أحسن

البنت اللي صوتها فيه دلع .... دي حنينه جامد قوي وبتحبك هتضرب نفسك بالدازمة لو سبتها , من الآخر كده تستاهل التضحية وإنك تتهبل عليها وتجوزها بس برضه مش مضمون صوتها دي إنت وحظك

البنت اللي صوتها شويه مبحوح وشويه يدي على نغمه حزينه ..... دي طبعها الهدوء وبنت عِشَرية يعني تعيش معاك العمر كله زي غساله كريازي بالظبط ههههههههههههه

البنت اللي صوتها يسمعه البعيد والقريب ..... دي إوعى تزعلها لإنها بتلعب تايكوندو وكراتيه وهتطلع عينك يا بيه

البنت اللي صوتها صغنن وضعيييف قوي .. تحب الخير وكمان رفيعه (يعني مش هتكلفك مقسات خاصة ) نصيحة اتجوزها على طووووول

تحياتي ليكم
raed

والله انا مش كنت عايز التوبيك يخلص

ميرسي للتوبيك الجميل ده

تقبل مروري
яờқά
ثانكس يا قمر نورت
no 4 love
هههههههههه
دا ايه الفضايح دى
يا عم خليه يدبس
هههههههههههههه
يسلمووو
RAGHEB
جميل اوى اوى
яờқά
هههههههههه
دا ايه الفضايح دى
يا عم خليه يدبس
هههههههههههههه
يسلمووو
هههههههه نورت يا ورد
яờқά
جميل اوى اوى
مرورك الاجمل يا قمر
kaki
هههههههههه
انت ايه حكايتك مع البنات
وعلى فكرة بقى غسالة ............... مطلعه عينى
jaida

ايه ده انت متحامل اوي علي البنات كده ليه
هو في تار بينك و بينهم
اكيد الموضوع بناعك اللي جاي هو

كيفية التخلص من البنات

با ابني ارحم ترحم
яờқά
هههههههه لا حكايه ولا حاجه يا حبى

نورت يا قمر
яờқά

ايه ده انت متحامل اوي علي البنات كده ليه
هو في تار بينك و بينهم
اكيد الموضوع بناعك اللي جاي هو

كيفية التخلص من البنات

با ابني ارحم ترحم
ههههههه حبيبى يايانت خلينا ناكل عيش ياعم عادى

ماهما بيطلوعو عينا فى كل حاجه احنا ناخد حقنا بس

بطريقة شيك شويا بدون نعصب ههههههههه
همسات مسموعه
ههههههههههههههههههههههه

انت مالك ومال البنات

فى طار بينك وبينهم ولا ايه
سنديرلا
بجد موضوع جميل اوى

ميرسى ليك
hanan star
ههههههههههههههههههه
شكلك بتحب البنات موووووووووووت
بس موضوع حلو مع اني بنت ههههههههه
اشكرك
яờқά
شكرا على الرد نورتم
Ahmad shata
هههههههههههههههههههه
تسلم ايدك
reallove87
موضوع متميز

بس مش شرط يعني

طيب واللي صوتها زي صوت جنات كده؟؟؟ هههههههههههههههههه
albanota
ههههههههههههههههههه
ميرسى ليك
نايس توبيك
ZABADOLOVEU
جميل اوى بس انت بتحب بنت صوتها مبحوح ولا اية
ههههههههههههههههههههههه
amy the beauty girl
شكل الموضوع ده للولاد الي بيكرهوا البنات بس
بس ممكن اضيف ردي لو مافيهاش غلاسة
يا اخي هو انت سبت كل البنات ورحت على الي صوتها مبحوح
يا عم دي البنات الطف الكائنات
وبعدين شكل البنات قرفينك في عشتك علشان كده عملت الموضوع ده
Mizoalex
موضوع جامد جدا
ATEER QUEEN
ههههههههههههههههههههههههههههه
انت متاكد من المعلو مات دى
علشان الواحد يعمل حسابه ويغير صوته
حسب الاحلى
ههههههههههههههههههه
dodda_dody
انت عقدت الشباب ليه كده مع ان البنات ارق حاجه علي وجه الارض

امال اصوات الشباب بقي تبقي ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حديث الفيس بوك : البنت الحلوة اللى بتزغرط والظابط اللي بيوزع ميه
اعرف شكل البنت من صوتها
سوال جامد اوى واتحداكانك هتغلط فية بس اللى مش ناوى يرد ما يتغلش!!