نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو تقدر تمسك نفسك من الضحك خش واقرا نكت جاااااااامده جدي

نكت قليله الادب حتموتك من الضحك

مــحــشــش بــيــعــاكــس واحــدة اســمــهــا زهــرة قــالــهــا اســمــــكــ ايــه؟

قــالــتــلــه اســمــى يــبــدأ بــحــرف الــزيــن وبــيــبــقــى مــوجــود فــ الــحــدايــق

قــالــهــا مــعــقــول

اســمــكــ زحــلــيــقــة؟

سعودي ولبناني مضيّعين زوجاتهم، سأل السعودي اللبناني: 'إيش لابسة زوجتك؟' قال اللبناني: 'تنورة خفيفة ضيقة وقصيرة مبيّنة نصّ فخذها وقميص أبيض كتف قاشط وشفّاف و مبين صدرا...إنت شو لابسة مرتك؟'

قال: خليهاالله لا يردّها! تعال ندوّر على مراتك

واحد مسطول متجوز جديد جه فى ليلة الدخلة ومقضيها بوس مراته بتسأله .. مش عاوز حاجة من تحت ؟
قالها يا ريت علبة سجاير وانتى جاية

صعيدى أخذ شهادة دكتوراه فقال لزوجته والله ماخبرشى ليه
الناس بيضحكوا على الصعايدة أدينى جبت الدكتوراه. فقالت
له زوجته: دق على الخشب عشان العين. فدق على
الخشب. فقالت الزوجه مين على الباب؟ فقال الزوج: خليكي
انا حاشوف مين

اتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول :
مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها
فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى
بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يارجاله هى
سوده وفيها سوسته

واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

· سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا !!

واحد بلدياتنا دخل الجيش بيسأل زميله إنت من دشنا...فقاله: لأ رد بلدياتنا: يبجى إنت من ديش العدو... و راح طاخه عيارين

يارب تعجبكم ومبطلوش ضحك

%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههه تموت ضحك ولا اللي كله يبوس زوجته تبي شئ من تحت اي سيجاير وانتي جايه خخخخخخخخخخخهعهعهعهعهع هههههههههههه هاهاهاهاهاهااههاهاهاهاههاهاها
%u0647%u0627%u064A
نكت هبله مرررررررره روح وديها لامك تقراها
%u0645%u062D%u0645%u062F
نكت حلوه بس متتنشرش على الفيس انا كنت عايز نكت انشرها على الفيس
محمود س
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
واحد مسطول متجوز جديد جه فى ليلة الدخلة ومقضيها بوس مراته بتسأله .. مش عاوز حاجة من تحت ؟
قالها يا ريت علبة سجاير وانتى جاية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا مسطول افهم تحت يعني بتاعت البولة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه العبط ده و الة الادب دى بزمتك متكسفتش و انت بتكتب الكلام ده
%u0644%u064A%u0644%u0649
مش كلها حلوة بس فى الى دحكنى جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههااااااااااااااااااااااااااااااي بيخين جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
النكت ماتضحك ...
%u0632%u0627%u0626%u0631
سواىل واعر بكل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اعتقد الاجابة هي بين 6و7

مواضيع مشابهة:
اجمل صور كوميدية مضحكة جدااا على تأجيل الدراسة...اتحداك لو قدرت تمسك نفسك من الضحك!!
بالفيديو .. خناقة بين العشيقة والعروسة على طريقة الأفلام العربية .. مش هتقدر تمسك نفسك من الضحك
‘نكت مصرية جـامـده جـدا أتحداك أن تمسك نفسك من الضحك هههه
5 نكت ولا اجمل مش هتقدر تمسك نفسك من الضحك

فيس بوك  تويتر  يوتيوب