نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو.. المشير فى جولة بوسط البلد بزى مدنى وبدون حراسة

فوجئ مجموعة من المواطنين فى وسط البلد بوجود المشير محمد حسين طنطاوى القائد الأعلى للقوات المسلحة يمشى بينهم بزى مدنى، وبدون أى حراسات خاصة، فى جولة بشوارع وسط القاهرة، والتفت حوله الجماهير للسلام عليه.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يذكر انه تم السماع لشهادة المشير يوم السبت الموافق 24/9/2011 في محاكمة الرئيس المخلوع بأكاديمية الشرطة بمدينة نصر

المقال "بالفيديو.. المشير فى جولة بوسط البلد بزى مدنى وبدون حراسة" نشر بواسطة: بتاريخ:
مجده
ليه يا حكومه انتقاليه والحمد لله انها انتقاليه ليه يا حكومه بتزيفوا الثوره ليه بتزيفوا عقول الناس ليه يا سيادة المشير يتمشي باسلوب مبارك القديم مع الشعب ليه سايب لسه الفساد في الادارات الحكوميه ينهش في الناس ده لما قلت مش هنطلق رصاصه واحده علي الشعب فرحت قلوبنا وحبناك وحبينا الجيش اللي مكانش ظاهر وفجأه ظهر لينا ببعث لك برساله واقول لك ليه مش عايز تحافظ علي حب الشعب لك بعد موقفك الجميل لما حبناك حبناك كفرد من الشعب وليس المشير حبناك لانسانيتك وليس لقوانينك ولا لاوامرك ولا انك ريئس انتقالي حبناك لطيبت قلبك وخوفك علي الشعب
ليه غيرت مواقفك مع الثوره والمواطن اللي حبك ومش عايز تسمع للثوره وللمواطن الغلبان ليه بتحاول تظنش مطالب الثوره ليه مش عايز تقضي علي الفساد الاداري اللي بينهش في دم الناس ليه سايب بلطجية مبارك وفرضهم علي الشعب بالرغم ان في يدك تعمل حاجه ؟ خايف فلول النظام توقف عمل البلد ما هي واقفه واقفه ايه اللي احنا اخذناه الا الخسائر الماديه بالمليارات كل كام اسبوع رجع حب الشعب لك وللجيش يمكن تنال حب الله لك
مجده
اني عمري ما شفت سيادة سامي عنان في اي صوره من الصور المأخوذه مع المشير او الجيش وهو بيبتسم عندي احساس بانه مش مرتاح للذي يحدث للبلد وما يدور من حوله وحاسه ان الراجل ده شايل
هم كبير علي عاتقه لا يعلمه الا الله .. اللهم احينا حياه كريمه في بلدنا يا رب واكفنا شر من يتربص بنا
اللهم آمين يا رب العالمين وصلي الله علي سيدنا محمد وعلي اهله واصحابه اجمعين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو والصور المشير في جولة مفاجاة في وسط البلد
تعليقات ساخرة وغاضبة على جولة المشير باللبس المدنى بوسط البلد .. مدنيّة الدولة.. لا مدنية «البدلة»
بالفيديو والصور : المشير طنطاوى باللبس المدني "بدون حراسة" في جولة مفاجئة قبل قليل لمنطقة وسط البلد
لمكتب محاماة بوسط البلد