نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل مايخص التقديم والالتحاق بالكلية الحربية 2016/2015 ( المواعيد والاوراق والشروط والتخصصات والمجموع)

بالله عليكم اخر موعد لسحب ملف الحربية امتي

المقال "كل مايخص التقديم والالتحاق بالكلية الحربية 2016/2015 ( المواعيد والاوراق والشروط والتخصصات والمجموع)" نشر بواسطة: بتاريخ:
gmail125
بالله عليطزا اخر موعد لسحب ملفات الحربية امتي
بعد فتح باب التقديم بحد اقصى 3 شهور
%u0632%u0627%u0626%u0631
ناس بيقولولي 7/16 وناس بيقولوا 8/3 انهي فيهم صح !!!
gmail125
ناس بيقولولي 7/16 وناس بيقولوا 8/3 انهي فيهم صح !!!
ان شاء الله تعالى سيتم الاعلان يوم الاحد وسوف اذكره لكم
زائر_
انا خريج اداب قسم جغرافيا شعبة مساحة و خرائط 2010_2011 ينفع اقدم ضباط متخصصين
نهى اشرف
ممكن اعرف الاوراق المطلوبة للتقديم بالمعهد الفنى للقوات المسلحة
اخى متخرج من ثانوى صنايع قسم كهربا هل يمكن التقديم
yasenmuslem
انا خريج دفعه 2011 تجارة قسم محاسبة عايز اعرف ممكن التحق بالحربية للمتخصصين وامتي مواعيد التقديم واية التخصصات المطلوبة وبتقدير اية؟وامتي مواعيد السحب الملف
gmail125
انا خريج دفعه 2011 تجارة قسم محاسبة عايز اعرف ممكن التحق بالحربية للمتخصصين وامتي مواعيد التقديم واية التخصصات المطلوبة وبتقدير اية؟وامتي مواعيد السحب الملف
ينفع اخى الكريم ويحق لك التقديم وجارى الاستلاعم عن مواعيد فتح باب القبول
gmail125
ممكن اعرف الاوراق المطلوبة للتقديم بالمعهد الفنى للقوات المسلحة
اخى متخرج من ثانوى صنايع قسم كهربا هل يمكن التقديم
اتفضل اخى الغالى هذا الموضوع

للحاصلين على الدبلوم او الثانوية العامة (شروط التقديم والقبول بالمعهد الفنى للقوات المسلحة2011 )
امل سلام
السلام عليكم
قام موظف شئون العاملين فى الادارة التى اتبعها بملء استمارة فى ملف التقديم بالقلم الاسود وليس الزرق الجاف كما هو مطلوب فهل يعتبر الملف لاغى
وشكرا
احمد الزيادي
لو سمحت طلب مهم
انا خريج السنه دي 2011 تجارة انجليزي قسم محاسبة هل هذا القسم مطلوب
هذه السنه ام لا الموضوع مهم بالنسبالي ارجو الرد سريعا وشكرا
gmail125
بالطبع اخى الكريم مادمت حاصل على مؤهل عالى وخريج دفعة 2010 او 20011
احمد ابو الحجاج
انا سحبت ملف الكلية الحربية قبل النتيجة الثانوية العامة بعد النتيجة وجدت عندى دورثانى اريد دخول الكلية الجوية هل اقدم الملف وبعده امتحنا الدور الثانى وادخل الاختبارات ولا لا يجوز
احمد ابو الحجاج
انا سحبت ملف الكلية الحربية قبل النتيجة الثانوية العامة بعد النتيجة وجدت عندى دورثانى اريد دخول الكلية الجوية هل اقدم الملف وبعده امتحنا الدور الثانى وادخل الاختبارات ولا لا يجوز
ريرى
لو سمحت انا خريجه كليه اداب شعبه اجتماع دفعه 2010 وعمري لم يتجاوز 22 عاما فهل الاكاديميه الحربيه تقبل الاناث وخاصه قسم الاجتماع دفعه 2010 تقدير عام مقبول ارجوكم افيدوني ولكم جزيل الشكر .
ريرى
لو سمحت انا خريجه كليه اداب شعبه اجتماع دفعه 2010 وعمري لم يتجاوز 22 عاما فهل الاكاديميه الحربيه تقبل الاناث ومتي نروح نسحب الملف بتاع الاكاديميه وايه اخر موعد لسحب الملفات وخاصه قسم الاجتماع دفعه 2010 تقدير عام مقبول ارجوكم افيدوني ولكم جزيل الشكر . ارجوكم افيدوني انا خايفه يضيع الموعد وماالحقش اقدم واسحب الملف ارجو الافاده ضروري وشكرا.
ريرى
صباح الخير لو سمحتم اناخريجه كليه اداب شعبه اجنماع دفعه 2010 بتقدير مقبول ولم يتجاوز سني 22 عاما فهل ممكن اتي اقدم هذا العام في الاكاديميه الحربيه ؟ وهل الاكاديميه الحربيه بتقبل الاناث ؟ وخاصه في مجالي واللتخصص بتاعي لما بيتخرجوا ممكن اعرف ليهم مجال محدد يشتغلوا فيه؟ ولا عادي بيشتغلوا في كل الاماكن زي المطار والعلاقات العامه ؟وامتي يبدا سحب الملفات وايه اخر موعد لسحب ملف الاكاديميه الحربيه ؟ [b]ارجوكم افيدوني وبسرعه ..............ولكم جزيل الشكر .
ريرى
ياجماعه لو سمحتم انا خريجه اداب اجتماع شعبه عامه اي قسم اجتماع دفعه 2010 وتقديري مقبول هل ممكن اقدم في الاكاديميه الحربيه وهل تخصصي اجتماع شعبه عامه مطلوب كانثي وايه اخر موعد للتقديم وسحب الملفات وهل يمكنني ان اسحب الملف من الكليه الحربيه في الاسكندريه عشان انا من اسكندريه ولا لازم اروح القاهرة وبيقبلوا محجبات ولا لا واالملف اللي بيتسحب من الكليه الحربيه هو نفس الملف اللي بيسحبوة الطلاب المتقدمين للكليه الحربيه ولا المتقدمين للضباط المتخصصين للكاديميه الحربيه ليهم ملف اخر ارجو الافاده ضروري وشكراا .
ريرى
معلش استفسار اخير الاكاديمه الحربيه هي نفسها الكليه الحربيه وفي ايام عطله ليها غير يوم الجمعه ومواعيد التي يمكن من خلالها ان نذهب لسحب الملفات من 9 صباحا حتي 3 ظهرا هل هذه المواعيد صحيحه ومقر الاكاديميه الحربيه هو نفس مقر الكليه الحربيه ارجو العنوان وجزاكم الله خيرا واسفه علي الازعاج .
ريرى
ممكن رقم الاكاديمه الحربيه او الكليه الحربيه وشكراا لكم ادارة المنتدي علي جهودكم معنا
gmail125
معلش استفسار اخير الاكاديمه الحربيه هي نفسها الكليه الحربيه وفي ايام عطله ليها غير يوم الجمعه ومواعيد التي يمكن من خلالها ان نذهب لسحب الملفات من 9 صباحا حتي 3 ظهرا هل هذه المواعيد صحيحه ومقر الاكاديميه الحربيه هو نفس مقر الكليه الحربيه ارجو العنوان وجزاكم الله خيرا واسفه علي الازعاج .
تم الرد عليك اختى الكريم
والكلية الحربية هى نفسها الاككاديمية الحربية
ومكانها بمصر الجديدة
ريرى
شكرا جزيلا لحضرتك بس برجاء ان تفيدني في هل ان الاكاديميه طلبت هذا العام تخصص اجتماع اناث ؟ ولا لأ لاني لست من محافظه القاهرة وتبعدعني العديد من الكيلو مترات وممكن رقم لاكاديميه الحربيه اذا كان بحوذة حضرتك اكون شاكرةلسيادتك
محمود مجدى2010
اولا والله العظيم كتر خيرك وانت مشكور اوى على انك رديت على الناس دى كلها
خريج دفعة كلية الحقوق السنة دى ايه الطلوب منه بالظبط وهى الحربية طالبة حقوق ولا لا .. ده بالنسبة للحربية
اما للشرطة اكاديمة الشرطية يعنى 6 شهر فتحت هى كمان ولا لسه ودى طبعا بتبقبل طلاب الحقوق ؟؟ مشكرو بجد وارجو الرد
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا حاصل على شهاده الثانويه لعام 2008 هل يحق لى التقديم فى كليه الشرطه ؟؟ و شكرا
محمد على ابراهيم محمد
انا خريج كلية آداب قسم اللغة الانجليزية دفعة2011 فهل يجوز لى التقدمللاكاديمية الحربية ولو يجوز ماذا يجب على ان افعله حتى اتقدم للالتحاق
محمد على ابراهيم محمد
انا خريج كلية آداب قسم اللغة الانجليزية دفعة2011 فهل يجوز لى التقدم للاكاديمية الحربية ولو يجوز ماذا يجب على ان افعله حتى اتقدم للالتحاق........ارجو الرد ولكم جزيل الشكر
الملكه سندس
شكرا بجد لمجهود العظيم ودائما للامام
iegyi
<a href=http://www.iegyi.com>اي ايجي اي</a>
%u0632%u0627%u0626%u0631
هل من الممكن سحب ملفين من الحربيه؟
احمد سعد عبدالفتاح على
الالتحاق بكلية الشرطه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موقع التسجيل بالكلية الحربية 2015 , نتائج اختبارات القبول بالكلية الحربية
شروط الالتحاق بكلية الشرطة 2013 - 2014 وكل مايخص التقديم والقبول بكلية الشرطة 2013/2014
التخصصات المطلوبة للكلية الحربية 2013، الكليات المطلوبة للقبول بالكلية الحربية 2014
اعلان مسابقة دولة قطر لطلب معلمين ومعلمات لعام 2014 الشروط والتخصصات وطريقة التقديم