نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رسميا : نتيجة تنسيق الثانوية العامة 2012 + الحد الادنى للقبول بالكليات للعام الجامعي 2012 - 2013

اقتصاد وعلوم سياسية الاسكندرية مجموعها كام

المقال "رسميا : نتيجة تنسيق الثانوية العامة 2012 + الحد الادنى للقبول بالكليات للعام الجامعي 2012 - 2013" نشر بواسطة: بتاريخ:
زائرالازهرى
اريد معرفة قبولى بكليات الازهر رقم التسجيل 220238
البرناس
يولد الوسخة انا كل الكليات تابلنى ومش هدخل حاجة
انا ممممممممم
ارجوكم انا مش عارفة المجموع الكلى من كم اللى يقول من 405 او 410 و ادى الحد الادنى 441 بليييييييييييييييز من كم انا و الله تعبت جايبا 92.7 يعنى اطول حاسبات و معلومات و لا ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hebaalbehery
انا رايحه 3ثانوي جايبه90% نفسي ادخل كليه بمجموعي انشاء الله عالي انا ادبي انشاء الله3ثانوي احسن واعلي مجموع اتمني لكم حياه سعيده مع تحقيق احلمكم الجميله
العفريت220
انا جايب 50في الميه في تانيه علشان كنت مابزاكرش ولكن باءزن الله انا هاجيب في تالته حوالي حاجه وتسعين في الميه علشان هزاكرا بجد دعوالي بالله عليكم والله يوافقم ويوفقني اللهم امين يارب اتمني للجميع ان يدخل الكليه الي عايزه انا نفسي ادخل المعهد العالي لاداره العامه والحاسب الاليببورسعيد يارب
roka22
انا جبت فى تانية 84 % وانا دلوقتى علمى رياضة وخايفة اكمل مدخلش حاجة وخايفة احول دلوقتى ادبى بعد اما فاتت نص السنة وبجد مش عارفة اعمل اية ومش عارفة اذاكر خالص علشان بفكر احول ولا وبامانة انا مش عايزة احول اصلا بس انا بجد السنادى خايفة اوى
منة اللة وسام
انا خاصة 3اعدادي ومجموعي63% وعوزا ادخل ثانوي ومش عرفي اعمل اية حديرد عليا ودة رقمي 01208353726
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره بقى يا جماعه كل حاجه فى مصر بايظه اشمعنا بقى عايزبن التعليم هو اللى يتصلح و اللى ذاكر يجيب مجموع و اللى ميذكرش ميدخلش حاجه فى مصر كل حاجه و العكس يعنى لو مكتش ذاكرت كنت هجيب و لو ذاكرت .......... زى دلوقتى كدا
محمود المحلاوى
يا جماعه والله كلكم هتدخلو كليات . بس ممكن تتعبو شويه . وبعدين قدر الله وماشاء فعل
نهال حجازى
التنسيق ياجماعة اناتعبت ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
هاجر صابر
فين كليات ادبى انا جايبة 75وعايزة اعرف هعمل اية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ظهور نتيجة تنسيق المرحلة الاولى الحد الادنى للقبول بالكليات والمعاهد من تنسيق الثانوية العامة 2013
الان : ظهور نتيجة تنسيق المرحلة الثانية من تنسيق الثانوية العامة 2013 + الحد الادنى للقبول بالكليات
الحد الادني للقبول بالكليات علمي من المرحلة الاولي من تنسيق الثانوية العامة 2014
رسميا : ظهور نتيجة تنسيق المرحلة الثانية من تنسيق الثانوية العامة 2012+ الحد الادنى للقبول بالكليات
رسميا نتيجة تنسيق الثانوية العامة 2012 + الحد الادنى للقبول بالكليات للعام الجامعي 2012 - 2013