نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة مقالات رياضية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فشلت يا حسام يا حسن

فشلت عندما تخيلت انك اقوى من الجميع..عندما جعلت النادى يتعاقد مع لاعبين مغمورين مصدقا ما يقوله الاعلام المضلل عن عبقريتك و قدرتك العنيفة فى تحويل الفسيخ الى شربات..صدقت نفسك و امنت بنفسك لدرجة الغرور و الكبرياء..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فشلت عندما دللت لاعبك المفضل و اعتمدت عليه و اصبحت تخاف منه و ترهب محاولة تقويمه او انتقاد لعبه خوفا من ان ينقلب مزاجه عليك و لا يلعب بجدية فلا تستطيع ان تفوز..اكاد اجزم انك لا تستطيع ان تقول له انت مخطئ وكان يجب ان تلعب بشكل اكثر فاعلية..

فشلت عندما اطلقت يد اخيك فى الفريق و جعلته المتحدث الرسمى للنادى العريق و هو ملئ بالكفاءات..خلقت انت واخيك للزمالك عداوات مع طوب الارض..تتحدثون عن كل شئ و تنتقدون كل شئ الا انتم..

فشلت عندما تخيلت ان دفاعك عن لاعبيك امام الجمهور و الاعلام هو ان لا تعاقبهم او تضرب بيد من حديد لكل من اخطأ..وكانت النتيجة ما رايناه فى مباراة المصرى من لاعب لم يتعد عمره 18 عاما يخرج منه تصرف بذئ ولا يجد من يعاقبه..ومن سيعاقبه اذا كان مدير الكرة فى فريقه هو بطل هذه الحركات و اول من ادخلها ملاعب الكرة..لقد علمت الاعبين عدم الاحترام و الانفلات الاخلاقى..

فشلت عندما لم تستنتج ولو مرة ان فريقك يخسر نقاطا بسبب اخطائك..تلوم كل شئ الا نفسك..كنت اتمنى ان يكون كلامك بسبب ضعف موقفك وتحاول ان تحسن موقفك..ولكن يبدو الان انك مصدق لما تقوله ومقتنع به وهذا هو قمة الفشل..

فشلت عندما حاولت خداع جماهير الزمالك لتبرر نتائجك السيئة..حاولت ان تدارى فشلك فى الصمود امام هجوم الاهلى بعد ان دمرت الفريق فى الشوط الثانى بتفكيرك المحدود و تغييراتك الخاطئة فابتدعت قصة (الفير بلاى) فى منظر مؤسف تابعه الملايين..بررت للجماهير هزيمتك المخزية امام المصرى بخوف اللاعبين من التسجيل حتى لا يفترسهم جماهير المصرى..كلام فارغ لا يصدقه اى عاقل ولكنك تلعب على اوتار الجماهير المتعصبة..

فشلت عندما فرطت فى اكثر من فرصة لحسم لقب سهل لن ياتى مثله..لقد ضاع الدورى بسببك انت..بسبب اخفاقك انت فى المحافظة على الصدارة..الاهلى لم يتفوق عليك..لقد فشلت فى ان تهيئ فريقك للمنافسة..

فشلت عندما لم تستطع الفوز على الاهلى وهو فى حالة يرثى لها فى الدور الاول وكانت فرصة عظيمة لتوسيع الفارق الى 9 نقاط كاملة..لعبت امامهم مدافعا و كدت ان تخسر..اعطيتهم الثقة و الروح..تاكدوا انهم يستطيعوا الركض خلفك بل و تخطوك بفارق 7 نقاط...

فشلت فشلا زريعا و لا يوجد لديك الا الاعتراف بذلك..ولكنك لن تعترف..لانك مغرور ولا تستطيع تقييم الامور..و تتخيل ان العالم كله متآمر عليك..كلهم يخافون نجاحك وتفوقك..انت تراهم كذلك..ولكن الحقيقة انهم فرحين جدا بما تفعله..لقد جعلت لفوزهم بالدورى فرحة كبيرة و مذاقا خاصا..

المقال "فشلت يا حسام يا حسن" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
برافوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
saber salama
حسام لم يفشل الزمالك هو الفريق الفاشل وهو الذى قدم الدورى
لفريق انهزم من فريق هابط الى اخر دقيقة من السبع دقائق
من الوقت الضائع.ماذا يفعل حسام مع فريق يهدر اربع ضربات ترجيح
من اصل ستة.لو درب جوزية الزمالك هيحصل على الدورى؟
اتقوا الله حسام قدم لمصر والاهلى والزمالك اكثر من اى لاعب
فى تاريخ مصر بدون ذكر اسماء .
امانى يوسف
برافوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

والله فعلا دى الحقيقة وياريت كل واحد يقول الصح اكيد الناس هتحترمو

كل كلمة قلتها صح اخى الكريم
asdasd2011
حسام عندما احتل المركز الاول في الدور الاول اعتقد انه سيفوز بالدوري وخاصة ان معظم نتائج الاهلي كانت تعادل فاصابه الغرور وقام بالسجود لقميص الزمالك ونسي الله سبحانه وتعالي فما كان الا ان ذله الله علي يد قميص الزمالك
محمدالتراس
حسام حسن يا فاشل
هل سينادي عليه جمهور الزمالك ويقوله يا فاشل
wael7mdy
يا فاشل يا فاشل يا فاشل يا فاشل
ايتن
يا فاشل يافاشل ههههههه
كلام صح مية ف المية
ثانكس
medo elkady
يا فاشل يافاشل ههههههه
كلام صح مية ف المية
ثانكس
بتعصبنى كلمة يافاشل دى يا فندم هههههههههههههه
gehad sayed
فعلا حسام حسن لم يفشل كفايه انه نافس على الدورى حتى اخر لحظه بس الاعبين نفسهم اخدوا انهم يخسروا علشان كده معرفوش يخدوا الدورى السنه دى

موضوع رائع تسلم عليه
ايتن
هههههههههههه بتعصبك طب يا فاشل يافاشل ههههه
مش انت كنت هنا زمان ب زملكاوي لنهاية العمر ولا لاء؟؟
Ana Kada
يــــــــافــــــــــــــــــــــــــااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشل
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسام عمل من الفسيخ شربات بجد ولكن اداره فاشله جدا
عليم
1000 مبروك للاهلي وحسام مين ده اللي فشل ... هه
الفراشة العاشقة
عندك حق

تسلم ايدك
khangar
اتلم المتعوس على خايبين الرجا هع هع هع هع
khangar
حسام لم يفشل الزمالك هو الفريق الفاشل وهو الذى قدم الدورى
لفريق انهزم من فريق هابط الى اخر دقيقة من السبع دقائق
من الوقت الضائع.ماذا يفعل حسام مع فريق يهدر اربع ضربات ترجيح
من اصل ستة.لو درب جوزية الزمالك هيحصل على الدورى؟
اتقوا الله حسام قدم لمصر والاهلى والزمالك اكثر من اى لاعب
فى تاريخ مصر بدون ذكر اسماء .
مشكلة فشله انه لا يعترف بفشل فريقه ويكابر وده فى حد ذاته فشل
كنت ماليش لازمة
انا ردروى مش بتبان ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الزمالكواية دول اصلا اى كلام ولا ليهم لازمه
ديبوباشا
الفاشل يعلمه الله عزوجـــــــــــل
ولكن نقول مبروك للاهلى الزعيم
medo elkady
هههههههههههه بتعصبك طب يا فاشل يافاشل ههههه
مش انت كنت هنا زمان ب زملكاوي لنهاية العمر ولا لاء؟؟
ماقولتلك بتعصبنى كلمة يافاشل دى يا فندمممم ههههههههه
لالالالالالالا الامور دخلت معاكى فى بعضها
زمالكاوى دا كان ابن عمى انما انا كنت الاول باسم امير بكلمتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
و فشلت خارطة الطريق ...
لو واحد دخل و مضحكش يبقي انا فشلت
مكالمة بسببها فشلت الخطوبة
ميس حمدان: فشلت فى السينما المصرية