نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو عمرو مصطفى من روكسى : اسرائيل هى 6 ابريل

ذهب الملحن الشاب عمرو مصطفى ليتضامن مع المعتصمين فى مبدان روكسى للتضامن مع الجيش المصرى حيث قام عمرو مصطفى باعتلاء المنصه ليعلن اعتصامه فى ميدان روكسى ضد اسرائيل وهى جماعة 6 ابريل على حد وصفه

وقد هدد عمرو مصطفى الرئيس الامريكى اوباما والولايات المتحده حيث قال " انا كفنى هنا وخلاص مات الكلام يا اوباما ومات الكلام يا امريكا " وانه لن يترك حقه او بلده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وردد الموجودين فى ميدان روكسى ردا على كلام عمرو مصطفى " راجل.. راجل.. راجل .. راجل"

المقال "بالفيديو عمرو مصطفى من روكسى : اسرائيل هى 6 ابريل" نشر بواسطة: بتاريخ:
Ahmed20.MMM
انا راجل يا جماعة راجل ياحسام
متسقلوش مين حسام دة بتاع اعلان رمضان وبريل استرجل
جدة مصرية
ضد اسرائيل وهى جماعة 6 ابريل على حد وصفه

حركة ابريل عبارة عن مجموعة من الشباب المصرى وكان تنادى بالآتى :-

دعوة كل المصريين - احزاب - جماعات - أفراد

المخلصين فى كل القطاعات الى الالتقاء على مشروع واحد وهو :-

ايقاظ الشعب وكف الظالم عن ظلمه وازالة عصابة الفساد والاستبداد

والمناداة بان تكون حركة ضمير لمصرنا الغالية

طبعا بحثت بجوجال لأتعرف أكثر على جماعة 6 ابريل وأفهمهم أكتر وعاليه ما نقلته بعد تعرفى عليهم

وسؤالى الآن :-

كيف لعمرو مصطفى ان يشبههم باسرائيل ؟؟؟ او يعطيهم الجنسية الاسرائيلية على اساس تأكيده

انهم اسرائليين ؟؟؟

ثانى شىء مهم أيضا :-

عمرو مصطفى من المؤيدين بكل ثقله للرئيس السابق حسنى مبارك

طيب فكروامعايا فى انه راح ميدان روكسى ليؤيد تضامنه مع الجيش

اذن بيعطى انطباع ان الجيش ومبارك بكفة واحدة وبكده عمرو عاوز يعرفنا ان فيه ولاء شديد من الجيش لمبارك

يبقى عمرو مصطفى شخصية ليست سهلة وشخصية مريضة وفتح النار على نفسه وربنا يستر من

حركة 6 ابريل من ردة فعلها عليه

لى رأى أخير وهو :-

يوجد تسيب ملحوظ بمصر ويجب وقفة حازمة مع جميع الأطراف ومن شخصية لها كريزما فائقة شرسة لحزم الأمور ولكن مين يا ترى هذه الشخصية المرغوبة ؟؟؟ وهل توجد ؟؟؟ ولأننا فعلا فى طريق الضياع المؤكد

شكرا لك مشرفنا المتأق زوزيكا
xoziak
تحليل هايل يا جده

نورتى الموضوع
عبد الرحمن 2011

عمرو مصطفى من المؤيدين بكل ثقله للرئيس السابق حسنى مبارك

اذن بيعطى انطباع ان الجيش ومبارك بكفة واحدة وبكده عمرو عاوز يعرفنا ان فيه ولاء شديد من الجيش لمبارك

يا جده مع عدم الخوض في مبارك والجيش وعلاقتهم
لكن عمرو واشكاله دائما مع الموجه وليس لديهم اي مبداء ولا يبكون على قضيه .
في البدايه مع مبارك وسقط مبارك والان مع الجيش ولو ابتعد الجيش عن الساحه ستجدينهم غداً مع الحكام الجديد اي كان هذا الحاكم حتى لو كان خمار او حشاش او حتى تاجر هيروين

ملكـ الويب
مشكوووووووور على الموضوع القيم

ومن رأيي ان اى حزب حاليا سواء 6 ابريل او غيرهم اغراضهم واضحة جدا وهى التحرر

وفي نفس الوقت مينفعش نشبههم بالكفرة ( اسرائيل ) لانهم مسلمين طبعا ( ولو فيهم نصارى )

ربنا يسترررررررررر
بديعه أحمد على
الكام واحد اللى اتجمعوا فى ميدان روكسى طالعين بمنتهى الحماس يقولوا "احنا حزب الكنبه" ههههههه
و ا حنا الاغلبيه الصامته ؟؟؟ !!! ازاى اغلبيه و هم كام ميت واحد و الملايين فى التحرير و باقى انحاء الجمهوريه ؟؟؟
كام ام و كام متقاعد راحين يعولوا عيب يا عيال احنا حنربيكم علشان تقلوا ادبكم على اللى قتلوا و ظلموا و عاثوا فى البلد فسان عقود طويله
عمرو مصطفى قال انا ضد الثوار و رجع قال انا من اول يوم مع الثوره و رجع تانى عمل اغنيه لبابا مبارك يا حنين على ولادك ماعرفش اخد فيها كام دى و دلوقتى انضم لحزب الكنبه و بيتهم اللى فى التحرير انهم اسرائيل مش بس كنتاكى بقى و اجندات و كده و يا ريت يكون معاه ادله دامغه كل اللى معاه كلام فاضى "مبروك عليه الكنبه يا عمرو يا حبيبى"
REBEL
اركن دلوقتى يا عمورة عشان مش وقتك خاااااااااااااااالص
جدة مصرية

يا جده مع عدم الخوض في مبارك والجيش وعلاقتهم
لكن عمرو واشكاله دائما مع الموجه وليس لديهم اي مبداء ولا يبكون على قضيه .
في البدايه مع مبارك وسقط مبارك والان مع الجيش ولو ابتعد الجيش عن الساحه ستجدينهم غداً مع الحكام الجديد اي كان هذا الحاكم حتى لو كان خمار او حشاش او حتى تاجر هيروين

شوف يا عبد الرحمن

لما تتعمق أوى فى اسلوب عمرو مصطفى تلاقيه خبيث جدا وعاوز يعمل مصيبة وبلبلة

ولأنه لما يتهم مجموعة مصرية بانهم اسرائيل فا دى مصيبة سودا وفكر كده ايه اللى ممكن يحصل

واحنا دلوقتى فى وقت حساس جدا وعلى حافة الهاوية وبجد

صدقنى ومش فلسفة منى
ام بوسى
تحليك منطقى جدتنا وعمرو مصطفى دا هيموت ويركب الموجه وان شاء الله هينقلب على بوذه
subzero000
شوف يا عبد الرحمن

لما تتعمق أوى فى اسلوب عمرو مصطفى تلاقيه خبيث جدا وعاوز يعمل مصيبة وبلبلة

ولأنه لما يتهم مجموعة مصرية بانهم اسرائيل فا دى مصيبة سودا وفكر كده ايه اللى ممكن يحصل

واحنا دلوقتى فى وقت حساس جدا وعلى حافة الهاوية وبجد

صدقنى ومش فلسفة منى
ممكن يكون حضرتك شايفه كده بس عمرو مصطفى ده فعلا بيحب مصر وراجل بجد

وبالنسبه أنه بيحب مبارك فهو شايف كده ممكن علشان مش حاسس بالناس التانيه وماشفش حاجه منه أو دماغه بايظه أو عبيط الله أعلم بس أحسن من أنه كان يغير رأيه بعد الثوره

بس حلو أوى التوقيع بتاعك ياجدتى
ايتن
هي كانت ناقصة بتاع حافظ ع ولادة دة راجل عبيط وعايز يعمل لنفسة شو وبس
مش نافع ف الغني هيعمل فيها وطني وسياسي كبير
البلد مش نقصاك
ثانكس
بديعه أحمد على
" عمرو مصطفى من المؤيدين بكل ثقله للرئيس السابق حسنى مبارك

اذن بيعطى انطباع ان الجيش ومبارك بكفة واحدة وبكده عمرو عاوز يعرفنا ان فيه ولاء شديد من الجيش لمبارك"

لو من المؤيدين للثوره ما كانش قال فى التلفزيون نان فيه خونه و اجانب و بيتكلموا انجليزى و عمل الشويه اللى بيعملهم دلوقتى و بيقول اسرائيل اهو اى خيانه و خلاص المهم اتهامات لو فى حد فاضى للقانون الحق كان قبض عليه المدعى العام و حقق معاه فى الاتهامات الخطيره اللى بيرميها من اول الثوره بدول دليل و شكله حيتحبس قريب"

و بعدين لما لقى الثوره نجحت رجع قال انا طول عمرى باقول انا مع الثوره من اول يوم و كمان شويه يعيط زى تموره و يقول دول ضحكوا عليا و سقونى حاجه صفرا هههههههههه

و بعدين لما لقى الناس بتهاجموا علشان بيلبس كل شويه قناع رجع عمل اغنيه يا حنين على ولادك من كتر
غيظه من الناس اللى بتهاجم فيه

دلوقتى انضم لحزم الكنبه رسمى و بقى يرمى اتهامات و يقول اسرائيل لازم المدعى العام يلموا من شوارع مصر اللى زى عمر مصطقى علشان تنضف و لو عنده دليل انهم اسرائيل و امريكا يقول للجيش و يقدم الدلائل
لكن للاسف يا عمرو يا حبيبى الجيش بعت الناطق باسمه لميدان التحرير و مش ميدان روكسى و لا عبركم و راح ميدان التحرير يتكلم مع شبابنا العاقل الواعى الفاهم المحب لوطنه و يشوف مطالبهم ايه و اللى هى مطالب باقى الشعب المصرى كله ما عدا الكام واحد اللى قعدوا يقولولك راجل راجل دول غالبا قرايبك و منتفعين منك
الجيش راح ميدان التحرير يتفاهم معاهم و يشوف مطالب الشعب الحقيقى ايه و فكك من المجانين و احزاب الكنب و الكراسى دول زى قلتهم كام واحد مات من حزب الكنبه؟ كام واحد مشروع شهيد؟ كام واحد ضحى منهم علشان بلده ؟؟؟؟ خليهم على الكنبه احسن ههههههههههه
جدة مصرية
ممكن يكون حضرتك شايفه كده بس عمرو مصطفى ده فعلا بيحب مصر وراجل بجد

وبالنسبه أنه بيحب مبارك فهو شايف كده ممكن علشان مش حاسس بالناس التانيه وماشفش حاجه منه أو دماغه بايظه أو عبيط الله أعلم بس أحسن من أنه كان يغير رأيه بعد الثوره

بس حلو أوى التوقيع بتاعك ياجدتى

اهلا بك ابنى وأعتذر ولأننى لم اتابع للرد عليك

بصراحة انا احيانا من شدة الاوضاع التى تتفاقم وسريعا وليس لها حلول

احيانا عقلى بيشت وبجد

اقوم اعمل ايه بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اعمل حركات بالصور واشغل نفسى بيها

ولقيت نفسى باعمل التوقيع ده بدون تفكير مجهز

ههههههههههههههههههههههههههههههه

وانا سعيدة انه عجبك وانت كمان توقيعك جميل وابتسامته مشرقة

تحياتى لك
جدة مصرية
" عمرو مصطفى من المؤيدين بكل ثقله للرئيس السابق حسنى مبارك

اذن بيعطى انطباع ان الجيش ومبارك بكفة واحدة وبكده عمرو عاوز يعرفنا ان فيه ولاء شديد من الجيش لمبارك"

لو من المؤيدين للثوره ما كانش قال فى التلفزيون نان فيه خونه و اجانب و بيتكلموا انجليزى و عمل الشويه اللى بيعملهم دلوقتى و بيقول اسرائيل اهو اى خيانه و خلاص المهم اتهامات لو فى حد فاضى للقانون الحق كان قبض عليه المدعى العام و حقق معاه فى الاتهامات الخطيره اللى بيرميها من اول الثوره بدول دليل و شكله حيتحبس قريب"

و بعدين لما لقى الثوره نجحت رجع قال انا طول عمرى باقول انا مع الثوره من اول يوم و كمان شويه يعيط زى تموره و يقول دول ضحكوا عليا و سقونى حاجه صفرا هههههههههه

و بعدين لما لقى الناس بتهاجموا علشان بيلبس كل شويه قناع رجع عمل اغنيه يا حنين على ولادك من كتر
غيظه من الناس اللى بتهاجم فيه

دلوقتى انضم لحزم الكنبه رسمى و بقى يرمى اتهامات و يقول اسرائيل لازم المدعى العام يلموا من شوارع مصر اللى زى عمر مصطقى علشان تنضف و لو عنده دليل انهم اسرائيل و امريكا يقول للجيش و يقدم الدلائل
لكن للاسف يا عمرو يا حبيبى الجيش بعت الناطق باسمه لميدان التحرير و مش ميدان روكسى و لا عبركم و راح ميدان التحرير يتكلم مع شبابنا العاقل الواعى الفاهم المحب لوطنه و يشوف مطالبهم ايه و اللى هى مطالب باقى الشعب المصرى كله ما عدا الكام واحد اللى قعدوا يقولولك راجل راجل دول غالبا قرايبك و منتفعين منك
الجيش راح ميدان التحرير يتفاهم معاهم و يشوف مطالب الشعب الحقيقى ايه و فكك من المجانين و احزاب الكنب و الكراسى دول زى قلتهم كام واحد مات من حزب الكنبه؟ كام واحد مشروع شهيد؟ كام واحد ضحى منهم علشان بلده ؟؟؟؟ خليهم على الكنبه احسن ههههههههههه

انتى اللى فاهمانى يا بديعة يا بنتى

وكلامك مضبوط جدا

تحياتى لكى
subzero000
اهلا بك ابنى وأعتذر ولأننى لم اتابع للرد عليك

بصراحة انا احيانا من شدة الاوضاع التى تتفاقم وسريعا وليس لها حلول

احيانا عقلى بيشت وبجد

اقوم اعمل ايه بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اعمل حركات بالصور واشغل نفسى بيها

ولقيت نفسى باعمل التوقيع ده بدون تفكير مجهز

ههههههههههههههههههههههههههههههه

وانا سعيدة انه عجبك وانت كمان توقيعك جميل وابتسامته مشرقة

تحياتى لك
ههههههههههه شكرا ليكى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمرو مصطفى على الفيس بوك بيهدد 6 ابريل
عمرو مصطفي يؤكد ان نصر اكتوبر كدبة ابريل وان العالم باجمعة يعلم بهزيمة مصر في حرب اكتوبر
عمرو مصطفى يتهم حركة 6 ابريل بتهديده بالقتل عن طريق اتصال هاتفى