نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احبه بجنون واخاف انه لن يكون لي

انا فتاة عمري 17 احببت شاب على النت رغم عدم ايماني بالحب لكن احببته بجنون وهو ايضا يحبني ويشعرني بحبه الشديد واختبرته عدة مرات ونال درجة الامتياز لكن المشكلة اني لا اعبر له عن مشاعري وهدا الشيء يثير قلقه وانا افعل هداحماية لمشاعري الحساسة فانه لا سمح الله كان مثل باقي الشباب على الاقل تهان مشاعري خفية وليس علنا امامه هو الان يدرس بالجامعة لكن لايستطيع التقدم لخطبتي لان عمرة لا يتجاوز ال20 ونحن في الجزائر هاد العمر صغير كثيرعلى الخطبة والزواج وفي الحقيقة اخاف انه عندما يراني لا اعجبه رغم انني الحمد الله لا ينقصني شيءورغم اني اعطيته صورة لي وزاد حبا بي لكن بقي هدا الهاجس يؤرقني ارجوكم ماذا افعل لكي اتخلص من الشعور بالخوف بعدم اثارة اعجابه خصوصا وانه طلب مني لقياه وكنت دائما ارفض لكنه اقترب الموعد الذي وعدته به وازددت قلقا وتوثرا ساعدوني ارجوكم

المقال "احبه بجنون واخاف انه لن يكون لي" نشر بواسطة: بتاريخ:
bodaman22
اختى

انتى بتقولى انه شاف صورتك و زاد حبه ليكى

يبقى ليه الخوف اللى ممكن يخليه مش يعجب بيكى لما يشوفك الخوف ده ممكن يسبب ليكى مشاكل و انتى معه فى المقابلة دى

علشان هيك خليكى واثقة من نفسك

و امسكى العصاية من المنتصف مو تبينى له حقيقة مشاعرك الحقيقة و فى نفس الوقت مش تقفليها خالص

علشان بعض البنات بيكونوا جامدين فى التعامل مع الولد اللى بيحبها و بالتالى هو بيزهق و بيمشى و يسيبهم

علشان هيك خليكى ماسكة العصاية من النص و اهم حاجة الثقة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل من المحكمة العليا السعودية : رمضان قد يكون 28 يوما لاول مرة منذ 1404 و بذلك يكون الاربعاء اول ايام عيد الفطر
عايزة تعرفى تعملى برفانك بنفسك يكون اصلى كمان يكون مشروع مربح ليكى وتبيعى لاصحاب
حمزاوي يطالب بان يكون الفلانتين يكون أجازة رسمية !
الأهلي..يكون أو لا يكون الزعيم الافريقي الفرسان في مهمة البحث عن الذات أمام المولودية