نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للحاصلين على الدبلوم او الثانوية العامة (شروط التقديم والقبول بالمعهد الفنى للقوات المسلحة2013 )

انا مجموعى81%ممكن اخوش اية

المقال "للحاصلين على الدبلوم او الثانوية العامة (شروط التقديم والقبول بالمعهد الفنى للقوات المسلحة2013 )" نشر بواسطة: بتاريخ:
الووووووو
ياجماعه انا حاصل على دبلوم زراعه بنسب60%ايه المعهد الى ممكن اتقدم فيه وهل المجموع ضعيف
رد زائراحمد محمد حامد
انا حاصل على 68% قسم كهرباء وعاوز اقدم فى المعهد الفنى لى القوات المسلحة والكل بيقلى لاذمااااا واسطة وانا وسطتى ربنا وانا من المنصورة ومعرفشى المعهد فين فى مصر وينفع اقدم ولا لاة
El.magic Mido
انا دبلوم صناعه ثلاث سنوات
والمجموع74.8
انا تخصص الكترونيات
عايز اعرف اقدم فين وكل حاجه تخص المعهد الفنى للقات المسلحه
والتقديم هيفتح امتى ؟؟؟؟؟؟؟
رد زائراحمد الشاذلي
اناحاصل علي الثانويه الاهريه وعايز التحق في اي معهد داخل الحكومه
البروف جابر
انا حاصل على دبلوم صنايع قسم تبريد وتكييف ما هى المعاهد او الكليات اللى اقدر ادخلها
حمادة رمضان جابر عبد الغن
انا حاصل على دبلوم صنا عه قسم زخرفة اريد ان التحق باى معهد لقوات المسلحه وذالك رقمى 01207652453
نشأت محمد علي القرضاوي
ان جيب 63% ينفع التحق المعهدالعالي للقوة المسلحة
1371230
انا نفسي اعرف هل ممكن لخريجي المعهد العربي الاسلكي شعبه اتصالات بحريه تحت سن 22 سنه ان يقدم اوراقه للقبول في المعهد الفني للقوات المسلحه
137123
انا عايز اعرف هل المعهد بيقبل خريجي لاسلكي شعبه اتصالات بحريه وهل هناك مجموع معين ارجو الرد بسرعه
أحمد فارس على
انا كان عندى إستفسار هل ممكن الكلية الجوية تقبل 50% ولا لاء لو ينفع أرجوكم حد يفدنى بالرد وشكرا
رد زائرميخائيل رضا بشري
ممكن اعرف عنوان المعد الفني العسكري انا قسم ميكانيكا ارجوا ارسال الرد علي البريد الالكتروني [email protected] علي فيس بوك وجزاكم الله كل خير يا اخوتي
لتلتلتبلاباتلتنبلمن
طب انا دبلوم سياحه وفنادق خمس سنين وعايزه ادخل معهد تمريض عسكرى هل يجوز ام لا ؟ ارجو الرد فى اسرع وقت
امل السيد محمد محمد بيومي
انا مخلصه دبلوم صنايع قسم اجهزه دقيقه 3سنوات جيبه 72%وعيزه اكمل انا عندي 24سنه
salma.abdalh
هومكان المعهد الفنى العسكرى فين فى اسكندريه
عبدالعزيز صبري عبدالعزيز
انا حاصل علي بكالوريوس خدمة اجتماعية 2014_2015 ينفع اقدم بالمعهد الفني للقوات المسلحة
ابتسام سيدابو الحجاج خير
انا عندي 19الا شهرين انا عايزه اقدم في المعهد تمريض عسكري ومجموعي 69وحاصله علي دبلوم صناعي والرجاء الرد بسرعه
رد زائرمريم
انا دبلوم تجاره عاوز اقدم ف اي حاجه عسكريه
رد زائر نيفين منتصر محمد
ازاي يا جماعه ينفع الثانوي التجاري يقدم وهما قالو ثانوي عام وصنايع بس عموما انا تجاري ونفسي اقدم بجد ينفع ولا
رد زائرالمعتز باللة
انا دبلوم صناعة 3سنوات جايب 83في المية بس قسم تبريد وتكييف ينفع نقبل في المعهد ولا لا
عبد المنعم فتحي موسي
انا جايب 79.5 وعايز اشتغل
محمد عادل حافظ عباس
لو سمحت انا ف صنايع 3 سنوات و ف 3 و عاوز ادخل معهد فني عسكري .. قسم الكترونيات .. ينفع ادخل المعهد الفني العسكري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شروط القبول بالمعهد الفنى للقوات المسلحة
شروط الالتحاق بالمعهد الفني للقوات المسلحة 2014/2015
شروط وطريقة الحصول على 250 منحة مجانية للحاصلين على الثانوية العامة 2013
فتح باب التقديم بالجامعات والكليات للحاصلين على الثانوية الازهرية