نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الازهر 2013 تنسيق جامعة الازهر للعام الجامعي 2013 - 2014

نفسى اعرف هو الازهر هيفضل طول عمره متأخر كده اشمعنا ثانوية عامة عرفوا نتيجة تنسيقهم ومصيرهم واحنا قاعدين كده مش عارفين حاجة زى خيبتها انا اعصابى خربت حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااام عليكوووووووووووووووو حد يعبرنا بقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا

المقال "نتيجة تنسيق الازهر 2013 تنسيق جامعة الازهر للعام الجامعي 2013 - 2014" نشر بواسطة: بتاريخ:
asma_nolove_2011
الله عليكو التنسيق هيظهر امته ارجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو و الزد
asma_nolove_2011
غلطت عمرى ان دخلت ازهر ربنا يسامحكوووووووووووووووووووووووووووووووووو
asma_nolove_2011
اجماعة حد يقول لى انا هلحق كلية ايه انا جايبة87 فى الميه
mohammed.ghoneam
متى التنسيق حيظهر حرام عليكم الناس كلها عرفت كلياتها واحنا لسه مش عارفين حاجه ولسه مقدمنا دا ظلم
mohammed.ghoneam
lمتى التنسيق حيظهر حرام عليكم الناس كلها عرفت كلياتها واحنا مش عارفين حاجه دا ظلم
افتخر اني ازهري
بسم الله الرحمن الرحيم اولا انا افتخر اني ازهر ثانيا انا قعة مع ناس من التربيه والتعليم لقيت انو الازهري لو يزكر يتفقوي علي التربيه والتعليم ويكفيني اني كنت امشي في الشارع وكنت اول ما القي جمعه بيتكلم في الدين كنت ادخل معهم وانت انا عندي معلومات اكتر بي كتير كنت احس بي قيمت الازهر ام بنسبه اذا كان قصدكم علي المواد الثاقفي فديه تعتمد علي تربيت البيت والدين برضو في الاول وفي الاخر علي البيت والمجال بتع الكليات الازهري افضل من التربيه والتعليم
%u0632%u0627%u0626%u0631
بالنسبه لمجموع 87 ممكن تدخلي هندسه زراعيه ميكانيكات زراعيه وكده ده على حد علمي
سعديه سيد احمد عبد البر
الجامعات التى يتم القبول فيها حيت يتم تريبها حسب الجامعه التى يتم القبول فيها يرجى ظهور كل الجامعات التى يتم القبول فيها وشكرا
زائر1
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا كنت عايز اعرف انى لو حفظت الرغبات والوصل واتمسحوا من على الجهاز هل ينفع اقدم من غيرهم ؟
ولو مينفعش اعمل ايه ؟
محمد البدراوي
والله احنه اللي ظالمين الازهر
انا طالب في طب اسنان جامعة الازهر واقسم بالله ده احسن شرف ليه اني دخلت الازهر
علشان احنه في الازهر شافين العيوب بس ومش شايفين اي ايجابيات ومع ذلك اسألوا اي حد في جامعة تانيه وهو هايرد عليكم بنفسالرد
اخوكم محمد البدراوي طب اسنان الازهر mahamed [email protected][/email
زائرشباب الازهر الشبراويه
منكم لله فين التنسيق باقى على الكليات اقل من اسبوع وتفتح ومافيش حد عارف كليته ايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اليوم 27 سبتمبر وانا ناجحة فى الدور الثانى وباب التنسيق مغلق اين أذهب بسرعة !!!!!!!!!!!!!!11
كريم الاقصرى
حسبى الله ونعم الوكيل انا جايبه 93% ومش عارفه حخش ايه
اسلام اشرف 0107639991
اظهرو النتيجه وكفايه اهانه للازهر كلما تاخرت النتيجه كلما اهين الازهر الشريف الذي كان شريفا معلش نصيحه وممكن تكون اهانه في نفس الوقت سامحوني بس نحن الان لا نعرف عن مصيرنا شي
%u0632%u0627%u0626%u0631
وخلق الانسان عجولا

كلنا كنا فى مثل وضعكم
وكنا عارفين ان نظام الازهر فى التنسيق هكذا

ولم يسب احد فى الازهر

الذى يسب فى الازهر ويريد ان يلتحق به فهو منافق

ولا يستحق ان يشم نسيم جامعة الازهر
soso2toto2010
068674

شيماء احمد نجاتى احمد

الدراسات الاسلامية والعربية بنات الزقازيق اصول الدين انتظــام
ال ازهر ال
حسبى الله ونعم الوكيل
ياريتنى ما حولت لابنى الازهر
طلع عينه طول السنه ومواد تقيله وكتيره
واخر السنه ربنا كرمه بمجموع 96ومش هيعمل بيه حاجه
ولا هيلحق يدخل الكليه اللى على مزاجه
يبقى من المتفوقين ويترمى فى الشارع من اولها
انا حاسس بالذنب لانه كان فى التعليم العادى وانا اللى حولت له
وقلت دااااااااااااااااااااااا الازهر واى مجموع هيدخل بيه كليه
ياريته كان فضل فى التعليم العادى كان زمانه جاب بفرق المواد اللى مش موجوده مجموع اكبر
ودخل الكليه اللى عاوزها
MUO
اناذكرت كويس بس واللة دول ذي الكفار انا جبت 70% عايز اعرف الكليات الخا صة الي ينفع ادخة با للة عليك حد يرد علي
mandesha
العيب مش من الازهر العيب فينا احنا
touta w bs
االسلام عليكم و رحمه الله و بركاته انا طالبه ازهريه و زى زيكم مستنيه التنسيق و الله حرررررررررررررررام كده هما مش حاسين ولا مقدرين احنا حالتنا ازاى0000000000 لازهر ده مافهوش اى حاجه حلوه بجد غير المواد الدينيه وبس و مش لكل الطلبه طبعا للى داخلين بغرض تعليم و تعلم الدين و بس ........................... وللاسف بنسه 98% داخلينوا عشان الغش و خلاص اهوه اسمهم ف كليه و يتخرجوا بشهاده عاليه تيجي تسالهم عن حاجه بعد كده بالسلامه في البطيخ زى مدرسين و مدرسات الازهر اللى المفترض انهم بيعلمونا .......................حد يقولى يعنى اه شيخه معهد فتيات تكون مستهتره فى عملها و اسلوبها وكلامها ومظهرها ومن المفترض تكون قدوه لاكتر من 200 فتاه 00000000000 امثال المدرسين و المدرسات اللى زى كده هما اللى مشوهين الازهر لان بناء عليهم في طلاب كتييييييييييييييير بيبنوا شخصيتهم عليهم و منهم كتير برضو معقدين نفسيا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الازهر 2013 - 2012 - نتيجة تنسيق جامعة الازهر 2012/2013
تنسيق الثانوية العامة 2013 : شروط الالتحاق بكلية الالسن جامعة عين شمس للعام الجامعي 2013-2014
نتيجة تنسيق الازهر 2011 - 2012 - نتيجة تنسيق جامعة الازهر
نتيجة تنسيق الازهر علمي بنات2011 / تنسيق جامعة الازهر المجموعة العلمية بنات 2011