نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زوجتى خنقتنى

بسـم الله الرحمـــن الرحيـــم
سؤال فى بداية حديثى
هل من الممكن للانسان عندما يقرا علية احد الشيوخ وينطق ان يكون العقل الباطن او فكرة مسيطرة على عقلةهى يتحدث عنها؟
ببساطة اكثر.............. زوجتى كلما حضر احد الشيوخ لعلاجها حتى انا احيانا تتكلم بصوت غير صوتها و تقول عندما يسالها الشيخ من الذى اعمل السحر فتقول اخت زوجى التى هى متدينة اكثر منى وانا على ثقة منها اكثر من نفسى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحتى لا اكون ظالما سالت اختى و حلفت لى اننى لا اعرف سحرة ولا اعرف
طريقهم ...ولن اؤذى زوجتك لمجرد انى كنت اتنمى لك زوجة غيرها
ولست اثق فى اختى لانها اختى... بل لاننى اعرفها اكثر من اهلى وقالت لى انها مستعدة لمواجهة كل من يقول انها فعلت شئ لزوجتى
المهم ان زوجتى لا تعرف شئ سوى ان اختى تؤذيها
فهل من الممكن ان يكون الكرة سبب لان تتخيل زوجتى انها تؤذيها؟
مع العلم !!!!!!!!!ان زوجتى موسوسة جدا...ولست ابالغ
وهل من طريقة للتاكد من هذا الكلام ؟
ارجو الافادة لاستريح من هذا العذاب
وفقكم اللة لما فية الخير والصلاح

المقال "زوجتى خنقتنى" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا اعاني من نفس المشكلة
انا تعبت من السحر ومش عارفة مين غملي هيك بس اشك باخت زوجي بس بكذب نفسي مع اني كنت اشوفها تحط شي بالطعام عكل حال بخاف اضلمها بس انا ما بوكل غير من ايدها بس كل هل الشي مو مهم قدر الي صارلي انا وزجي علاقتنا خربت بسبب الاحلام الي اشوفها والامور الي اتخيلها انا صرت جبانة وعديمة ئشخصية وبنفس الوقت عصبية
انا تعبت ومفكرة اروح طبيب نفسي انا عم بخسر زوجي واهله ونفسي وكل صديقاتي بس انت اصبر عليها يمكن هي محتاجة صدر حنون يمكن محتاجة اتضمها لصدرك انا برتاح وبتحسن وضعي مجرد انه زوجي ضمني او لما بعاملني بحنية بس هو هلاء تغير وبطل يساعدني لذلك انا تعبت كتير ومش ادرة اتحمل انا تعبااااااااااااااانة تعبانة كتير ونفسي زوجي يحس فيا هو بفكرني بدلع او بتخوت لكن والله انا تعبانة وحتاجاه بس ما الي غير كلمة يا الله
انت بتقدر تعالج مرتك قلها انا ما بهمني غيرك وما تخليها تفكر بالموضوع وتملي وقتها بامور مهمة هيك بتتحسن
روفا الهندى
انا اعاني من نفس المشكلة
انا تعبت من السحر ومش عارفة مين غملي هيك بس اشك باخت زوجي بس بكذب نفسي مع اني كنت اشوفها تحط شي بالطعام عكل حال بخاف اضلمها بس انا ما بوكل غير من ايدها بس كل هل الشي مو مهم قدر الي صارلي انا وزجي علاقتنا خربت بسبب الاحلام الي اشوفها والامور الي اتخيلها انا صرت جبانة وعديمة ئشخصية وبنفس الوقت عصبية
انا تعبت ومفكرة اروح طبيب نفسي انا عم بخسر زوجي واهله ونفسي وكل صديقاتي بس انت اصبر عليها يمكن هي محتاجة صدر حنون يمكن محتاجة اتضمها لصدرك انا برتاح وبتحسن وضعي مجرد انه زوجي ضمني او لما بعاملني بحنية بس هو هلاء تغير وبطل يساعدني لذلك انا تعبت كتير ومش ادرة اتحمل انا تعبااااااااااااااانة تعبانة كتير ونفسي زوجي يحس فيا هو بفكرني بدلع او بتخوت لكن والله انا تعبانة وحتاجاه بس ما الي غير كلمة يا الله
انت بتقدر تعالج مرتك قلها انا ما بهمني غيرك وما تخليها تفكر بالموضوع وتملي وقتها بامور مهمة هيك بتتحسن
انا صغيره اوى على انى اتكلم بس عايزه اقول إن فى دكاتره نفسانين بيروح لهم اى حد عنده مشاكل فياريت تلاقوا حل للحياه ده ..
[COLOR="DarkOrchid"]اختكم الصغيره : رفيده .[/COLOR] ويارب يفرج همكم ده ويعمل لكم كل اللى بتتمنوه .
farouksharaf75
بسم الله الرحمن الرحيم
من واقع بعض التجارب والقراءات حو ل هذا الموضوع , اسمحوا لى ان اقول ان السحر موجود وأن الجن هو الذى يتكلم مع الشيخ ولكن.........
الجن لا يحبوننا نحن بنى آدم , ولكن طبيعة العلاقة بين هؤلاء الشيوخ وبين من يخدمهم من الجن هى علاقة الصدق المؤذى, بمعنى ان الجن يقول الحق إن كان الشخص ملبوسا بالجن ام لا , ولكن فى نفس الوقت يوقع الفتنة بين الشخص الملبوس وبين شخص آخر برئ , والحل فى هذه الحالة هى طلب فك السحر بصرف النظر عن الشخص الذى عمل هذا العمل.
أميرة الورد
اخى في الله الجن كذااااااااابين وبيحاولو يوقعو بين الاهل

زوجتك يمكن تعبانة فعلا والله اعلم لكن تاكد ان لو كان بها جنى اعوذ بالله فهم يكذبووون ولا يقولون الحقيقة

فلا تصدقوهم مهما حصل

لو وجدت الفيديو الذي يؤكد كلامى لان هناك شخص سال احد الشيوخ ورد عليه بان الجن كذابين ولا يقولون الصدق

اصبر فلك ولزوجتك الجنة باذن الله

ربنا يشفيها ياااااااارب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أحبك زوجتى
زوجتي الغالية
الى زوجتى