نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجوكم عايزه حل لمشكلتى بسررررررررعه

السلام عليكم .... من غير ما اطول عليكم انا عندى مشكلة مخليانى مش عارفة اتعامل مع الناس وبالذات مع خطيبى وبقالى سنة كاملة معاه فى مشاكل ... الموضوع انى لما بعمل حاجة غلط مش بشوف نفسى غلطانة او ببقى مش عايزه اطلع انا اللى غلطانة واغلطه هو وخلاص واقعد اتكلم كتييير ولف وادور فى الكلام بس واللة العظيم انا من جوايا لما بعمل كده ببقى شايفة فعلا ان انا اللى عندى حق فى كل حاجه وبعد كلام كتييييير فى المشكلة لما بهدى هو بيعد يتكلم معايا واحده واحده بفهم ولما بهدى بشوف فعلا ان هوه عنده حق وللامانة هو من الاول بيكون بيكلمنى بالراحه لكن لما بفضل انا كده كتير هو اكيد بيتخنق زياده ويوصل الموضوع للزعيق ..... المهم ان هو خلاص مابقاش قادر يعيش مع حاجه زى كده وانا بجد عايزه الحل انا عرفت المشكلة كويس بس انا عارفة لو حصلت مشكلة انا حفضل اعمل كده ياريت حد يرد عليا ويقولى حل فهلا يتنفذ مش بالكلام بس

المقال "ارجوكم عايزه حل لمشكلتى بسررررررررعه" نشر بواسطة: بتاريخ:
منير الخطير
ما تكليش سمك ولا بيض

.................................................. .
روفا الهندى
السلام عليكم .... من غير ما اطول عليكم انا عندى مشكلة مخليانى مش عارفة اتعامل مع الناس وبالذات مع خطيبى وبقالى سنة كاملة معاه فى مشاكل ... الموضوع انى لما بعمل حاجة غلط مش بشوف نفسى غلطانة او ببقى مش عايزه اطلع انا اللى غلطانة واغلطه هو وخلاص واقعد اتكلم كتييير ولف وادور فى الكلام بس واللة العظيم انا من جوايا لما بعمل كده ببقى شايفة فعلا ان انا اللى عندى حق فى كل حاجه وبعد كلام كتييييير فى المشكلة لما بهدى هو بيعد يتكلم معايا واحده واحده بفهم ولما بهدى بشوف فعلا ان هوه عنده حق وللامانة هو من الاول بيكون بيكلمنى بالراحه لكن لما بفضل انا كده كتير هو اكيد بيتخنق زياده ويوصل الموضوع للزعيق ..... المهم ان هو خلاص مابقاش قادر يعيش مع حاجه زى كده وانا بجد عايزه الحل انا عرفت المشكلة كويس بس انا عارفة لو حصلت مشكلة انا حفضل اعمل كده ياريت حد يرد عليا ويقولى حل فهلا يتنفذ مش بالكلام بس
ياحبيبتي إنتى تقدرى تغيرى من نفسك .. اهم نق إنطهك تحبى بجد خطيبك فبكده هتحاولى ترضيه بأى طريقه ولو ده بيحصل ليكى مع كتير يبقى غيرى من نفسك حاولى الاول تشوفى نفسك من جوا نفسك يعنى تشوفي من جواكى إنك غلطانه وحبه بحبه تظهرى لده غلطك و لده وتتعترفى بيه .. تقولى انا غلطانه يبقى خلاص هحاول اصلح غلطى وخلاص بس كده وبكده تكونى فضيتي المشاكل وريحتى نفسك اخر راحه.
وعلى العموم : ربنا يغير منك للى إنتى تتمنيه وتتغيري مع حبيبك وعقبال ماتتجوزيه.
أختك فى الله رفيده .

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الرجاء .. عايز حل لمشكلتي !!