نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الباعة الجائلين يتحدو المعتصمين و يقررو الاعتصام فى ميدان التحرير

انها بالفعل عجائب ثورة 25 يناير بعدما قام النعتصمين فى ميدان التحرير بطرد الباعة الجائلين من الميدان بسبب قيامهم باعمال بلطجة ضد المعتصمين قرر بعد الباعة الجائلين الاعتصام فى ميدا التحرير اعتراضا على منعهم من الدخول الى الميدان و قال احد المعتصمين ان الميدان ليس ملك لاى شخص و مفتوح للجميع و قال ايضا ان الباعة الجائلين ليسو بلطجية و انه ليسانس اداب و الثالث على دفعته و يحتاج للمال لكى يتم تعيينه كمعيد فى كليته لذلك قام بشراء بعض المشروبات وبيعها بالميدان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "الباعة الجائلين يتحدو المعتصمين و يقررو الاعتصام فى ميدان التحرير" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
و قال ايضا ان الباعة الجائلين ليسو بلطجية و انه ليسانس اداب و الثالث على دفعته و يحتاج للمال لكى يتم تعيينه كمعيد فى كليته لذلك قام بشراء بعض المشروبات وبيعها بالميدان

لا حول ولا قوة الا بالله
يعنى حرام والا مش حرام هذا الشاب يكافح لكى يتم تعيينه كا معيد

مسكين والله

آدى نتائج مبارك وعيلته اللى عاوزين اسمه يستمر بالميادين

وعاوزين له جنازة عسكرية ويكرموه

شكرا مشرفنا مستر هشام
titotory
اولا ده دليل على كم البطالة فى مصر وعدم مبالاة الشباب دول،،،، اولا يعنى هم الباعة المتجولون مفيش غير الميدان بس فى مصر يبيعو فيه.. ثانيا هم اثوار فى الميدان احتلو الميدان وممنوع اى حد يروح غيرهم... ثالثا وده المهم ..هو الخريج الثالث على الدفعة بيتعين معيد بالفلوس ؟؟؟؟؟؟ غريبة وكدبة عبيطة.. انا دكتور و لما اتخرجت لو كان التعيين معيد بالفلوس كنت عملتها. بلاش كدب على الناس... شكرآ مستر هشام dr tarek
dr tarek
اولا ده دليل على كم البطالة فى مصر وعدم مبالاة الشباب دول،،،، اولا يعنى هم الباعة المتجولون مفيش غير الميدان بس فى مصر يبيعو فيه.. ثانيا هم اثوار فى الميدان احتلو الميدان وممنوع اى حد يروح غيرهم... ثالثا وده المهم ..هو الخريج الثالث على الدفعة بيتعين معيد بالفلوس ؟؟؟؟؟؟ غريبة وكدبة عبيطة.. انا دكتور و لما اتخرجت لو كان التعيين معيد بالفلوس كنت عملتها. بلاش كدب على الناس... شكرآ مستر هشام
REBEL
هههههههههههههههههه

ممكن يا جدة يخلدوا اسمة فعلا وفى الميادين كأكبر شيخ منصر فيكى يا كرة يا ارضية

انا بقترح نعملة متحف والله عشان هو تحفة اساسا ونجمع فية كل اعمالة الفاسدة وتأثيرها عالشعب واراهن انة هيجيب دخل احسن من المتحف المصرى ذات نفسة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
معركة فى ميدان التحرير بين الثوار والباعة الجائلين بسبب الحشيش
احد الباعة الجائلين بميدان التحرير يفتح النار بانبوبة غاز على المتظاهرين بسبب القبض عليه مع فتاة
بالفيديو والصور اشتباكات بين المعتصمين فى ميدان التحرير والباعة الجائلين