نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مبروك للاخوان السيطرة علي العمل النقابي في مصر

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد اكتساح الاخوان لمقاعد نقابة المعلمين اليوم, اصبحت جماعة الاخوان المسلمين هي المسيطرة الاولي علي العمل النقابي في مصر, فقد اكتسحت ايضا من قبل في نقابة الصيادلة وتستعد بقوة لنقابة المهندسين بعد ازالة حكم الحرس القضائي عليها.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كانت جماعة الاخوان قد اكتسحت مقاعد النقابة في الانتخابات الحالية بحوالي 134 مقعدا من اصل 155 مقعدا, وقال مدير مركز متابعة انتخابات الاخوان ان الاخوان حصلوا علي مايقرب من 65% تقريبا من اجمالي عدد مقاعد النقابة, ومازالت النتيجة النهائية لم تعلن بالشكل الرسمي ولكن بشائر فوز الاخوان لاحت في الافق.

المقال "مبروك للاخوان السيطرة علي العمل النقابي في مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
tarek abdallah
نجاح الاخوان تم بالتزويــــــــر للاسف. ولكى الله يا مصر.
x_zero
جميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ل
karam fox
فعلا لكِ الله يا مصر

شكرا علي ردودكم ياشباب
زهير ابراهيم
فازو مش بالتزوير لكن تنظيمهم قوي ومنظم
وربنا يستر على مجلس الشعب
tarek abdallah
فازو مش بالتزوير لكن تنظيمهم قوي ومنظم
وربنا يستر على مجلس الشعب
اتفرج على التزوير فى الفيديو ومتفتيش.....
جدة مصرية
انها مصيبة وكارثة فعلا

انا شفت الراجل اللى معاه ورقة باسماء فى ايده وعمال يكتب بالورق الأخضر اللى بيتوضع بالصناديق

المفروض الانتخابات دى تتعاد من تانى ولكن حقول ايه غير ان مفيش فايدة ابدا

لا حول ولا قوة الا بالله

هو مفيش غيرنا اللى شاف التلاعب ده ؟؟؟؟؟؟

مفيش مسئولين شافوه ليقوموا باجراءتهم القانونية

شىء محزن للغاية وعاوزين مصر تتغير ومن قبل الناس ما هى اللى تتغير

شكرا كرم فوكس

وشكرا لك طارق أيضا على الفيديو
karam fox
انا حاسس اننا بنستبدل نظام مليان بالمساوئ بنظام تاني مليان بنفس المساوئ, مجرد تبادل للاشخاص والمسميات انما الافعال واحدة والبلد زي ماهي,

ربنا يستر علي البلد
زهير ابراهيم
اتفرج على التزوير فى الفيديو ومتفتيش.....
هو انت يا كلامك صح لايا كل الناس غلط
ماتكنشي قارئ الكف
وعالم الغيب
ولك مندوبين بكل المواقع
معظم النقابات بعهد مبارك وفي اي وقت ياخدوها الاخوان
انتي اللي هتفتي بحاجه انت ما تعرفهاش
tarek abdallah
هو انت يا كلامك صح لايا كل الناس غلط
ماتكنشي قارئ الكف
وعالم الغيب
ولك مندوبين بكل المواقع
معظم النقابات بعهد مبارك وفي اي وقت ياخدوها الاخوان
انتي اللي هتفتي بحاجه انت ما تعرفهاش
يا ابنى انت مبتشوفش ؟؟؟ ركز يا حبيبى فى الفيديو.... حاجة غريبة
REBEL
ولسة

ولسة

ولسة

عارفين لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عشان انتوا مش عارفين
زهير ابراهيم
هو الفديو ده بالالوان ولا ابيض واسود...؟
ss ass
أين التزوير و في أي ثانيه من الفيديو وبعدين التزوير ده عادة الحزب الواطي ومن يؤيدوه وبعدين
أذكر نفسي و أياكم بكلام الصادق الامين ( إن الرجل ليلقي بالكلمة من سخط الله لا يقي لها بال فيلقى بها في جهنم سبعون خريفا )
و أعم أخانا الكريم أننا محاسبون عن كل كلمة نقولها فتحرى أمانة الكلمة

قال تعالى ( وما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )
karam fox
انا عاوز اقول ان الاخوان مسيطرين علي العمل النقابي حتي اثناء النظام القديم, الموضوع مش موضوع تزوير ولا غيره لكن فعلا زي ما قال زهير ابراهيم: الاخوان جهة منظمة جدا في الوقت اللي كل الجهات دلوقتي تايهة فيه, والدليل علي كده ان بعد الثورة مباشرة لما اعادوا انتخابات اتحاد الطلاب عندنا في الكلية وفي معظم الكليات الاخوان اكتسحوها لانهم منمين نفسهم اما باقي الطلاب كانوا ماعندهومش خبرة.

واللي انا متوقعه برده هو فوز الاخوان بنسبة كبيرة جدا في الانتخابات البرلمانية القادمة لان الوسط السياسي مافيهوش ولا جهة واحدة قوية تقدر تقف ادامهم لحد دلوقتي غير فلول الوطني
tarek abdallah
انا حاسس اننا بنستبدل نظام مليان بالمساوئ بنظام تاني مليان بنفس المساوئ, مجرد تبادل للاشخاص والمسميات انما الافعال واحدة والبلد زي ماهي,

ربنا يستر علي البلد
حاول تثبت على رأى ...متقولش حاجة وترجع تناقض نفسك.... واظن واضح السيدة بالفيديو وهى تقوم بكتابة اكثر من استمارة ترشيح وكذلك الرجل فى الفيديو... وهذا الفيديو للتوضيح وعدم موافقتى على اتباع هذة الطريقة،،،مع العلم بأنى سأكون مؤيد للاخوان فى حالة خيرت بين الدولة الاسلامية والدولة العلمانية....
karam fox
هو فين التناقض يا طارق؟؟

انا بقول اننا غيرنا النظام السابق بالاسم بس لكن التزوير والشخصية المصرية مازالت هي هي بنفس عيوبها, فين التناقض في ده ؟؟
mero show
يا ريت تشيل المشاركة دى http://100fm6.com/vb/showpost.php?p=1200255&postcount=2
يا tarek abdallah وبلاش حاجه زى كدا عشان الفتنه .. ومتجبش حاجه زى دى غير لما تكون انت اللى مصورها .. وعشان تبقى عارف الاخوان افضل ناس واجدر ناس فى كل مكان وكل وظيفه وهما اللى هينظفوا البلد .. وسورى لو رخمت بقى فى كلامى
tarek abdallah
لا تعليق...... تتكلم وتوصف..وده فيديو شبكة enn .يعنى مش كلامى انا. الثورة علمتنا ان نوضح الحقائق ونرصد السلبيات والايجابيات.. مش نقعد نكدب عينينا وندارى عشان أنتمائتنا الحزبية او السياسية....، الاخوان فصيل قوى أيوا قوى ومنظم ولكن فيه سلبيات وتزوير وايجابيات زى اى فصيل فى مصر والعالم.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كليب مسلسل مسيو مبروك مبروك للفنان محمد هنيدى "مسخره جدا"
عبد الله السعيد رسميا فى النادى الأهلى , مبروك مبروك مبروك مبروك عليكم و علينا
مبروك على الزملكاوية المعلم شحاتة و مبروك على مصر رحيل توأم الفتن