نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نجيب ساويرس : كان يوم اسود يوم ما نشرت الصور على تويتر

بالامس استضاف السيد فرج فوده فى برنامجه السيد المهندس نجيب ساويرسو كان النقاش حول الرسوم التى نشرها نجيب ساويرس على تويتر و قال ساويرس انه اعتذر 6 مرات عن هذه الرسوم و لن يقبل اعتذاره و قال " كان يوم اسود يوم مان نشرت الصور ده " و قال ايضا " ديه حركة غبية ما يعملهاش واحد ذكى " و قال انه لم يقصد ابدا الاساءة للمسلمين و اكد انه لم يعتذر بسبب مقاطعة موبينيل و لكنه يعتذر بسبب انه لا يريد ان يكون مكروه عند المسلمين و طلب ساويرس ان يقبل اعتذاره و قال ان المسلمين دائما يقبلو اعتذار المخطى يذكر ان نجيب ساويرس قام بنشر صور مسيئه للمسلمين فى موقع تويتر ادى ذلك الى حدوث مقاطعة شرسة لشركة موبينيل الذى يمتلك هو فيها جزء صغير من اسهمها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "نجيب ساويرس : كان يوم اسود يوم ما نشرت الصور على تويتر" نشر بواسطة: بتاريخ:
زيزو باشا
يللا زى بعضه العفو من شيم الكرام و المسلمين هم الكرام دائما ( مع العلم الخطين بتوعى اتصالات و فودافون ) و ربنا يهدى الجميع .....
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******
عبد الرحمن 2011

كان يوم اسود صحيح هههههههههههههههههههههههه
طيب وانت بتنشر ليه ليه . وبعدين اذاي لم تقصد اهانة المسلمين امال كنت تقصد اهانة مين البوذيين ؟؟؟؟؟؟؟
انا بس اللي مزعلني ان احنا ليه لم نتخذ موقف مماثل مع المسلمين بتوع الكاركاتير مع ان ذنبهم اعظم من ساويرس

%u0632%u0627%u0626%u0631
لأ هو بيعتذر عشان الحزب الحقير بتاعه
بن على بدر الهلالى
السيد والمهندس كمان يراجل عيب عليك قول الصرصار البعوضة دة اقل وصف لية علشان يعرف حجمة وبعدين دة لسة مصر على الى هوة فية بيقول اننا لوقاطعنا موبنيل فعندة اون تى فى وشركات اخرى كتير لا نعلم عنها شىء يعنى مستمر فى كبرة وعنادة واحنا وراة والزمن طويل وبعدين المسلمين الى عملو كدة قبلة ميفرقوش عنة حاجة لاانهم شوية خنازير معندهمش الغيرة على دينهم وسلامات يا اعتذار وسلملى على سفيهوس
عم ابراهيم

طيب وانت بتنشر ليه ليه . وبعدين اذاي لم تقصد اهانة المسلمين امال كنت تقصد اهانة مين البوذيين ؟؟؟؟؟؟؟
انا بس اللي مزعلني ان احنا ليه لم نتخذ موقف مماثل مع المسلمين بتوع الكاركاتير مع ان ذنبهم اعظم من ساويرس

مساء الفل يا عبد
6 ابريل عاملين شغل جامد
وصلوا الي حقائب وزاريه ..!!!!

إيه الحكايه ؟؟؟
smgmego
قديمة العب غيرها
حاتم مصطفى
هو بيعتزر علشان حزبه الحقير الى انسحب منه كثير من المسلمين فكانت ضربه موجعه له لكن ليس هذا فحسن ولكن اعلم المسيره ممتده حتى تسقط جائعا ياعدوا الله ان هذا الاموال اموال المسلمين هم من صنعوا مثالك ولا لحزبك اى قيمه لاسف انا سعيد وانا بقلك الكلمه دى ........... انت انتهيت ياسويرس وللابد
EN$AN_
ولسه يا ساويرس يا خنزير
ملكـ الويب
مش هقول اكتر من اللى قولتهوه بصراحة ^__^

ان طلع العيب من اهل العيب ميبقاش عيب

معلش يا خنزير واحنا مش قابلين هزارك
%u0632%u0627%u0626%u0631
لازم يتربى عشان يعرف ان دينا غالى وهوة احقر من بعوضة
جدة مصرية

معلش يا عبد الرحمن نسامحه بقى وعلى رأيك المسلمين بتوع الكاركاتير ذنبهم اعظم من ساويرس

شكرا مشرفنا مستر هشام
%u0632%u0627%u0626%u0631
كان يوم اسود يوم ما شوفنا وشك الله يلعنك
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله ام اجعل مصر امنه مطمانه الله ام دمر اعداء الدين
ايتن
ف اية عادي دي صور نروح ندور ع اللي بيشتمونا بكلامة بيهينوا الاسلام بية
مسمحينة طبعا مفيش انسان مش بيغلط
ثانكس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صفحة نجيب ساويرس علي تويتر و حسابه الذي وضع عليه المسيئة
سر خطير جدا يوضح سبب قيام نجيب ساويرس بنشر ميكى موس باللحيه على موقع تويتر
بالصور اول موقع عرض صورة ميكي ماوس بدون اللحية انجليزي وميني بالنقاب ليس سعودي قبل تويتر نجيب ساويرس
حملة ضد نجيب ساويرس على موقع تويتر وتعليقات ساخرة عليه