نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حركة 6 ابريل ترفع دعوي قضائية علي توفيق عكاشة وتطالب بوقف بث برنامجة علي قناة الفراعين

رفع شباب من مؤسسي حركة 6 ابريل دعوي قضائية ضد الاستاذ توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين وصاحب برنامج مصر اليوم الذي يذاع علي نفس القناة وذلك لانة استغل برنامجة للاستهزاء والسخرية منهم واتهامهم بالخيانةكما انهمهم ايضا انهم عملاء لدول اجنبية كامريكا واسرائيل وانهم من الماسونية الصهيونية كما يؤكد شباب الحزب انة فبرك العديد من الفيديوهات لتسوئ سمعتهم واعتمد علي الاخبار الكاذبة دون التحقق من صحتها او ان يرجع اليهم للتاكد من صحة هذة الاتهامات المنسوبة اليهم وطالبوا في هذة الدعوي بوقف ازاعة وبث برنامج مصر اليوم الذي يذيعة توفيق عكاشة المرشح المحتمل للرئاسة علي قناة الفراعين

المقال "حركة 6 ابريل ترفع دعوي قضائية علي توفيق عكاشة وتطالب بوقف بث برنامجة علي قناة الفراعين" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
وبعدين يا باراديس مان ؟؟؟

عبد الرحمن حا يزعل جدا على توفيق عكاشة

ولأنه كان موافق على رئاسته لمصر

هههههههههههههههههههههههههههه

احسن وياريت أساسا قناة توفيق عكاشة تتلغى وهو كمان يتلغى

شكرا باراديس مان
بديعه أحمد على
و الله الراجل ده كان مسلينى باتفرج عليه كانى باتفرج على بوجى و تمتم بس للاسف التردد مش عايز يجى بقاله مده و اتحرمت من قناه الفراعين و من فلاح كفر الهنادوه كنت باستهلك لب و فيشار كتير و انا باتفرج عليه الشاب من دول مسهره طول الليل قدامه لغايه ما يعدمه العافيه و رجله تنمل و الولد شعره واقف من قله النوم و من خوفه على مصر من 6 ابريل اللى حرروا مصر من زعيم فاسد و رفعوا راسنا و العالم كله احتذى بيهم و اخدهم قدوه
نفسى اعرف الكورس اللى خدوه فى صيربيا ده لسه شغال؟ اصلى عايزه اروح اخد واحد فى كيفيه تكمله الثوره للاخر
انا باعرف الشاب من دول من امه و شفت ام وائل غنيم ست شبهنا طيبه نقيه محجبه مليانه زينا كلنا و حنينه و هو حنين عليها بار باهله لو كان ماسونى ما كانتش دى تبقى امه انا ام و فاهمه اللى باقوله
و صك برائه وائل غنيم مش دموعه الصادقه اللى شفناها كلنا فى التلفزيون و لا كامه اللى طالع من القلب لكن والدته تلك السيده المصريه العظيمه اللى مش حيطلع من تحت ايدها حد كافر
و فى سلسله فيديوهات عن الماسونيه على اليو تبوب اسمها The Arrivals وصلوا لحاجه و ثلاثين او اربعين حلقه و شفتهم لما زهقت منهم و من ضمن الحلقات حسنى مبارك و الزعماء العرب اللى عينوهم الماسونيون زعماء للدول العربيه علشان حفظ مصالحهم فى المنطقه
لا فيها سته ابريل و لا فيها وائل غنيم
يا عم توفيق لن يحكمنا مزيع قناه فاشله ما عندوش حتى يقبض موظفيه
و ربنا حافظ مصر منك و من امثالك و حيفضل حافظ المحروسه ليوم الدين
انصحك تقفلها لان مبدأ خالف تعرف مش حيوصلك للرئاسه
ربنا يحمى مصر و شعبها العظيم
تحيا مصر
زهير ابراهيم
وبعدين يا باراديس مان ؟؟؟

عبد الرحمن حا يزعل جدا على توفيق عكاشة

ولأنه كان موافق على رئاسته لمصر

هههههههههههههههههههههههههههه

احسن وياريت أساسا قناة توفيق عكاشة تتلغى وهو كمان يتلغى