نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012

الان و علي منتديات نجوم مصرية نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية و التي اعلن الوزير انها ستكون في مطلع شهر اكتوبر, و ستكون النتيجة متاحة علي الموقع الالكتروني الخاص بخدمات التنسيق
http://www.tansik.egypt.gov.eg/application/
تابعوا اخر اخبار نتيجة التنسيق للدبلومات الفنية علي منتديات نجوم مصرية لحظة بلحظة .....
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله العظيم الواحد زهق من اللي بيتعمل فينا ده

لحد امتا هنفضل ساكتين علي حقنا

انا مش هقول حاجه غير حسبي الله ونعم الوكيل فى الوزير ده
%u0632%u0627%u0626%u0631
فين النتيجه دى يا جماعه والله حرام كده وحتى يعنى لو ظهرت هنقدم امته والى عايز يحول هيحول امته ؟؟؟؟؟
nocry
انتظرونا في متابعة نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لحظة بلحظة
anosah2
بجد حرام التنسيق هيظهر لما الدراسة تبدا
anosah2
والله العظيم يا جماعة حرام اوى علشان التنسيق يظهر لما الدراسة تبدا بجد احنا مظلومين من امتى واحنا مستنين التنسيق من قبل الثانوية العامة ومجمعن عالية جدا
هاجر سعد على
ارجو ظهور النتيجة لو سمحتوا وكفاية اهمال من الوزير الزفت
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبى الله ونعم الوكيل ارحموا من ف الارض يرحمكم من ف السماء
%u0632%u0627%u0626%u0631
واللهى حرااااااااااااااااااااااااااااااام انا مستانيه على اعصابى ومش قادره استحمل تانى كفاااااااااااااااااااااااااايه بقى لحد امتى هيكون فيه اهمال احنا هنلحق نقم ولا حتى ممكن نقدر نحول حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
اين نتيجه التنسيق الله يخرب بتكم
nocry
قريبا سيتم اعلان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية .................
%u0632%u0627%u0626%u0631
دول ولاد تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت يلا ندعوا عليهم قولوا ورايا امين اللهم ما احرق كل من عطل مصالح اي طالب غلبان يحرقكم يا ولاد التيت زهقتوا امنا هنفضل مستنين كتير ولا ايه انتوا ولاد تيت يا بتوع التنسيق ولاحلي انك لما تسئلهم يقولوا ليك انهم ملهمش ذنب في اي حاجه والسبب ان عدد الطلاب كتير الا من حق انا مقدم هندسه وتكنولوجيا والكليه شكلها بكره ومطلوب مني بطاقه الترشيح اعمل ايه يا اروح ولا هنطرد من علي البوابه وكله بسبب ولا التيت يا تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت وربنا ناس تييييييييييييييييييييييييت
هاجر سعد على
حررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررام عليكو وين التنسيق
%u0632%u0627%u0626%u0631
حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااام
عليكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
%u0632%u0627%u0626%u0631
ليه انتو بتعملو طلبة الدبلومات كده حرام عليكم
دول بردة من ابناء مصر وشباب مصر ومش زى مانتو بتقولو انهم مش بيفهمو فى التعليم شىء انا دكتورى فى الجامعه كان دبلوم تجارة وكمل ودخل كليه واصبح دكتور بكلية التجارة جامعة طنطا وغيره كتير ارجو عدم الاهمال والسرعه حتى يكون امام بنائنا متسع من الوقت لتخليص اوراقهم المطلوبه للتقديم .
%u0632%u0627%u0626%u0631
اقسم بالله التعليم كله ماشي trs ومش هقول اكتر من كده
osama mano
حرااااااااااااااااااااااااام احنا بلدنا مشيا بطريقه ال trs
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام كده هو احنا كلاب يعنى حسبى الله ونعم والكيل في الوزير بجد
%u0632%u0627%u0626%u0631
ويعلن مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد خلال 48 ساعة نتائج قبول طلاب الدبلومات الفنية نظامى السنوات الثلاث والخمس بالجامعات والمعاهد العليا الحكومية الخاصة والمتوسطة وارسال البطاقات الى الكليات لقيد هؤلاء الطلاب.
وتعلن الجامعات خلال الأسبوع الحالى نتائج التحويلات سواء للطلاب القدامى أو الجدد التى لم تعلن بعد من جامعات أخرى الى جامعات تابعة لهم جغرافيا بالاضافة الى تسكين الطلاب والطالبات بالمدن وفتح المكتبات الجامعية لشراء الطلاب الكتب الخاصة بالكليات.
%u0632%u0627%u0626%u0631
هنقدم امتى يعنى كفايه كده بقا الدراسه بكرا هقدم امتى انا ليه؟ التعليم الفنى مهملين فيه كده واللهى ده حرام هو لو ابن الوزير لو كان فى تعليم فنى كان طلع التنسيق قبل نتائج الامتحانات عاوززين حقنا بقااا كفايه ولا لما انزل التحرير يقولو على بلطجى لا انا بطلب بحقى الثانويه العامه التنسيق بتعهم ظاهر بقاله شهر .........حرامممممممممممم كده بجد
nocry
احتمالية ان تكون موعد اعلان نتيجة التنسيق يومي الاحد او الاثنين
و اما بالنسبة للتقديم الاوراق للجامعة فالباب مفتوح لتقديم طلبات التقدم للجامعات
nocry
تم ظهور النتيجة
و اما بالنسبة للتمريض سوف تظهر لاحقا
%u0632%u0627%u0626%u0631
ظهرت فين يا جماعه من فضلكو حد يرد علياااااااا
nocry
النتيجة الان من الموقع الرسمي
http://www.tansik.egypt.gov.eg/application/
%u0632%u0627%u0626%u0631
بتسئلوا على النتيجة ليه اصلا انتم بهايم وجهلة و مش بتعرفوا اى حاجة ............ معاهد ايه اللى هتدخلوها
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله حرام مصر يقال انهاتغيرة بس الى الاسوه
%u0632%u0627%u0626%u0631
للمتناك البيشتم خد_l_ وبعد ماتلبس الخذوء ياريت تعرفنا بحضرتك وله اءول مش عيز اعرف انت مين لانك معروف بتتاخد ممكن الايك عند شارع الهرم كدا انا تعليم صناعي هدخل كليه هندسا وامسالك هيدخلوا ده_l_
%u0632%u0627%u0626%u0631
واللة حرام عليكو انا عاوز اقدم التنسيق هينزل امتة انا اعد متعذب وخايف التنسيق يفتنى حرام عليكم كدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياجماعه التنسيق هيظهر 15/8/2012 ده القرار النهائي وخدها مني كلمه
دي بلد الاهتمام فيها للثانوي العام فقط لا غير مع تحيات @Epo eldsoky
%u0639%u0632%u0647
بالله عليكم اهتمم شويه بطلبة الدبلومات الفنيه بجد مش ينفع كده خالص المفروض ان الطالب الثانوى وطالب الدبلوم بنى ادمين زى بعض محدش يعرف ايه ظروف طالب الثانوى الفنى الدول المتقدمه عندهم اعتناء شديد بطالب الدبلوم بتوفر ليهم احسن الكليات والمعاهد وبحد ادنى علشان هيا دول بتفهم مش زى مصر الى بقت متخلفه منكم ومن المسؤلين الى ميعرفوش ربنا المفروض نعطى فرصه لطالب الدبلوم لكى يرتقى بمستواه طلبة الدبلوم الى يفكر فيهم ان هوا عايز يكمل يبقى فى خير جواه وىه احترام بالله عليكم اتقوا الله فى الشباب دول علشان نبقى احسن بلد متشمتوش فينا دول الغرب
اقو الله ..........

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة واخبار تنسيق الدبلومات الفنية 2011 ( ظهرت النتيجة الان صباح السبت 1 اكتوبر 2011 )
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك
تعرف على رابط نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 الان
الان ظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012