نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لاسف 18% من زائرى صفحة نتنياهو على اليوتيوب مصريين

كشفت جريدة الوفد عن تقرير اعده مكتب رئيس الوزراء الإسرائيلى عدد عدد زيارات صفحة رئيس الوزراء الاسرائيلى على الموقع الشهير يوتيوب و قال التقرير ان عدد الزائرين الاكبر من الولايات المتحدة الامريكية بينما مصر فى المرتبة الثانية بنسبة 18 % من اجمالى الزائرين و الغريب فى الامر ان نسبة الزائرين من اسرائيل لا تتعدى 6% من اجمالى الزائرين و قد ارجع عدد كبير من الخبراء ان زيادة عدد الزائرين فى مصر بسبب قيام رئيس الوزراء الاسرائيلى بنشر فيديو له ويهنئ فيه الامة العريبة بشه رمضان الكريم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "لاسف 18% من زائرى صفحة نتنياهو على اليوتيوب مصريين" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
و قد ارجع عدد كبير من الخبراء ان زيادة عدد الزائرين فى مصر بسبب قيام رئيس الوزراء الاسرائيلى بنشر فيديو له ويهنئ فيه الامة العريبة بشهر رمضان الكريم

هذا ليس مبرر لزيارة صفحة نتنياهو

شكرا مشرفنا العام مستر هشام
منير الخطير
يا جدعان فضول مش اكتر انا ذات نفسى دلوقتى لما سمعت ان النتن عندة صفحة على اليوتيوب
انا دلوقتى بجد عايز ادخل واشوفها حب استطلاع مش اكتر فضول يعنى لكن مش حب فى النتن
أميرة الورد
يهنى برمضان ؟؟؟؟؟؟؟

غريبة ناوية على ايه بيض؟ قصدي يا نتانياهو

مشكور على الموضوع يا مستر
عبد الكريم من الاردن
انا كنت حعلق على الموضوع :
طب وماله ولو من باب اعرف عدوك
لكن التبرير بتهنئة نتنياهو هو الغريب في الخبر يعني مفضلش حد عاوز يعايد علينا الا هوه
طب كتر خيره والله
%u0632%u0627%u0626%u0631
اظن اننا مصريين وعارفين اد اية الفضول ده بيجرى ف دمنا غير كده انا من ساعه ما شفت الخبر عاوز اشوف صفتحه ديه
اكيد 99% من الى داخلها فضول ويرمى شتيمه ويطلع
عبد الله حجازى
طبعاً وكما عودنا العالم بوجودنا المستمر فى اى حاجة فى الدنيا احنا الاوائل فى زيارة صفحة نتنياهو

بس ياريت اللى عارف لينك الصفحة ينشروه عشان هنعمل مليونية الكترونية وكلنا نعمل للصفحة بلوك ونقفلها هههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
للبيع حسابين علي أدسنس مصريين أعمارهم 3 سنوات-5سنوات مصريين
للبيع صفحة إخبارية وقناة خاصة بها على اليوتيوب ومدونة فيديو
شاهد بالفيديو : كمال للمستشار مرتضي منصور نحن لا نهين جيش مصر و إسأل صفية !! من صفية !!
بالصور.... المصريين من اكبر زوار صفحة نتنياهو علي اليوتيوب
قال: وأهيج مصريين على مصريين !!: لفضيلة الشيخ أبي عبد الله محمد سعيد رسلان