نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو عمرو مصطفى يكشف حقيقة الثورة فى مصر و يهاجم اسماء محفوظ

تعرض الملحن عمرو مصطغفى فى الفتره الاخيره لنقد شديد بسبب ماقاله عن مبارك و عن الشركات الاجنبية مثل بيبسى و فودافون و قال عمرو مصطفى فى رسالته ان كل همه الان هى بلده و اشار الى ما قام به من الدفاع عن مبارك هو امر دينئ فى اشارة الى ان الانقلاب على الحاكم و اسنتكر كيف يدافع الشعب المصرى عن اسماء محفوظ بعدما قالت ان امريكا هى التى انقذتها من السجن و اعلن اخيرا عن برنامج توك شو ضخم يكشف حقيقة الثورة يكشف حقيقة ال" الفتنه شو " فى اشارة الى ان ما حدث فى مصر ليس الا فتنه ستدمر مصر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو عمرو مصطفى يكشف حقيقة الثورة فى مصر و يهاجم اسماء محفوظ" نشر بواسطة: بتاريخ:
groby
الذين يرغبوا فى التحول و لكن منكشفون

اولا : انت يا عمرو لا تعليق عليك علشان انت انسان تافه و ملكش قيمة و انا مش عارف ايه الى دخلنى الخبر الى يحرق الدم ده بس انت مين علشان نسمع رأيك انت واحد بتشكك فى الشهداء و بتبرئ امن الدولة و القناصة و بدافع عن مبارك بمبدء دينى انت بتحرف فيه و غلط يعنى كمان لما تتكلم فى الدين بيبان انك جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه ل بدينك
انت عايز تتحول و تبقى من المتحولون الى شفناهم من الشخصيات العامة و الفانين اتحولوا بعد الثورة و لكنك مكشوف و طرقتك مفضوحة داعين الله ان يزيدك جهل و غباء .

ثانيا : مين يا بابا الى قالك اننا بندافع عن اسماء محفوظ لا لا يابابا 6 ابريل واخده فلوس و تمويل اجنبى و الشعب كاشف و عارف شعب مصر مش عبيط .

فى الاخر انت انسان زبالـــــــــــــــــــــــــــــــــة............ ..........
زهير ابراهيم
ليك حق يا اخي
فعلا اتفرجت شويه وتحرق دمي
من الزبالة ده
فعلا بكل ما تعنيه الكلمة زباله
ايتن
انسان مستفز اووووووووووي ويمكن كمان مش انسان
قذافي مصر
عامل نفسة الوحيد ف البلد اللي فاهم وهو حمار وصوتة بشع
ربنا يرحمنا من اللي زيك
ثاانكس
عبد الرحمن 2011

اجري العب بعيد بلا خروج على حاكم بلا كلام فارغ
ما شاء الله دين وسياسه وعسكريه كمان مين التافه ده اللي الناس بتسمع له ومفكر نفسه حاجه بجد ؟؟؟؟؟
استغفر الله العظيم

بديعه أحمد على
كلامك صح يا جروبى
الراجل ده مش نافع خلاص
ربنا يرحمك يا عمر و يرحمنا من غباوتك
و تحيا مصر
Aymanaboahmed
والله يا اخونا انا قلت الكلام ده قبل كده فى المكان ...عن الشخصية التافهة دى ومع ذلك مسحوه ومنعوه من النشر ...وانا من مكانى هذا باقول ...يا حلـــــــــــــــــــــــــــو بانت لبتك....انتا اكتر حاجة ممكن تتكلم فيها عن عالم سمسم ...والعلوم الى ممكن تفيدنا فيها هى علوم الحنجورية ..والانكشاحيةبالتقلية .......ابعد عننا بقى يا اخى انتا ايه لازق بلازقة بغرا ...قرفتنا بتحليلاتك السمجة البايخة ...التى لا يقبلها عقل ولا منطق ...لا وعاملى فيها مفسر ومحلل للواقع ....ابعد عننا الله يح.......... يكرمك
مفسر
صباح الخير
انا لم اطلع على الفيديو هذا ولكن حبيت اعطي تعليق على الردود ولو ان ردي هذا سيكون ليس له قابليه عند بعض الموهومين ولكنه ربما قد يستفاد منه فيما بعد وذلك لمن يعي حقيقة الامور
ان مايحدث في مصر ليس وليد الصدفه وانما هو ناتج عن مخطط مسبق ولقد استغل مساره عدوكم ليتم على اثره احتلال سيناء بالكامل وسيتم ذلك بعد احتلال بوابة البحر الاحمر في اليمن التي تدعى باب المندب,وارجو من الاخوه عدم الاساءة لأي انسان يعطي رأيه حتى ولو كان مجنون فأن الحكمه قد تصدر من افواه المجانين...ولكم تحيتي.

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو.... ياسر برهامى يكشف ولاول مرة مع عمرو الليثى فى بوضوح اسرار وقتل البلتاجى ابنته اسماء
بالفيديو عمرو مصطفي : بيبسي هي من حرضت علي قيام الثورة المصرية و اختارت يوم 25 يناير في اعلاناتها