نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين التمثيل والاخراج

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محاسبة ولا اخراج

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

[SIZE="6"][SIZE="7"][SIZE="6"] انا لسه مخلصه ثانوية عامة وجاتلى كلية تجارة عين شمس بس انا بحب الاخراج اوي ونفسي ابقى مخرجه محترمة ومشهورة واقدم اعمال مفيده ايه اللي ممكن ادخله معهد ايه يعني عشان ابقى مخرجه كويسه واشتغل مقعدش ف البيت ؟؟ انا الحمد لله طموحه جدا وبحب اوي انى اعمل ما احب بس لما سالت ناس قالولى ان تجارة مستقبلها احسن ومضمون وراتبها كويس يما بعد وخوفونى كتير من معاهد التمثيل والاخراج ؟ يارتى تنصحونى بايه وترشحولى ايه الافضل ؟؟ كمستوى ؟؟ و كدا يعني ؟؟

المقال "محاسبة ولا اخراج" نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoud talaat
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

[size="6"][size="7"][size="6"] انا لسه مخلصه ثانوية عامة وجاتلى كلية تجارة عين شمس بس انا بحب الاخراج اوي ونفسي ابقى مخرجه محترمة ومشهورة واقدم اعمال مفيده ايه اللي ممكن ادخله معهد ايه يعني عشان ابقى مخرجه كويسه واشتغل مقعدش ف البيت ؟؟ انا الحمد لله طموحه جدا وبحب اوي انى اعمل ما احب بس لما سالت ناس قالولى ان تجارة مستقبلها احسن ومضمون وراتبها كويس يما بعد وخوفونى كتير من معاهد التمثيل والاخراج ؟ يارتى تنصحونى بايه وترشحولى ايه الافضل ؟؟ كمستوى ؟؟ و كدا يعني ؟؟
اولا احب اقولك انا زيك بظبط اهلي مرشحلنى كلية علوم سياسية وهندسة بترول طبعا الكليتين دول الي يرفضهم ويختر معهد سينما يبقي اكيد ياما مجنون رسمى ياما مش عايش في البلد
انا عملت كدة بالظبط اخترت معهد سينما قسم اخراج ومش عارف اوصفلك ازااااااااااى المتعة والاستمتاع الي انا فية طبعا انا بتمرن مع اكرم فريد بشتغل مساعد مخرج تحت التمرين وكمان باخد فلوس كويسة لانى بساعد في الاخراج
فانا مش هطول عليكى اختارى وادخلي الي انت بتحبية واوعى تتاثري بالناس الي تقولك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
برنامج محاسبة ومخازن مجانى