نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو توفيق عكاشة يهاجم بلال قضل ويطلب منه العودة الى بلدة الحقيقى "اليمن"

هاجم توفيق عكاشة الاعلامى بلال فضل على خلفية ذهاب الاول الى قناة التحرير لتصوير حلقة فى برنامج توك شوز وعندما شاهدة بلال فضل قام بشتمة وذلك على حسب زعم توفيق عكاشة وقال ان ذهابه لقناة التحرير كان فخ واضاف انم بلال فضل والدة يمنى وقال ان علية ان يهتم بقضايا اليمن والثورة هناك فمصر مليئة بالمفكرين وقال عكاشة ان القانون الذى سنته سوزان مبارك اعطى بلال فضل الجنسية المصرية (مازال الرجل يذكر سوزان بالخير دليل على ما بداخله تجاة الثورة) وحث رئيس قناة التحرير بفصل فضل من القناة
-بلال فضل ابن الاسكندرية حتى لو كان هذا الكلام فوالدته مصرية صحيح فهو من اشرف وانزة رجال مصر ولا يخاف فى الله لومة لائم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فيديو توفيق عكاشة يهاجم بلال قضل ويطلب منه العودة الى بلدة الحقيقى "اليمن"" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
الراجل توفيق عكاشة ده مسكين مريض ولا يستوعب ما يقوله

انه يهرتل بالكلام وعنده خلل عقلى بحت

صعبان عليا جدا وبجد ولأنه يريد أن يكون شىء وهو أساسا لا شىء

ربنا يشفيه ويشفى كل مريض ننفسى يارب

شكرا مشرفنا العام حامد
hadeer mohamed
الراجل ده والله زى الفل
مش سايب حد الا واتكلم عليه
سعيد محمد (ابو رضوى)
يا جدتي الرد على السفيه السكوت واسف لهذا اللفظ..........................صلوا على محمد
زيزو باشا
انا اسف مقدما -- !!!! مين باءه ده بلال فضل -يطلع ايه يعنى - اهميته ايه ؟؟؟؟ و مين هوه ده - توفيق افندى عكاشة - برضه يطلع اهميته ايه ؟؟؟؟ مش عارف احنا تاركين الحاضر المهم و كيف نتكاتف لرفعة بلدنا الحبيب -- و ماسكين فى اخبار هايفة -- ربنا يرحمنا بقى من الهيافة دى مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******
REBEL
هههههههههههههههه

انت مشكلة ملهاش حل يا عكاشة

بس بحبك يا عكش
عم ابراهيم..
توفيق عكاشه وبلال فضل مناره اعلاميه
انا أتأسف حينما أري جاهل وربنا بلاه بالجهل يستنكر ويتساءل ويحقر من وجودهم
للاسف الجهل خيبه
زهير ابراهيم
"توفيق عكاشه مناره اعلاميه "
ياراجل ده مسخره
فاروق الدرجلى
قناه الفاعين لما احب اضحك افتحها لانه توفيق عكاشه نكته اجمل من كومدى افلام
كركتر ما لوش حل والله امه كومديان لانه بيكلمك وهوا مصدق اللى بيقوله
smgmego
اليمن ليبيا سوريا بلا الواق واق اهي كلها بلاد زارها ابن بطوطة طيب واحد فلول والتاني ؟
زيزو باشا
الاخ المشارك / عم ابراهيم اعتقد ان سيادته لا يرقى الى اسلوب الحوار و الاعتراض الراقى و لذا تم حذف عدة مشاركات له نامل ان يعيد تقدير موقفه و موقف منتدانا المحترم مش كده و الا ايــــــــــــــــــــــــــه ؟؟؟؟ و نرجحوا من الجميع مراجعة اسلوب سيادته الغير حضارى مطلقا !!!!!!!!!!
و خير الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *******

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد الأعلامى النابغة توفيق عكاشة وعلى الهواء مباشرة يهاجم مهندس الديكور ببرنامجه ويقول له " إنت فاشل " بالفيديو
شاهد بالفيديو"عكاشة" يهدي "موزة"جزمة على الهواء و يصف حمد بـ"الفيل ابو شنب"-عكاشة يهاجم العائلة القطرية الحاكمة2014
فيديو...توفيق عكاشة مهاجما ريهام سعيد : "مش هتعرفي تزنقيني"...و:مش انا الى يتقالى بخ
توفيق عكاشة : انا بأحب الناس تضحك عليا وأنا صاحب مدرسة (فيديو)
فيديو فضيحة كبرى يوضح كيف يقوم توفيق عكاشة بتلقين "حياة الدرديرى" الكلام على الهواء لكى تقوله هى