نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو حمزاوى و بسمة يتعرضان لسطو مسلح و أختطاف بسمة لمده ساعة فى أكتوبر

يبدو أن البلطجة لا تزال موجوده بل و يتم تطويرها كل فتره و زيادة التسليح مع البلطجيه من خلال الصواعق الكهربائيه و غيرها , مش عارفين نهاية البلطجة دى أية و أزاى أماكن فيها حركة سير و متكونش متأمنه كويس , و فين سيارات الدوريات تعمل تمشيط للأماكن الحيوية و أماكن سير السيارات و السفر ! أنا أعرف أن أى دولة فى العالم فيها سيارات دوريات لتأمين كل شبر على أرضها و بما أن مصر فى الحاله دى المفروض يكون فيه سيارات مزوده بكاميرات و ميكروفونات عشان برضه مفيش ظابط أو أمين شرطة يقوم بدور البلطجيه بنفسه و فى نفس الوقت للأشخاص المحترمة من الظباط و أمناء الشرطة عشان مفيش متهم يشكك فى القضية لأنه كدة كدة هيكون متصور , و لكن لما يكون معروف أن الكل متراقب أكيد هيكون غصب عن الجميع أنهم يشتغلوا صح , مكان الحادث فى هايبر وان فى منطقة السادس من أكتوبر و مجموعة من البلطجية قاموا بالسطو المسلح على حمزاوي وبسمة أثناء استقلالهما سيارة الأخيرة؛ وتوجههما للسحور بمنطقة الشيخ زايد، ومعهما أفراد من أعضاء حزب مصر الحرية، حيث فوجئوا بمهاجمتهم بأسلحة آلية وصواعق كهرباء، وسرقة جميع متعلقاتهم , من الغريب فى الأمر أنه تم أختطاف بسمة لمده ساعة ثم تركوها فى طريق الشيخ زايد دون أصابتها بأى مكروه , و أكد عمرو حمزاوى بعدم أصابتة بأى أضرار كما أنه قام بتقديم بلاغ للجهات المختصة و قالت المباحث أنها تكثف جهودها للبحث عن الجناه و معرفه هويتهم وأمر أحمد ابو المجد وكيل نيابة أكتوبر باستدعاء بسمة وعمرو حمزاوي للاستماع لأقوالهما , و أكيد مستمرين معاكم فى أى تطورات و أخبار جديدة لننقلهم لكم

المقال "عمرو حمزاوى و بسمة يتعرضان لسطو مسلح و أختطاف بسمة لمده ساعة فى أكتوبر" نشر بواسطة: بتاريخ:
الشاطر حسن
هما كانوا رايحين يتسحروا في الحزب ( آل يعني مفيش سحور إلا في الحزب ) وكانوا ماشيين على الطريق الصحراوي حوالي الساعة 2 صباحاً تقريبا السحور من 3 صباحاً الشباب شافهم اعترضهم وقالوا صيدة بس دي الحكاية أنا مش عارف حزب اية اللي هيتسحروا فيه دة حزب وداد
%u0632%u0627%u0626%u0631
اللى ناقل الخبر المفروض يعنى يتميز بالحياد فين الحياد دة
Mano Crazy
هما كانوا رايحين يتسحروا في الحزب ( آل يعني مفيش سحور إلا في الحزب ) وكانوا ماشيين على الطريق الصحراوي حوالي الساعة 2 صباحاً تقريبا السحور من 3 صباحاً الشباب شافهم اعترضهم وقالوا صيدة بس دي الحكاية أنا مش عارف حزب اية اللي هيتسحروا فيه دة حزب وداد
أنا أعرف أن حد ممكن يتعزم لى فطار مش سحور
دا حتى فيه مثل بيقولك أدى غداك لحبيبك و أدى عشاك لعدوك
لكن لو فيه ناس بتتعزم على شحور ية المشكلة مش أحسن مايتحسروا فى حفلة ولا فى كباريه !
و كأنها عزومه يعنى أنت فى رمضان مش بتتعزم يعنى ؟
و ربنا يستر و ميكونش حصلت حاجات أكتر من كدة معاهم او مع غيرهم
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مش بحب عمرو حمزاوى ولا تهمنى اخباره اساسا
Mano Crazy
انا مش بحب عمرو حمزاوى ولا تهمنى اخباره اساسا
ميرسى على الكومنت جدا و دا رأيى شخصى ولازم أحترمة
بالنسبه لأن محدش بيهمك عشان أنت متتعبش بس ممكن متدخلش الموضوع من أصلة و متقراش الموضوع إلا بقى لو كانت شماته
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يه ديك يا حمزاوي وتبطل حرب في الشريعه
وباذن الله مصر اسلاميه
Mano Crazy
ربنا يه ديك يا حمزاوي وتبطل حرب في الشريعه
وباذن الله مصر اسلاميه
إسلامية أو علمانيه مش دة أساس الموضوع إلى معمول عشانه
يا ريت تكون الردود فى مضمون الموضوع نفسه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اسلاميه غصب عنك يا حمزاوى انت والرعاع اللى معاك
Mano Crazy
اسلاميه غصب عنك يا حمزاوى انت والرعاع اللى معاك
طيب أية علاقتة بالخبر !!!؟
و هل كلمة الرعاع و التهجم على أى شخص دة بيعطى صورة كويسة للإسلام و الأحكام الإسلامية ؟
عايزة أقولك حاجة فى صميم التهجم على الأشخاص لأن فيه ناس كتيرة وصلت للإلحاد بسبب التعصب
بص كدة على اليوتيوب و الفيس بوك فى الردود و شوف فيه كام واحد بقى ملحد بسبب التهجم و الترهيب من الإسلام و أنت ممكن تغير طريقتك فى الحوار , و لو مغيرتش طريقتك فى الحوار أتحمل ذنبهم , و لو أستمريت و مغيرتش طريقتك فى الحوار يبقى أنت متعمد لإلحاد هؤلاء الأشخاص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو و الصور : عمرو حمزاوى و بسمة يتعرضان لحادث سطو مسلح فى الشيخ زايد
صور فرح عمرو حمزاوي و بسمة خلال عقد قران و زواج سعيد باذن الله و صور حمزاوي و بسمة اخري حديثة
صور زواج و عقد قران عمرو حمزاوى و بسمة
اسرار جديدة فى حادث سرقة عمرو حمزاوى وخطف الفنانة بسمة ليلاًبـ6 أكتوبر
قصة حب عمرو حمزاوى و بسمة امام الملايين