نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع اخبار واعلانات المواقع قسم عروض شركات الاستضافة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احذروا التعامل مع الشركة النصابة الحرامية سكور ديزاين scordesign

سكور ديزاين احذر من ان تقع فى آيد الحرامية و النصابين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

scordesign.com
scordesign.net

أبلغ الجميع حتى لا يقعون ضحية في أيد الحرامية والنصابين علي الانترنت

وهذه الشركة تعاملت معها وكان بيننا اتفاق ودفعت ثمن دومين واستضافة لمدة سنة كاملة وبعد فترة قصيرة جداً من دفع المبلغ وعمل الموقع تم اختراق السيرفر بتاعهم طبعاً تذاكر الدعم الفنى لم تعمل لي شئ المهم حليت المشكلة بنفسي بعد التجاهل منهم بعدها بيومين كمان الموقع توقف حبيت انقل , طلبت باك اب للموقع ,, تم تجاهل طلبي وعدم الرد تذاكري , واتصلت مرة على رقم الشركة ومن وقت ماعرفون رقمى واصبح يتجاهل جميع مكالماتى ولا يرد عليها , فى الاخر كلمنى على الايميل وقالى اعطينا فلوس حتى تاخد باك اب.. حسبي الله ونعمل وكيل
خدمة سيئة جدا جدا , صاحب الشركة نصاب ومحتال ويقبل المال الحرام الله لا يبارك له لا دنيا ولا اخره
وحبيت احذر منها الجميع حتى اكون اتممت واجبى تجاه اخوانى واخواتى اصحاب المواقع
احذروا التعامل مع الشركة النصابة الحرامية سكور ديزاين scordesign
والله على ما أقول شهيد ,, واللهم إني بلغت
وشكرا جزيلا احترامى

تابعنا علي الفيس بوك > www.facebook.com/fadak.7abyby
[email protected]
شات , دردشة , منتديات

المقال "احذروا التعامل مع الشركة النصابة الحرامية سكور ديزاين scordesign" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا حرامية وانا واحد من اللي عاملتهم عملو معاية نفس الموضوع حسبي الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياجماعة بلاش افتراء انا مشترك عندهم بقالى اكتر من سنة ناس محترمة وافضل خدمة عملاء شوفتها
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا شفت هذا الموضوع وحبيت أكتب تعليقى : فعلا الشركة دى نصابة ده لو كانت شركة أصلا انا أتفقت معهم على تصميم موقع ودفعت المبلغ وبعدها لم أجد تصميم ولم أجد أى إجابة من أى أحد فى هذه الشركة الصابة وحسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
وأنا سرقوا موقعى حسبي الله ونعمل وكيل

ويطالبنى بفلوس حتى يرجع لى موقعى
فداك حبيبي
بسم الله الرحمن الرحيم

من وأجبي ومن وأجب كل أخ ان ينبه أخوانه واخوته من الوقوع في أيـد اي حرامية ونصابين على الانترنت

وربنا يوفقنا جميعا لما يحبه ويرضاه

ويا أخى الفاضل ويا أختى الفاضلة حبيت انبهكم جميعاً من شركة scordesign.com نصابه وسرقتنى وسرقت الكثير

من مواقع الشركة scordesign.com , scordesign.net

حتى انى تابعت اعمالها منذ فترة ووجدت ان صاحبها يتابع المواضيع من طلبات تصميم وطلبت استضافة وغيروا فى المنتديات الكبيرة ويضع لك عروض مغرية وهو حسن الكلام لسانه زين جدا > نصاب بقا يا اخوان

ويقول لك ان الشركة رسمية وبرقم كذا تتكلم معه وتوسل له الفلوس , وبعدها فص ملح وذاب

اتصل فيه افتح تذاكر حاول تكلمه سوف يتجاهلك بكل الطرق وهذا حدث مع الكثير ولقد اتكلمت معهم شخصياً

ثاني شيئ , يجيك يقولك انقل عندى وخدمة رائعة وشوف عملائي وراح اعطيك اسبوع مجانا حتى تجرب الخدمة

تنقل أنت عندهـ وكل شئ تمام , وحصلت مع احد الاخوان نقل وبعد 3 أيام السيرفر اخترق بجميع المواقع اللى عليه

لا غريب فى ذلك اكيد اللى اخترقه يعنى انه نصاب وحرامي , ولكن اصحاب المواقع اخترقت , يفتح تذكرة حتى تحل المشكلة , يحصل الاتى انه يتم تجاهل التذاكر

طيب صاحب الموقع حل مشكلة الاختراق فى موقع والموقع اشتغل

بعد يومان كمان يجد الموقع متوقف يوم كامل

قال لا لازم انقل من الشركة الفاشلة كلم صاحب الشركة عطينى باك اب واتصل فيه

صاحب الشركة قاله طيب افتح تذكرة حضرتك وسوف يتم الرد عليها

الاخ يفتح تذاكر ولا احد يرد طيب يتصل ثانى بصاحب الشركة ولا يرد ايضاً

يتم تجاهل بالكامل , بعدها بـ 3 ايام اخيراً صاحب الشركة يكلمة على الايميل يطالب بفلوس حتى تاخد الباك اب

يرد العميل كيف طيب انا لى 5 ايام عندك ومتفق معك وانت قلت لى ليا اسبوع مجانا تجربة الخدمة

وفات 5 ايام فقط والخدمة سيئة ابغي انقل

يقوله اسف لا اقدر اخدمك ارسل لى 150 ريال حتى تاخذ باك اب

والكثييييير والكثييييييير من هالحركات يا اخوانى

وانا واحد من اللى وقع فى نصب هذه الشركة

لذلك حبيت ابين وانصح وانبه واحذر كل اخ واخت من هذه الشركة النصابة المحتالة

وربنا يهدي الجميع ويوفق الجميع

والله على كل ما اقول شهيد ,, وحسبي الله ونعمل وكيل

احترامي
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله غبى من ينطق كلمة عليهم انا سعودى مقيم بمصر حاليا تعاملت مع شركة سكور ديزاين منذ سنتين لحد الان اعمل معهم وسوف استمر لم ارى منهم الا كل الخير ... هذا اسمة افتراء الله ينتقم من كل شخص حاول يشوة صورة هالناس
%u0632%u0627%u0626%u0631
ده حقيقه الي اسمو احمد ده نصاب انا مسوق الكتروني و قررت اعمل شغل معه ولكن حصل ظروف وما قدرت اسوقلو وبعد شات دامي معاه بيقلي انت نصاب وحرامي وسرقت مني 7الف جنيه في 4 مرات يعني رحتلو الماقول شهيدكتب 4 مرات وفي كل مره خدت 7 الف جنيه وانت جيت عني 5 مرات في المكتب ومضيت علي وصلات وعندي شهده
وانا ولا اعرف ولا يعرفني
والله علي ما اقول شهيد
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا سكور ديزاين اكبر شركات الاستضافه النصابه حسبي الله و نعم الوكيل
ماكس بين
تسلم يا رياسة
جاري التدقيق اكثر
%u0632%u0627%u0626%u0631
وشبكه بسمله الانشاديه لللنصب و الاحتيال

اكبر شركات النصب

شبكة بسمله الإنشادية

الإدارة : فلسطين - القدس

محمد النتشة

هاتف رقم : 00970599110434

البريد الألكتروني : [email protected]

الإدارة : الأردن - عمان

عمر الجنيدي

هاتف رقم : 00962799724038

البريد الألكتروني :

[email protected]
%u0632%u0627%u0626%u0631
وانا كمان اتفقت معاهم ع الموقع والاستايل يقنعوك انه حقيقى كلامهم ولم بعتلهم 250 جنيةمصرى

ملقتهمش ومش بيفتحو الميل ومش بيردو ع الارضى و الموبايل

وفى دليل كمان عندهم حاجة فى الموقع اسمها ارء العملاء

خشو هتلاقو صفحتين بس

هتلاقو الردود ورا بعض فى الدقايق

دليل ع انهم هما الى كتبوها

وربنا يوريهم الى بيحصلنا ويرجع لكل الناس فلوسها
pode20102003
ما اكثر الفاسدين في هذا المجال الذين يشوهون صورته الراقيه احذروا اخواني من امثالهم ومشكور منك اخي (فداك حبيبي) علي التنبيه.
ramadanghaly26
شكرا اخى على التحذير
جعلة الله فى ميزان حسناتك
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا سكور دازين scordesign.com نصابة ومش بس كده
انا كان عندى منتدى عندهم سرقو نسخة من قاعدة البيانات بعد عمل ريسيت للباس من على سيرفرهم تخيلو سرقو نسخة من مواضيعيى وايميلات اعضائى حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مستضاف عندهم

ولا في شيء من ما تقولونة ونقلت بدون اي مشاكل من عندهم !!
مجما هوست نصابة
كان الله بالعون اخى وهذه ايضا اكبر شركة نصابة عرفها التاريخ

http://ar.magmahost.com/

اسمها مجما هوست

نصابة وبالثلث

اشتركت لديهم كانت سيرفراتهم قوية بالبداية ثم فاجئونى انهم نقلوا السيرفر واعطونى اى بيهات جديدة وبعدها اصبحت الخدمة تعبانة والسيرفرات ضعيفة والدعم بطىء

ولما قررت ان انقل من عندهم طلبت المبلغ المتبقى فى رصيدى لديهم رفضوا اعطائى المبلغ وسكروا حسابى الله لا يوفقهم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شركة سكور ديزاين scordesign.com نصابه سرقتنى وسرقت الكثير
الآن : مع سكور ديزاين لا حدود للابداع ..
ارخص استضافه مصريه رسميه - سكور ديزاين أفضل شركه استضافة عربية رسمية
وداعاً شركات المنازل - سكور ديزاين أفضل شركه استضافة عربية رسمية