نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مضحكة عن الصعايدة 2011

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و براكاته

اليوم جايب لكم موضوع يحتوي على مجموعة من نكت مصرية تحكي عن الصعايدة.

تفضل أخي الكريم بالنكت:

مرة اتنين صعايدة بيلعبو شطرنج الملك مات مشلول.

مرة 5 صعايدة بيهزروا بالاسلحة مات منهم 3 فقال الاثنان المتبقيان بس يا عم لا تقلب بجد

صعيدي قالوا له في الصين كل دقيقة ينولد واحد
قال : يسلام على التطور ياولد مش عندنا بعد 9 شهور

صعيدي احول اشترى دجاجة حولى مثلةجاء الصعيدي بيحط الدجاجة بالقفص حطها برا، الدجاجة تبي تنحاش دخلت القفص

صعيدي ماسك واحد اسود وقاعد يغطسه ويطلعة بنهر النيل مر عليه واحد وقالة اييش يامعلم بتعمل كده ليه قال عاوز اعمل منو دعاية شاي لبتون

صعيدي يوم نجح ولدة من اولى لثاني ابتدائي بدل مايشريله بلاي ستيشن شراله بندق علشان يلعب اتاري بالطيارات

صعيدي حب يشرب سيجارة حطها بـكوب

صعيدي فكر بعمق ..غرق

واحد صعيدي راح البحرين لبس شورتين

سأل الطبيب في مستشفى المجانين النزيل الجديد : ما أسمك ؟فأجاب المجنون : محروس . الطبيب : ما أسم أبيك ؟المجنون : محروس .الطبيب : ما أسم أخيك ؟المجنون : محروس أيضاً ... فكلنا في البيت اسمنا محروس ما عدا أخي حسنين .. فأسمه عتريس !!!!! :12:

مصري يعبي انبوبة غاز قال لأمة ادعيلي - قالتله روح ربنا يفتحها بوشك

اثنان صعايدة يلعبون الشطرنج فقال الأول : قتلتلك الحصان فأستأذنه الثاني بضع دقاق و عندما عاد اليه قال : سممتلك البهايم كلها

اثنين صعايدة راحو محطة القطار ولقو القطار مروح لحقو وراه واحد فيهم لحقه وركب والثاني ماقدر وقعد يضحك ؟؟ الناس سالوه ليش تضحك قالهم الي ركب القطار هو المودع وانا المسافر

واحدة صعيدية رماها زوجها من الدور الثالت طلعتله وقالتله بلاش الهزار التقيل ده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واحد صعيدي عاوز يفجر نفسه بين اثنين اسرائيلين سوا بروفا قبل يوم

واحد صعيدي اشترى لوح تلج لاءه بينقط راجعه تاني

اثنين صعايده يلعبون شطرنج .. كيف انتهت اللعبه؟؟ الملك جتله جلطه من صراخهم (سامع يامعلم فري ، هذا انت وحزين )

مرة واحد بقول لواحد صاحبه:الحق التعبان دخل اوضة حماتك - قاله سيبه يستاهل

واحد صعيدي بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية

مرة 10 صعايده بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

واحد صعيدي بيلف علي اكشاك السجاير يقول للبياع بتعرف تتكلم انجليزي يقوله البياع....لا ....يروح لغيره ويكون نفس السؤال ونفس الاجابة لغاية اما وصل للكشك الاخير قاله بتعرف تتكلم انجليزي قاله ايوا قاله كويس قوي اديني علبة مارلبورو

في قريه نزلت أمطار شديده وسيول. دخل الغفير مسرعا على العمدة وكان يزعق ويقول: يا جناب العمده..يا جناب العمده.. الميه دخلت بيوتنا. رد العمده:مبروك.. عقبال الكهربا

المقال "نكت مضحكة عن الصعايدة 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
magic emy
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
ليه الفراعنه كانوا اطفال /عشان كانوا بيكتبوا علي الحيط
eslammessi10
ههههههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: