نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجاة : 6 ابريل تعلن مسؤليتها عن اغلاق صفحة " انا اسف ياريس "

اعلنت حركة شباب 6 ابريل مع التنسيق مع حملة المستشار هشام البسطويسى لرئاسة الجمهورية عن مسؤليتهما عن اغلاق صفحة انا اسف ياريس المتواجدة على موقع التواصل الاجتماعى الفيس بوك وتم اصدار بيان مشترك لهما يؤكد انهم قد قضوا على صفحة تحتوى على الالاف من فلول النظام السابق واعوانه بالتعاون مع شباب مصر الشرفاء مشيرا الى انه كان من الممكن اختراق الصفحة عن طريق العاكرز لكن تلك ليسة اخلاق شباب مصر الحر لذلك تم اغلاق الصفحة بالطريقة القانونية الصحيحة من ادارة الفيس بوك فقد تم الابلاغ عن وجود لغة كراهية ومهاجمة أفراد من خلال الصفحة لنسيج كبير من المجتمع المصرى مما يساعد على التشدد والتعصب ويؤدى الى العنف وافتعال المشكلات المتواصلة وذكر البيان انه كان من المتوقع اغلاقها اليوم او غدا على الاكثر ولكن اعتقادهم بان احد ادمن الصفحة ويسمى عاصم ابو الخير هو من قام بإغلاقها قبل ان تتخذ ادارة الفيس بوك قرر الغاءها نهائيا كما قام البيان بتوجيه جزيل الشكر الى صفحة هنقفل صفحة أنا اسف ياريس ومن الجدير بالذكر انه تم منذ يومان اختراق لصفحة دعم المستشار هشام بسطاويسى لرئاسة الجمهورية وتم وضع صور للرئيس المخلوع محمد حسنى مبارك ولكنه تم استراجعها على الفور بعد اختراقها لمدة ساعات فقط

المقال "مفاجاة : 6 ابريل تعلن مسؤليتها عن اغلاق صفحة " انا اسف ياريس "" نشر بواسطة: بتاريخ:
عربيتى
تمااااااااااااااااااااااااااااام يارب ديما كده وياريت الفلول بقى تتعدل ونبدأ نشتغل مع بعض لمصر جديده واحسن وافضل
krkrsmsm
والله انا مبرتحش لحركة 6 ابريل دى ربنا يستر
genshes
ضربة جامدة اوي بجد ربنا يحميكم يا شباب الثورة
الخطير جدا
جمعيه 6 ابريل دي بكرهها كره العمى
عبد الكريم من الاردن
دي دعاية لهم يا مغفلين وليست طريقة للهجوم
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا ينصركم علي الفلول واللة انا بحب هزة الحركة وبحس انها شباب جدعة
%u0632%u0627%u0626%u0631
يارب يخرب بيت حركة 6 ابريل اللهم امين
%u0632%u0627%u0626%u0631
ده دليل على نجاحنا
ولو قفلتولنا صفحه لينا مليووووووووووووووووووووووون غيرها
والعبره بالنهايه
قوقتا مش فى عددنا قوتنا اننا حرقنا دم مليون وشويه هاهاهاها
ahmed_psp33
اللهم انصر كل من اراد الخير لمصرنا الحبيبة
Dera
حركة ٦ ابريل احدي حركات المعارضه التي كانت تكافح ايام المخلوع في وقت كان ناس كثير قاعده تطبل وتزمر للمخلوع وللمحروس الصغير
ahmed_psp33
اللهم احمى مصر واهلها من الطامعين
tarek abdallah
للاسف الصفحة لم تغلق من طرف اى حركة او مجموعة.. ولكن أدمن الصفحة قرر توقفها لمدة 4 ايام خوفآ من ابلاغ الفيس بوك بمدى كمية الكراهية والالفاظ الغير لائقة وبالتالى أغلاقها رسميا...
SNV-LMD
ضربة جامدة اوي بجد ربنا يحميكم يا شباب الثورة
ام بوسى
واللهى اانا لابرتاح لسته ابريل ولا اسفين ياريس
Basyoz
فعلا سته ابريل أكبر افاقين ممكن نشوفهم موجودين دلوقتي ..
اسلوب حوار مفيش كانو زيهم زي النظام اللي فات حتي جواهم لو حد انضم ليهم يلاقي نظام شليله وناس ليها تكلم وناس لا
%u0633%u0645%u0627%u062D
على فكرة انا دخلت على الصفحة دى قبل كدة كذا مرة عشان اشوف بيكتبوا ايه لقيتهم ناس فى حالهم ومفيش اى كلام من المكتوب ده وموضوع قفل الصفحة شئ لا احد يفتخر به لانه دليل على الديكتاتورية وان حركة 6ابريل ضد الديمقراطية ... ومعنى كدة انهم لو حد فيهم حكم البلد يبقى حيفتحوا المعتقلات للى يخالفهم ويقول كلام غير كلامهم وده شئ مرفوض
%u0632%u0627%u0626%u0631
6 ابريل
زى اسفين ياريس اساليبهم مبتذلة هم الاتنين

انا لا ارتاح لهم الاتنين

منار
جدة مصرية
على فكرة انا دخلت على الصفحة دى قبل كدة كذا مرة عشان اشوف بيكتبوا ايه لقيتهم ناس فى حالهم ومفيش اى كلام من المكتوب ده وموضوع قفل الصفحة شئ لا احد يفتخر به لانه دليل على الديكتاتورية وان حركة 6ابريل ضد الديمقراطية ... ومعنى كدة انهم لو حد فيهم حكم البلد يبقى حيفتحوا المعتقلات للى يخالفهم ويقول كلام غير كلامهم وده شئ مرفوض
اهلا بك زائنا الفاضل

فعلا وكلامك منطقى جدا

شكرا جميل
tarek abdallah
صدقتو كلامى ...انا قولت ان أدمن الصفحة حجبها يومين عشان الريبوتات ليس أكتر.. وهى شغالة حاليا و6 ابريل كدابين والله يخربيت الاخبار الكاذبة..
ISLAMAZ
ايه يعنى البطولة انكوا تقفلوا الصفحة دى
بالعكس دى معناها انكم ضد الديموقراطية زى ما قال أحد الزائرين
يا أخوانا سيبوا اللى مع مبارك يتكلم واللى ضده يتكلم
بس المهم الكل (يشتغـــــــــــــل) بدل الفوضى و التنبلة اللى احنا فيها

وطالما انتوا شاطرين أوى كده و بتقدروا تقفلوا صفحات, اتشطروا واقفلوا الصفحات اللى بتسب رسولنا الكريم و صحابته (عليهم رضوان الله)
%u0645%u0631%u0645%u0631
دى مش الحريه الى بطلبو بيها كل واحد حر فى رائيو اومال فين الدمقرطيه ولا هو شعرات وبس شعب غريب فعلا
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبنا الله ونعم الوكيل
ربنا ينصركم على دفع الباطل
6 ابريل رجاله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صفحة "آسف ياريس" تشن هجوما شديد على حمدين صباحى..تعرف على الاسباب
كارثه مجدي الجلاد صاحب صفحة " أسف ياريس " [ صوتية ]
بعد غلق صفحة "أنا آسف ياريس" ظهور "أنا أسف يا ريس.. قفلنالك الصفحة"