نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

موعد برنامج مساء الانوار لمدحت شلبى

سيبدء برنامج مساء الانوار للكابتن مدحت شلبى يوم الثلاثاء القادم بكره وهو برنامج يومى يعرض ملخص للاحداث الرياضية اليومية على غرار برامج اخرى على على قنوات الحياة مع احمد شوبير ودريم مع خالد الغندور

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مواعيد البرنامج من السبت الى الاربعاء الساعه 12 و نص مساء

المصدر : مدحت شلبى من مودرن سبورت

remooooon
مساء الانوار على ابو الكباتن اللواء الجميل المحبوب بصفه شخصيه انا ريمون من عين شمص بحب اققول ل80 مليون مصرى باذن الله منصوريين وفى كاس العالم اكييد سواء قبطى او مسلم بنقول يارب مصر دايما ف العالى ومرفوع الراس وهنكسب رباعيه نظيفه ان شاء الله
omar7star
إن شاء الله النصر لمصر
ابو كريم ومصطفى
واللة حرام عليكم جميعا مصرى او جزائرى اين العروبة انظروا الى القدس ماذا يحدث فية وحسبنااللة ونعم الوكيل فى كل من يساعد على الفتنة

القاهره
العبسي
يا اخوان انا من فلسطين من غزه ارجوكو بدي اتواصل مع الكبتن مدحت شلبي
او رقم الموبايل تبعو ارجوكو اخدموني
السيد خلف
دويتو غير عادى فى صفوف النادى الابيض واين هم عملوا مباراتين فى الامارات الله الله الله على رايك ياشلبى السيد حمدى وشيكابلا
السيد خلف
قيادة العميد كانت والله بالنسبالى بين صحابى امنيه والحمد لله اتحققت وصحابى بركولى ويارب تشكيل الزمالك يسبت على الرجاله اللى بتقدر تعمل كنترول على اعصابها داخل المستطيل الاخضر
أحمد عبد الرحمن على أحمد
مساء الأنوار ياكبتين
دى أحسن مبارة قمة شفتها أخلاق عالية جدا من الفرقين والجهاز الفنى
أحمد عبد الرحمن السيدة زينب القاهرة
ياسين احمد زحافة
[b]مساء الخير ياابو الكباتن يابو شلبى لية منعملش زى ريال مدريد ياكبتن ولا كفاية اغنية سعد الصغير بحبك ياشلبى ياسين زحافة/ الجوسق/بلبيس/شرقية[
ياسين احمد زحافة
هنقول مهما انقول بحبك ياشلبى على طول ياسين زحافة اهلوى والله بجد/الجوسق بلبيس شرقية
ياسين احمد زحافة
مساء النور يابو الكباتن يابو شلبى والنبى عاوز اطلب منك طلب هتقولى اؤمر عاوز
على الهوا ومش عارف بحبك موت يابو شلبى ياسين زحافة 0173185546
ياسين احمد زحافة
نفسى اعرف ياكبتن نفسى اعرف لية مانعملش زى ريال مدريد ياسين زحافة
محمد اشرف
مساء الحب و الانوار يا حبيب الجماهير يامعلق مصري اصيل هو المتش بتاع الاهلي و الانتاج الحربي هيتلعب في استاد الانتاج الحربي يوم اه الساعه كام والدخول الاستاد مجانا ولا بفلوس وشكرا
محمد اشرف
مساء الحب والانوار ياحلي معلق مصري اصيل والتحيا لكل ضيوفك اليوم هو يا كبتن مدحت الاهلي هيلعب مع الانتاج الحربي امته يوم اه والساعه كام وياريت ياكابتن عيزين نعرف اخبار الريال مدريد واخبار كريستيانو وكاكا واهداف بنزيما
أحمد الزنارى
مساء الأنواااااااااااااااااااار
مقولة جميلة ينفرد بها مدحت شلبى
تتحول الى برنامج
رائع
لبزه
مساء الانور يا كابتن مدحت
لبزه
مساء الانوررررررررررررررررررر
لبزه
مساء الانوار
:d
لبزه
مساء الانوااااااااااار يا كابتن مدحت عوزينك تعمل لنا فقره فى البرنامج بتاعك تتكلم فيها عن احسن لعب فى الدورى المصرى واحسن هدف كل اسبوع
مصطفى احمد رشاد
مساء الانوار ياكابتن مدحت يا ملك الجدال .عايز اعرف برنامج المنتخب وسلامى للشيخ طه
مصطفى احمد رشاد
:مساء الانوار ياكابتن مدحت يا ملك الجدال .عايز اعرف برنامج المنتخب وسلامى للشيخ طه
محمد القط
مساءالانوار عليك وعلى ضيوفك يا كابتن مدحت عايزين نعرف برنامج المنتخب لكاس الامم
محمد القط
مساء الانوار يا كابتن .هو شيكابلا هيروح مع المنخب فى انجولا
محمد القط
مساء الخير والانوار ياكابتن . عايز اعرف لية الكابتن حسن شحاتة خد ابو تريكة المنتخب وهوا مصاب ومخدش بركات ؟؟؟؟
محمد القط
مساء الانوار ياكابتن انت وضيوفك
أحمد عبد الرحمن على أحمد
مسائوا عسل وصباحوا قشطة عليك وعلى ضيوفك الكرام وعلى حبيبك أن شاء العزيز الحكيم بطولة أمم أفريقية أنجولا 2010 لمنتخبنا مصر
أحمد عبد الرحمن على أحمد
خلصت فيك كل الكلام
alfanan
السلام عليكم يا ابو الكباتن وعلى ضيوفك الكرام
اتمنى النصر لمصر وانشاء الله مصر حتكسب انا املى كبير فى الله سبحانه وتعالى وفى لعيبه مصر الرجاله علشان يثبتوا للعالم كله اانا احق من الجزائر للوصول لكاس العالم
محمد السيد يونس محافظة البحيرة مدينة دمنهور
محمد القط
مساء الانوار ياكابتن . انا نفسى اعرف لية الكابتن حسن مبيتلعش ميتعب كل متش رغم ان هو بيكون وحش؟؟؟؟؟؟
محمد القط
مساء الانوار ياكابتن . ياريت ياكابتن مندخلش فى اللى ملناش فية ونسيب اللى يتئاهل يتئاهل عشان فو الاول والاخر احنا عرب وياريت نبص لمنتخبنا وبس

مواضيع مشابهة:
فضيحة مدحت شلبي في برنامج مساء الانوار وقوله لنكته جنسية على الهواء مباشرة
فيديو لقاء عماد متعب في برنامج مساء الانوار مع الكابتن مدحت شلبي 24_4_2011
مدحت شلبي ينتقد غادة عبد الرازق فى برنامج مساء الانوار , تفاصيل
لقاء محمد طلعت لاعب الاهلي مع مدحت شلبي في برنامج مساء الانوار ( يوتيوب )

فيس بوك  تويتر  يوتيوب